Is je dag weer goed?quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn om te lezen zo vroeg in de ochtend.
Verbroedering bij de Paus, dat klinkt hoopvol.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja toch, en dan ook een supporter van de andere evt. finalist erbij, en laten zien dat voetbal ook zonder geweld kan
Maar als Nederland verliest ros ik die ander wel af![]()
Ik zal 'm straks nog beter maken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard. En dat terwijl mijn dag nog niet zo lang is begonnen!
Zegt genoeg over de rest.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard. En dat terwijl mijn dag nog niet zo lang is begonnen!
Ik denk dat kan wel uit de OP?quote:6 juli 2014: Tweede Fokorgie. Lokatie: Wilhelminapark, Utreg. En FL klappen
gewoon terug DM'en, misschien maak je nieuwe vriendenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Krijg ineens DM's van mensen die ik niet ken!
Ik gok kansloze (fappende) fokkers.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Krijg ineens DM's van mensen die ik niet ken!
Jepsquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik gok kansloze (fappende) fokkers.
Geen zin inquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
gewoon terug DM'en, misschien maak je nieuwe vrienden
jmrquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen zin inDe vrienden die ik maak op FOK! die maak ik wil in SC's. Niet zo'n behoefte in DM's met mensen (mannen) die ik niet ken
ja die is mooiquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/_
Eerder mn lippiercingquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:00 schreef KitKatChunky het volgende:
Ze worden vast opgewonden van je zwoele stem
quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/_
Valt wel mee, rook geen zware shagquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg je zo'n lekker zware stem van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |