Mag ik jou verwennen met mijn harde genotsknots?quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:44 schreef wietparkiet het volgende:
kitkatchunky
voor al uw homo-erotische troep
neequote:Op donderdag 26 juni 2014 01:46 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Mag ik jou verwennen met mijn harde genotsknots?
Wie zegt dat jij niet schiet als een vrouw?quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze kunnen niet rennen als ze dood zijn
waarom zou je überhaupt insinueren dat ik schiet als een vrouw?quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij niet schiet als een vrouw?
Dat insinueer ik helemaal niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou je überhaupt insinueren dat ik schiet als een vrouw?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat insinueer ik helemaal niet.
Jawelquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat insinueer ik helemaal niet.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruit een kleine greep uit mijn posts gisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent geweldig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja godver, doe ik net moeite voor je
[..]
nee morgen weer. nu ook slapen
Flipsquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn om te lezen zo vroeg in de ochtend.
Dan moet volgens mij zowel Duitsland als Portugal met 3-0 winnen. Gezien Duitsland al moeite had met Ghana, zie ik het somber inquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat portugal vanavond stiekem toch nog door?
zoiets ja. usa heeft doelsaldo +1 en portugal -4.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet volgens mij zowel Duitsland als Portugal met 3-0 winnen. Gezien Duitsland al moeite had met Ghana, zie ik het somber in
ik begin dan aan mn vakantie, dus hoef al niet op het werk te vechten om de maandag vrij te krijgenquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Goedemorgen
Mocht Nederland in de finale komen te staan, ben ik de sjaak, ik ben dan op vakantie
Heeeujquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Goedemorgen
Mocht Nederland in de finale komen te staan, ben ik de sjaak, ik ben dan op vakantie
Daarom, ik geloof in wonderen, maar dit wonder zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoiets ja. usa heeft doelsaldo +1 en portugal -4.
dus kans is vrij klein
Dat is dan wel chillquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begin dan aan mn vakantie, dus hoef al niet op het werk te vechten om de maandag vrij te krijgen
Jawel, desnoods breek ik in bij de paus, ga ik wel bij hem chillings zetten en daar de wedstrijd kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeeuj
Kun je daar dan niet kijken?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jawel, desnoods breek ik in bij de paus, ga ik wel bij hem chillings zetten en daar de wedstrijd kijken
Ja toch, en dan ook een supporter van de andere evt. finalist erbij, en laten zien dat voetbal ook zonder geweld kanquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zullen ze vast wel waarderen, de huidige paus heeft een goede reputatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |