En uitgespeeld. Heb door dit spel ook geen zin meer in Watch_Dogs.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet zo heel lang als je alleen de main story doet
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Ach man.. die klote potjes vs mijn broer verlies ik elke keerElke keer die lucky goals van hem en ik krijg echt nooit de bal te pakken. Ja, ik ben gewoon slecht en ik wil veel te snel
Maar ik speel al een dikke week en het lukt gewoon maar niet om beter te worden. Ik ben met elke game zo dat ik geen of weinig geduld heb om echt tactisch te spelen. Met BF4 etc loop ik ook altijd vet te rushen
![]()
Maar als ik op offline speel en ik doe toernooitjes dan haal ik zo 2-0, 3-0, 2-1 etc op professional
Uit voorzorg dat ik mijn ps4 niet nog verder mol heb ik maar besloten om even te stoppenDat spel haalt mij soms echt het bloed onder de nagels vandaan en word ik echt gewoon pissed om goals die echt nergens op slaan etc..
Even die film Anger Management erbij halen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 2 uur uitgespeeld ?! Ik ben nu 3 missies na de bossfight, die angel dan..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:38 schreef emokid het volgende:
[..]
En uitgespeeld. Heb door dit spel ook geen zin meer in Watch_Dogs.
Heb even rondgekeken, maar kan eigenlijk geen alternatief vinden. Als ik bijvoorbeeld bij G2play kijk dan kost een 10 dollar kaart iets van 13 dollarquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
En toch zijn er veel mensen die daar kopen
Dus je denkt dat je in een week een pro kunt worden of zoquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:28 schreef utopie het volgende:
godverdomme man wat een kkspel is dat fifaik speel nu een dikke week iedere dag, maar nu ben ik er gewoon echt klaar mee
ebay?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:39 schreef Maraca het volgende:
Heb even rondgekeken, maar kan eigenlijk geen alternatief vinden. Als ik bijvoorbeeld bij G2play kijk dan kost een 10 dollar kaart iets van 13 dollarWat is dit voor onzin?
Dat zou idd geweldig zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
Sensible Soccer was altijd heel tof. Ik begrijp ook niet waarom ze daar geen geweldige next-gen versie van maken voor 15-20 euro ofzo, die qua gameplay gewoon perfect is, en vervolgens doe je gewoon de eerstvolgende 3 jaar gewoon een DLC-update van de nieuwe rosters, 5 euro per nieuw seizoen (en in de winterstop gratis)
Wtf , snap niet hoe mensen dit elke keer voor elkaar krijgen hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:44 schreef n8n het volgende:
Mijn controller manlinker pook bijna kaal, rechter trigger klinkt als de knieën van een bejaarde en heb er net ~60u spelen op zitten.
Bij mij zijn er al drie naar de klote.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Wtf , snap niet hoe mensen dit elke keer voor elkaar krijgen hoor.
Speel echt veel op m'n ps , maar heb hier nooit last van.
Nu komt het mischien ook omdat ik meerdere controllers heb , en elke keer als er één leeg is , pak ik de volgende.
Maar heb ook makkelijk zoveel uren op die controllers. (heb m'n ps sinds dag 1)
Haha , wtf doe jij er mee dan ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij zijn er al drie naar de klote.
Nog totaal geen last van plastic-uitval van mijn analoge sticks maar mijn trigger "kraken" wel, even mijn lokale gamemania gebeld waar ik de controller had gekocht en kan um gewoon omruilen zodra ze DS4 binnen krijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:44 schreef n8n het volgende:
Mijn controller manlinker pook bijna kaal, rechter trigger klinkt als de knieën van een bejaarde en heb er net ~60u spelen op zitten.
Niks bijzonders, het rubber is gewoon van enorm slechte kwaliteit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , wtf doe jij er mee dan ?
Maatje van me heeft dat ook altijd , maar die gaat er wel altijd als een mongool mee om dus goed te verklaren.
Hehe okquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, het rubber is gewoon van enorm slechte kwaliteit.
Mijn 360 en PS3 controllers, die vele malen langer zijn gebruikt, zien er nog top uit.
Uiteindelijk vast wel , maar heb al uber veel gespeeld op m'n ps4.quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je denkt dat je in een week een pro kunt worden of zo
Dat is simpel te controleren: let op voor bijtafdrukkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Uiteindelijk vast wel , maar heb al uber veel gespeeld op m'n ps4.
Heb af en toe het idee dat sommige mensen hier ala Suarez met hun controllers om gaan.
oja die heb ik ook nog. Vanmiddag maar eens even een begin aan makenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:32 schreef Retarded het volgende:
Goddamn wat is Wolfenstein toch een heerlijk speleen lekker oldschool shooter zonder teveel poespas... vermaak me er goed mee!
Ja, bij Fifa kostte mij het toch een 500-600 wedstrijden voordat ik echt een beetje beter werd. Als ik het een aantal weken niet speel loopt het ook snel weer terug. Zo werkt dat, maar dat begrijpt niet iedereenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je denkt dat je in een week een pro kunt worden of zo
Vorm van de dag maakt voor mij ook veel uit. Ene keer kan ik prima mee in divisie 2 van seasons, andere keer heb ik moeite met divisie 4. Maar het is inderdaad heel veel oefenen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, bij Fifa kostte mij het toch een 500-600 wedstrijden voordat ik echt een beetje beter werd. Als ik het een aantal weken niet speel loopt het ook snel weer terug. Zo werkt dat, maar dat begrijpt niet iedereen
Good luck with thatquote:
doe er niks bijzonders mee, linker pook was al na 2 dagen aan het slijten. Verder ook nog nooit een PS controller gesloopt en heb ze allemaal gehad. Elke generatie wordt de controller slapper, de eerste was Nokia 3310 kwaliteit keer 12quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Wtf , snap niet hoe mensen dit elke keer voor elkaar krijgen hoor.
Speel echt veel op m'n ps , maar heb hier nooit last van.
Nu komt het mischien ook omdat ik meerdere controllers heb , en elke keer als er één leeg is , pak ik de volgende.
Maar heb ook makkelijk zoveel uren op die controllers. (heb m'n ps sinds dag 1)
ik ga voor de garantie maar nu even niet want dan ben ik m waarschijnlijk een week kwijtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Stinkdeken het volgende:
[..]
Nog totaal geen last van plastic-uitval van mijn analoge sticks maar mijn trigger "kraken" wel, even mijn lokale gamemania gebeld waar ik de controller had gekocht en kan um gewoon omruilen zodra ze DS4 binnen krijgen.
Misschien een tip om te proberen waar jij de controller heb gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |