Ik handel te goeder trouw en dan krijg je een boetequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:27 schreef erikkll het volgende:
Zal wel aan mij liggen gezien de reacties hoor, maar ik vind het te debiel voor woorden dat je dat kreng niet zou mogen uitlenen. Ja, ik snap dat dat in de voorwaarden staat, maar dat wil niet zeggen dat die voorwaarden logisch zijn. Je moet gewoon betalen voor de reis, en dat heeft TS' vriendin gedaan. NS moet dus niet zo lopen zeuren.
Dat terzijde: de voorwaarden zijn zoals ze zijn, je bent ermee akkoord gegaan, dus ik begrijp wel dat de NS de boete geeft. Er zit echter een verschil tussen begrijpen en mee eens zijn.
Wut? Heb je het nou over de vriendin van TS?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:27 schreef erikkll het volgende:
maar ik vind het te debiel voor woorden dat je dat kreng niet zou mogen uitlenen.
tot 30 euro saldo betaal je geld, daarna niet meer... Dan laad je dat kreng toch eerst op tot boven de 30 euro voor je restitutie aanvraagtquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Onzin.
https://www.ov-chipkaart.(...)len/saldorestitutie/
Lees dan. Het gaat om 5 kaarten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
[..]
Jij vind dat als iets 2,50 kost, dat je je scheel moet betalen?
Nee dat doe je NIET.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik handel te goeder trouw en dan krijg je een boete. En het zal best ergens onder in de voorwaarden staan, alsof een zinnig mens de tijd heeft om overal alle voorwaarden van alles door te lezen.
We gaan van jou nog pareltjes van topics krijgen in de loop der jaren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef Skv het volgende:
alsof een zinnig mens de tijd heeft om overal alle voorwaarden van alles door te lezen.
Op 5 kaarten, dus eerst 100E die dingen plussen en dan vijf formulieren invullen en alles wan postnl vertrouwen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
tot 30 euro saldo betaal je geld, daarna niet meer... Dan laad je dat kreng toch eerst op tot boven de 30 euro voor je restitutie aanvraagt
oke doei. Stomme kutnewbie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
We gaan van jou nog pareltjes van topics krijgen in de loop der jaren.
Wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dat doe je NIET.
En ik zou ophouden![]()
hoeft niet in de post toch? kon ook bij de balie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Op 5 kaarten, dus eerst 100E die dingen plussen en dan vijf formulieren invullen en alles wan postnl vertrouwen?! Ik dacht het zo handig op te kunnen maken.
Gebruik het dan zelf, of gooi ze in de vuilnisbak. Maar hou op met zeiken. Als jij geen 2,50 wil betalen dan staat er per kaart ook maar een lullig klein kut bedrag op.quote:
Nee, natuurlijk kan dat niet. Het blijft wel NS hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:31 schreef erikkll het volgende:
[..]
hoeft niet in de post toch? kon ook bij de balie.
Denken dat iedereen hier zijn eerste account gebruiktquote:
Pak je rekenmachine en probeer 5×2,50 in te tikken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gebruik het dan zelf, of gooi ze in de vuilnisbak. Maar hou op met zeiken. Als jij geen 2,50 wil betalen dan staat er per kaart ook maar een lullig klein kut bedrag op.
Ga wegquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Denken dat iedereen hier zijn eerste account gebruikt
Gebruik je automatisch opladen dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kan dat niet. Het blijft wel NS hoor.
Nee? Dan ben je helemaal overgeleverd aan hun grillen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gebruik je automatisch opladen dan?
Ja en omdat de kaart persoonsgebonden is ga je dit hoe dan ook niet winnen. End of case.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:08 schreef Skv het volgende:
Mijn vriendin heeft mijn chipkaart gebruikt, en gewoon tegen vol tarief de trein gebruikt. Er staan geen producten oid op die kaart. Nu heeft ze een boete van 40E gekregen omdat het niet haar eigrn foto er op heeft staan. Wat is dit voor onzin? Iemand zoiets eerder meegemaakt? Klerelijers!
En er staat vast geen 30,- op de kaarten. Dan kan het dus gewoon aan de balie.quote:
Gebruik het gewoon. In de bus of metro ofzo. Kun je nog in de min staan ook, heb je 5 kaarten met negatief saldo over.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Op 5 kaarten, dus eerst 100E die dingen plussen en dan vijf formulieren invullen en alles wan postnl vertrouwen?! Ik dacht het zo handig op te kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Wie zegt dat het jou vriendin is. Misschien ben jij die kaart verloren en reist er iemand anders op. Zo kan men dus denken. Het is zelfs zo dat de kaart ingetrokken kan worden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:08 schreef Skv het volgende:
Mijn vriendin heeft mijn chipkaart gebruikt, en gewoon tegen vol tarief de trein gebruikt. Er staan geen producten oid op die kaart. Nu heeft ze een boete van 40E gekregen omdat het niet haar eigrn foto er op heeft staan. Wat is dit voor onzin? Iemand zoiets eerder meegemaakt? Klerelijers!
Het gaat om het principe, en daar heeft hij gewoon een punt. Die ovchip is opgedrongen, dat je dan ook nog eens geld kwijt bent om je eigen geld van die kaart te kunnen krijgen had nooit geaccepteerd mogen worden door de politiek. Net zoals je bij normale producten met borg je borg terug krijgt, maar ook weer niet bij deze ovchip kaart.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
[..]
Jij vind dat als iets 2,50 kost, dat je je scheel moet betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |