SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spannnuuuundquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
Oh morgen zal ik de foto's van mijn telefoon afhalen en posten.
Hoe duur dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 03:59 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk is alles wel gezegd. Ik had nog het geluk dat ze me dusdanig fotogeniek vonden dat ik achter het scherm werd weggehaald een plek kreeg waarbij "je veel in beeld komt". Er werd mij verteld dat ik die stoel niet mocht schuiven want ik zat "in z'n shot" en dat ik veel moest lachen.
Helaas viel er niet heel veel te lachen want het was geen topshow. Uiteindelijk kon ik via deze plek op Genee na alle heren zien.
Al met al te duur voor wat je krijgt.
55 euro voor een ''mixed grill'' welke (zoals al door Karina en mortaxx beschreven) nogal karig was en het showtje + 2 consumptiemunten. Verder moet je voor goede plekken je eigenlijk opdringen voorin de rij want anders zie je weinig.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 03:59 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk is alles wel gezegd. Ik had nog het geluk dat ze me dusdanig fotogeniek vonden dat ik achter het scherm werd weggehaald een plek kreeg waarbij "je veel in beeld komt". Er werd mij verteld dat ik die stoel niet mocht schuiven want ik zat "in z'n shot" en dat ik veel moest lachen.
Helaas viel er niet heel veel te lachen want het was geen topshow. Uiteindelijk kon ik via deze plek op Genee na alle heren zien.
Al met al te duur voor wat je krijgt.
Ik heb me kostelijk vermaakt bij het teruglezen van jullie speculatiesquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:16 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Wij hebben ons iig wel vermaakt met fokkers spotten hier
Goede colmun, compleet mijn mening ook. Wat ik ook vind is dat Derksen te weinig verstand heeft van buitenlands voetbal - wat gecompenseerd wordt door Gijp en in mindere mate tafelgasten als De Schel en Boskamp. Dat stoort me het meest in de reguliere showsquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:33 schreef Muto het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-hebben-t-niet-meer/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links Derksen, blijkbaar is er geen foto gelukt met hem vanaf de voorkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De psycholoog, Gijp, Diekstra en klein stukje Mario Been
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genee, Gijp, Diekstra en BeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gijp (beetje wazig ja ik weet het) tijdens zijn foto 'opportunity' na afloop, volgens mij vindt hij dat echt vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf de plek waar we zaten, we keken dus op het scherm wat je daar ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh er staan geen FOK!Kers op deze foto's dus jullie hoeven niet te speculeren![]()
![]()
De gasten waren pas een dag vantevoren bekend, dus waarschijnlijk heeft Karina een maand in spanning gezeten of Dries zou komen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom ging Karina mee![]()
Dries kwam toch niet optreden ofsow![]()
Het mocht niet zo zijn![]()
![]()
Morgen en nog even terugkomend op het vorige topic.En was dat allemaal in het Kurhaus ( waar de tent stond?) of toch gewoon bij Crazypianos beneden?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
Verslagje dan
55 euro voor een arrangement: toegang tot de uitzending, 2 drankjes en een onbeperkt braziliaans grill buffet. Dat laatste was de grootste tegenvaller. Per persoon kreeg je een kleine hamburger, een spies garnalen en een met wat stukjes kip. Het saladebuffet was onbeperkt maar niet erg lekker. Toen ik later terugging mocht ik nog een kipspiesje, maar verder niets anders moest ik de kip weer terugleggen. Ze gooien wat over blijft blijkbaar liever weg.
V.w.b. je trek had je natuurlijk ook gewoon die VI tent kunnen verlaten en de promenade op kunnen lopen,de trap naar boven kunnen nemen waar die mall zit met heel veel eetzaakjes.
Het verbaast mij allemaal niet want had zoiets wel verwacht want op tv lijkt het allemaal heel leuk en zo en zo verkoopt men het ook (unieke ervaring e.d.gelul) maar in de praktijk is het bijna altijd zwaar tegenvallend. Ik ga daarom nooit naar dit soort evenementen w.o. dus dinnershows e.d.Maar waren de bevindingen op FOK! van wie wie nu was juist of zat iedereen er ver naast.quote:We waren wat laat in de studio waardoor we redelijk achteraan kwamen te zitten. Derksen, Been en Gijp waren buiten beeld waardoor het merendeel van de show via een scherm gevolgd moest worden. De floormanager deed een repetitie JUICHEN, de heren kwamen aan tafel en showtje begon. Vond het een erg matige show. Na afloop waren de heren op Gijp na snel er vandoor. Het was zijn beurt om met het publiek op de foto te gaan. Danny bleef ook nog even tot grote vreugde van Karina. Johannes en ik kwamen later in het toilet Dijkstra tegen die ook nog de tijd nam voor een foto.
Om te recapituleren: Leuke Karina (ik had je ouder geschat...beetje Yvonne type) zat dus deels achter dat scherm in jeans en oranje shirt en Johannes had de zwarte baret op? En wie waren dan die gasten in blauwe t-shirts die op een bepaalt moment kiekeboe speelden door elke keer kort hun gezicht even te laten zien en te smilen in de camera?Jaimy van Mora?quote:Losse puntjes:
Escha staat er alleen voor de sier. Ze regelt alleen de drankjes voor de heren.
Jaimy van Mora was ergJohannes probeerde haar nog te hosselen.
Het Kurhauspersoneel snapt er weinig van. Terecht dat ze worden uitgebuit.Je bedoelt onderstaande actrice?
Zo nee,wie dan wel?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 10:14:33 ]![]()
Mwah qua zitplaats had ik niet verwacht dat ze iedereen perfect konden neerzetten maar de service vooraf was wel beneden peil. Vooral met het muntjes kopen, dat dat alleen per 5 of 10 kon, vond ik echt belachelijk. Eten kon er mee door maar ik had er voor de prijs nét wat meer van verwacht, niet zozeer kwalitatief beter maar gewoon grotere hoeveelheden óf keuze.
Daarnaast zag je het voetbal nauwelijks door de slechte positie van de TV-schermen, je zou denken dat daarover wordt nagedacht[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Oh ja dat laatste was ik nog vergeten als klacht. Hele slechte reclame voor Samsung. De wedstrijd was amper te volgen door de spiegeling op het scherm.
En het personeel was ook slecht, in zo een hotel zou je toch wat meer service verwachten. Je moest lang wachten op je biertje, want 'meneer' maakte eerst op zijn dooie gemakkie een espresso af en bij de muntjes stond 3 man personeel die allemaal het verhaaltje stonden mee te luisteren over de muntjes terwijl 1 van hen ons al lang had kunnen helpen met muntjesverkoop.![]()
Dat van die espresso kun je hem niet echt kwalijk nemen. Als iemand een espresso bestelt voordat jij je biertje bestelt dan doet ie dat eerst.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:21 schreef Karina het volgende:
Oh ja dat laatste was ik nog vergeten als klacht. Hele slechte reclame voor Samsung. De wedstrijd was amper te volgen door de spiegeling op het scherm.
En het personeel was ook slecht, in zo een hotel zou je toch wat meer service verwachten. Je moest lang wachten op je biertje, want 'meneer' maakte eerst op zijn dooie gemakkie een espresso af en bij de muntjes stond 3 man personeel die allemaal het verhaaltje stonden mee te luisteren over de muntjes terwijl 1 van hen ons al lang had kunnen helpen met muntjesverkoop.![]()
Neuh hij stond te wachten tot de espresso klaar was, hij had ondertussen makkelijk een biertje kunnen tappen dan was in de tussentijd die espresso klaar geweest. Het was zo een apparaat waarbij de bonen eerst worden gemalen en zo dus dat duurt eventjes.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat van die espresso kun je hem niet echt kwalijk nemen. Als iemand een espresso bestelt voordat jij je biertje bestelt dan doet ie dat eerst.![]()
Jongens wat Karina zegt is dus al jaren een probleem in de horeca met sommige personeelsleden. Het continue niet multifunctioneel en effectief bezig zijn als het klanten/gasten betreft. Continue alleen maar in het eigen belang denken en zichzelf verdedigen als er iets van wat wordt gezegd door een klant: "Ik heb maar twee handen." Punt is dat men teveel procedureel denkt en niet doorheeft dat je oplossingsgericht moet denken en niet in rijtjes zoals zovelen doen. Vb? Terwijl je koffie bereidt en iemand vraagt om een glaasje leidingwater of ijsblokjes,dat even snel geven. Seconden werk en weer een gast minder aan je bar.
M.a.w je kan best hele kleine verzoeken tussendoor doen. Kwestie van inschatting en inspanning.
Maar nee,de meesten zijn liever lui en assertief.
Dat gezegd hebbende. 1 personeelslid van een horeca-zaak heeft vanmiddag een gesprek met de eigenaar vanwege o.a. dit lakse gedrag. Ik zeg dat die nog 1 kans hooguit krijgt en excuses moet gaan aanbieden voor haar gedrag.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 10:40:25 ]![]()
Dat hebben we natuurlijk zelf veroorzaakt in dit land en dat is iets waar we in de toekomst nog heel veel plezier van gaan hebben. Mensen die murw geslagen zijn door procedures, voorschriften en werkinstructies en geen greintje eigen inzicht meer hebben of durven vertonen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:36 schreef Iwanius het volgende:
Jongens wat Karina zegt is dus al jaren een probleem in de horeca met sommige personeelsleden. Het continue niet multifunctioneel en effectief bezig zijn als het klanten/gasten betreft. Continue alleen maar in het eigen belang denken en zichzelf verdedigen als er iets van wat wordt gezegd door een klant: "Ik heb maar twee handen." Punt is dat men teveel procedureel denkt en niet doorheeft dat je oplossingsgericht moet denken en niet in rijtjes zoals zovelen doen. Vb? Terwijl je koffie bereidt en iemand vraagt om een glaasje leidingwater of ijsblokjes,dat even snel geven. Seconden werk en weer een gast minder aan je bar.
M.a.w je kan best hele kleine verzoeken tussendoor doen. Kwestie van inschatting en inspanning.
Maar nee,de meesten zijn liever lui en assertief.
Met dank aan alle boekhouders die dit land in hun greep hebben en alles tot in detail meetbaar en beheersbaar willen maken.
Maar wellicht offtopic.
![]()
De security was trouwens ook niet echt vriendelijk. Ik vroeg aan een van die gasten wanneer en waar het eten werd geserveerd, kreeg ik een of ander bijdehand antwoord, iets van 'eten, wat voor eten, ga maar naar de AH' of zoiets![]()
![]()
te erg gewoonquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:54 schreef Karina het volgende:
De security was trouwens ook niet echt vriendelijk. Ik vroeg aan een van die gasten wanneer en waar het eten werd geserveerd, kreeg ik een of ander bijdehand antwoord, iets van 'eten, wat voor eten, ga maar naar de AH' of zoiets![]()
Ik weet niet of het 4 jaar terug ook al zo ging bij VI Oranje, maar als ik lees hoe het er daar nu aan toegaat met het publiek lijkt me dat niet bevorderlijk voor een spontane sfeer. Vroeger leek VI Oranje veel echter en spontaner.![]()
met de nadruk op leek, het is tv, niets is wat het lijktquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet niet of het 4 jaar terug ook al zo ging bij VI Oranje, maar als ik lees hoe het er daar nu aan toegaat met het publiek lijkt me dat niet bevorderlijk voor een spontane sfeer. Vroeger leek VI Oranje veel echter en spontaner.![]()
Ach, VI, toch een aantal jaar mijn favoriete programma geweest, terwijl ik merk dat ik sowieso de laatste jaren veel minder tv kijk, maar ook VI heeft het niet meer. Het is niets meer dan een vast formatje geworden waar de heren enkel voor de bühne en eigen-carrière een vast repertoire afdraaien. De overacting (was eerst leuk, nu niet meer), grappige verhaaltjes die inmiddels al 10 keer zijn verteld, Genee die nog steeds interessante en diepzinnige discussies om zeep helpt met irritante onderbrekingen, Derksen die qua voetbalinhoud ook niet bijster interessant meer is, Gijp die inmiddels ook aardig versleten begint te raken en waarbij de gasten bovendien ook nog eens enorm teleur stellen.
Nee, heeft zijn beste tijd gehad. Het is dat de concurrentie (NOS) nog slechter is.![]()
Ik heb samen met Dijkstra een WC-hok gedeeld en Gijp raakte mijn hand aanquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik sta op de foto met
- Danny Veragod
- Gijp
- Erik Dijkstra![]()
![]()
Ik heb Dijkstra aangesproken toen hij zijn handen stond te wassen en Gijp klopte continu op mijn rug, terwijl ik mijn hand om hem heen had geslagen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb samen met Dijkstra een WC-hok gedeeld en Gijp raakte mijn hand aan![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Dijkstra aangesproken toen hij zijn handen stond te wassen en Gijp klopte continu op mijn rug, terwijl ik mijn hand om hem heen had geslagen.![]()
![]()
Ik wil niet zeggen dat dit met ons te maken heeft, maar ik ga het ook niet ontkennen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
Jajajajaja voor het eerst over de miljoen
VI ORANJE
RTL4
1.066.00![]()
Ons ons onsquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat dit met ons te maken heeft, maar ik ga het ook niet ontkennen.![]()
Ik moet bekennen dat ik anders eigenlijk altijd Studio Brasil kijk en soms wat zap naar VI. Maar gisteravond wel VI gekeken. Ik schrijf dit succes geheel op jullie conto.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
VI ORANJE
RTL4
1.066.00know'm sayin?
word? word.![]()
Ik bedoelde natuurlijk mezelf, maar ik moet ook denken aan mijn imago van een bescheiden bigstar.quote:![]()
Ja jij vond mij wel leuk hequote:Op donderdag 26 juni 2014 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik anders eigenlijk altijd Studio Brasil kijk en soms wat zap naar VI. Maar gisteravond wel VI gekeken. Ik schrijf dit succes geheel op jullie conto.![]()
![]()
Sinds maandag al over de miljoen telkens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
VI ORANJE
RTL4
1.066.00![]()
![]()
Dijkstrazet hem maar rest van het wk in ipv derksen
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Verpest het nou nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sinds maandag al over de miljoen telkens.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: