Of juist met dezelfde maat. Dan kan hij bh's voor dr kopen zonder haar mee te nemen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehehe
Zou wel sneu zijn als hij een chick krijgt met kleinere tetten
Als een vent dat bij mij zou doen, dan zou ik hem slaan en het dan uitmakenquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of juist met dezelfde maat. Dan kan hij bh's voor dr kopen zonder haar mee te nemen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef KitKatChunky het volgende:
flips glibbert ook weer lekker van dr stoel af
Ik heb er te weinig verstand van denk ikquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dubbele rug noemen ze deze cup, toch?
En terecht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als een vent dat bij mij zou doen, dan zou ik hem slaan en het dan uitmaken
Post dan gewoon tetten met rondingen, bij voorkeur vrouwelijke.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik heb er te weinig verstand van denk ik
Ik heb gisteren een shitload aan vrouwen gepostquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Post dan gewoon tetten met rondingen, bij voorkeur vrouwelijke.
wie?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is dat Mark Tettenman? Dan begrijp ik het plaatje wel icm de tt.
Toen was ik er niet, belangrijke dingen aan het doen. School enzo..quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een shitload aan vrouwen gepost
Nu wil ik mannen
Nou vooruit een kleine greep uit mijn posts gisterenquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toen was ik er niet, belangrijke dingen aan het doen. School enzo..
Morgen weer, het kan niet alle dagen om vrouwen draaienquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je plaatjes van gisteren waren beter
Dat is dan wel weer waarquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen weer, het kan niet alle dagen om vrouwen draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |