True, eigenlijk doe je het alleen maar als je een enorme hekel hebt aan de mensen voor wie je het feestje organiseert....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:24 schreef Copycat het volgende:
Zelfs voor een last minute-feestje zou ik nooit voor PJR kiezen. Dat doe je je gasten niet aan, en ook jezelf niet.
En dan hard lachend de deur achter je dichtgooien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:26 schreef Leandra het volgende:
True, eigenlijk doe je het alleen maar als je een enorme hekel hebt aan de mensen voor wie je het feestje organiseert....
In de 2e versie is het aangepast hèquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
EntertainmAnt?![]()
Maakt Virginia de posters ook al?
En die Mieke. Wat zou daar nog achterweg komen!![]()
Gronings?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
EntertainmAnt?![]()
Maakt Virginia de posters ook al?
En die Mieke. Wat zou daar nog achterweg komen!![]()
Leuke fittie inmiddelsquote:
Het gaat nu wel verder, toen ik dat screenshot maakte niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ging het nog verder? Hier geen FB, dus ik kan niets lezen op z'n pagina.
Nog mooierquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het gaat nu wel verder, toen ik dat screenshot maakte niet.
[ afbeelding ]
Zullen we Gordon even langssturen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Mieke Boonstra: Jaaaaaaaaa genieten willen we allemaal monique ook met onze gezinnetjes maar als er schade ontstaat Door praktijken kan je niet meer genieten . Hier laat ik het bij .
Plaatje bij het praatje.
[ afbeelding ]
Ze heeft vast een saaie dochter die haar op kan gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |