Benen hoef je niet te trainen, ziet toch niemand. Zo gew voor een extra dagje upperbody gaan. Lekkere pomp zetten.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Wederom een dagje niet squatten, manieren om je benen te trainen zonder veel stress op je reet te zetten?
Gokje: Concentratie. Je doet live verslag van je workout op Fok, iets in mij zegt dat je niet voor de volle 100% gefocust bent op je lift maar teveel afgeleid raakt door randzaken.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Neee godver42,5 op de ohp en bij rep 4 van set 1 al een fail
Edit: set 2 lukt dan weer wel, wat is deze
Well done.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:00 schreef star_gazer het volgende:
3x165kg deadlift gezet. Op m'n tandvlees, maar verder nergens last van dus form was verder primaMerk dat ik net iets lekkerder pull als ik iets meer naar achteren leun zegmaar; meer vanuit m'n hielen duwen. Ook iets hoger beginnen dan ik gewend ben.
Op naar de 1x175kg volgende week
Die 180kg gaat komen! Ben benieuwd of ik 'm dit jaar naar de 200 trek.
Probeer je schenen tegen de bar en recht op de grond te houden. Dan ga je vanzelf hangen en duwen met de hiel.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:00 schreef star_gazer het volgende:
3x165kg deadlift gezet. Op m'n tandvlees, maar verder nergens last van dus form was verder primaMerk dat ik net iets lekkerder pull als ik iets meer naar achteren leun zegmaar; meer vanuit m'n hielen duwen. Ook iets hoger beginnen dan ik gewend ben.
Op naar de 1x175kg volgende week
Die 180kg gaat komen! Ben benieuwd of ik 'm dit jaar naar de 200 trek.
Hmm, zal eraan denken. Tevens is 42,5 me ook niet gelukt set 4 & 5 de laatste rep gefailed, volgende keer beter.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Gokje: Concentratie. Je doet live verslag van je workout op Fok, iets in mij zegt dat je niet voor de volle 100% gefocust bent op je lift maar teveel afgeleid raakt door randzaken.
Kcal 110 kcal Eiwit 5.5 g Vet (totaal) 4 gquote:Op maandag 30 juni 2014 18:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is srs de meest anabole protein source. Alleen een beetje duur voor dagelijks gebruik.
[ afbeelding ]
Qua smaak.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kcal 110 kcal Eiwit 5.5 g Vet (totaal) 4 g
Koolhydraten 13 g Suiker, totaal 0 g Verzadigde vetzuren 0 g
Meh.
Tentamens zijn de beste pre-workout die je kunt hebben! Ik heb m'n beste workouts gedaan op de adrenaline van examens alleen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Godsamme, afgelopen maand slechts drie keer kunnen trainen. Tentamens hadden ff voorrang en ook het WK heeft me een paar trainingen gekost.
Ben ik de enige die dan steeds minder motivatie krijgt? Moest mezelf vandaag echt naar de sportschool slepen. Toen ik er eenmaal was ging het wel, al voelde ik me wel erg klein omdat heel je pomp weg is (itt tot je pens, die groeit alleen maar). Deze week gelukkig genoeg tijd om weer op mijn oude niveau te komen.
Dan reageer je anders op tentamens dan ikquote:Op maandag 30 juni 2014 21:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tentamens zijn de beste pre-workout die je kunt hebben! Ik heb m'n beste workouts gedaan op de adrenaline van examens alleen.
Na een goeie tentamenweek ben ik echt volledig knock-outquote:Op maandag 30 juni 2014 21:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tentamens zijn de beste pre-workout die je kunt hebben! Ik heb m'n beste workouts gedaan op de adrenaline van examens alleen.
Na een examen heb ik juist altijd energie teveel. Even lekker hersenloos rossen is heerlijk als je net 4 uur stil hebt zitten denken.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:25 schreef Push. het volgende:
[..]
Na een goeie tentamenweek ben ik echt volledig knock-out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een keer gedetailleerd doorlezenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren globaal Starting Strength 3th edition doorgelezen. Ik begrijp echt niet waarom ik het niet eerder gelezen heb ongeacht het feit of ik het programma volg of niet. Echt ziek veel gedetailleerde info over de lifts en andere stuff.
Haha, zeker man zeker. Alleen even wat info over de drie lifts gelezen voor mijn max. dag op vrijdag. Goede shit.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nu nog een keer gedetailleerd doorlezen
Neefje van seto zeker?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking Chinezen.
https://www.facebook.com/photo.php?v=2851091692912
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |