Gehe, zie het al voor mequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef Hoplahopla het volgende:
Zeg gewoon dat je satan aanbidt en dat je werkt aan een grote gebeurtenis waarbij drie koningen op een berg zullen ontmoeten enzovoort.
http://en.wikipedia.org/wiki/Har-Magedon
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij klinkt het alsof ze bang zijn dat je slimmer wordt dan zij.
De hemel heeft 77 maagdenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:08 schreef Hoplahopla het volgende:
Sowieso...
Wie wil er nou niet naar de hel? Beetje hele dag orgies enzo...
Ben minderjarig maar is wel nr.1op de lijst, werkt niet, leg eerst eens uit dat de aarde rond is ipv platquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ga uit huis dan![]()
En geef een boxset van discovery channel over de evolutie
Ga ergens anders trollen manquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef zeezeiler99 het volgende:
[..]
Ben minderjarig maar is wel nr.1op de lijst, werkt niet, leg eerst eens uit dat de aarde rond is ipv plat
Ik ben 15 ben ik ook achter gekomen dat het verspilde energie is; facts do not cease to exist because they are ignoredquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef DJKoster het volgende:
Wat is je leeftijd?
Discussies over de wetenschap moet je niet beginnen met je ouders, ze hebben een bepaalde overtuiging waar ze toch niet vanaf stappen.
Geen energie in steken, het is de moeite niet waard om daar ruzie over te krijgen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:04 schreef zeezeiler99 het volgende:
Hey beste mensen,
Ik ben sinds kort atheïst
Doe ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef Tassendief het volgende:
Ga geloven in het vliegende spaghettimonster.
Ze lijken dr inderdaad veel op jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef Jordi23 het volgende:
[..]![]()
![]()
TS zijn dit je ouders?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe ik ook, maar wordt flink afgestraftquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
Overigens gewoon vertikken om mee te gaan naar de kerk en dat soort shit
Gewoon bijbels gaan verbrandenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:14 schreef zeezeiler99 het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar wordt flink afgestraft
Hehehe das een mooiequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon bijbels gaan verbranden![]()
En onbeschermde seks hebben voor het huwelijk en vervolgens een abortus laten doen
kontje verkopen..zeggen dat je homo bent..quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef zeezeiler99 het volgende:
Maar heeft iemand een serieuze oplossing?
Doenik ook, worden ze pissed vanquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:19 schreef Joe-Momma het volgende:
Stel hele kritische vragen in de kerk. Of vraag of je wat mag vertellen over de aarde en vervolgens ga je alles wetenschappelijk onderbouwen. Zullen ze van smullen in de kerk.
Wedden dat je volgende keer niet meer mee hoeft.
Waarvan ben je overtuigd?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:04 schreef zeezeiler99 het volgende:
Hey beste mensen,
Ik ben sinds kort atheïst, overtuigd en wel.
eo-er gespotquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:19 schreef Leafeon672 het volgende:
TS solliciteert naar een flink pak slaag.
EO'erquote:
goeion garp manquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:22 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Joost is een verbastering van Jezus en Jood
hehequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:22 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Joost is een verbastering van Jezus en Jood
En TS is in de ogen van zijn ouders natuurlijk een opstandige puber die een beetje aansporing nodig heeft om op het 'juiste pad' te blijven.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:19 schreef KitKatChunky het volgende:
Het vertellen tegen je ouders "er bestaat geen god" is exact hetzelfde als dat zei doen. Jouw ouders geloven in god, leg je daar bij neer en misschien accepteren ze dan ook dat jij er niet in gelooft. Maar door tegen je ouders te vertellen dat wat zei geloven fout is ben je zelf net zo erg bezig.
Alle atheïsten zullen branden in de helquote:
Dan gewoon weigeren om te gaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:19 schreef zeezeiler99 het volgende:
[..]
Doenik ook, worden ze pissed van
De manier waarop hij vol tegen het geloof van zijn ouders in gaat geeft het wel dat gevoel jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
En TS is in de ogen van zijn ouders natuurlijk een opstandige puber die een beetje aansporing nodig heeft om op het 'juiste pad' te blijven.
Je kunt omschrijven dat ze het zo zien maar het is niet zoquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
En TS is in de ogen van zijn ouders natuurlijk een opstandige puber die een beetje aansporing nodig heeft om op het 'juiste pad' te blijven.
welke helquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Alle atheïsten zullen branden in de hel![]()
.
Als je denkt dat je het thuis echt niet meer volhoudt dan kan je altijd de jeugdzorg of kinder- en jongerentelefoon bellen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef zeezeiler99 het volgende:
quote:
Accepteer dan gewoon eerst eens het feit dat jou ouders iets anders geloven en dat dat voor hen juist waar is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:24 schreef zeezeiler99 het volgende:
[..]
Je kunt omschrijven dat ze het zo zien maar het is niet zo
Welke plek?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:25 schreef Plantagehouder het volgende:
Pas eens even op met wat je zegt. Wil jij je plek in de hemel voorgoed weggooien voor een bevlieging van een paar weken? Luister naar je ouders, die hebben het beste met je voor.
Jep, 15, maar ik leef er nog een paar jaar mee, ze willen me op een cursus duwen om te kunnen geloven op een universiteit...quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
laat het maar varen..ben je nog jong joost?
Tip van flip, doe dit niet in KLB.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef zeezeiler99 het volgende:
[..]
Jep, 15, maar ik leef er nog een paar jaar mee, ze willen me op een cursus duwen om te kunnen geloven op een universiteit...
komt goed joost!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef zeezeiler99 het volgende:
[..]
Jep, 15, maar ik leef er nog een paar jaar mee, ze willen me op een cursus duwen om te kunnen geloven op een universiteit...
Man man man, wat een ouders heb je zeg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef zeezeiler99 het volgende:
ze willen me op een cursus duwen om te kunnen geloven op een universiteit...
En zo niet, vraag ik graag je aandacht voor het volgende nummer dat de gemoedstoestand misschien enigszins kan verbeteren:quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:26 schreef HighVolume het volgende:
[..]
dat weet ik niet.... weet je wie dat wel weet?
Hehe, 1 manier om achter te komen, weten we ook gelijk of die god bestaatquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef LS24 het volgende:
[..]
En zo niet, vraag ik graag je aandacht voor het volgende nummer dat de gemoedstoestand misschien enigszins kan verbeteren:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef zeezeiler99 het volgende:
Ik kan ook naar najib amhali gaan als ik wil lache ehjquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik kan de VU aanraden als gelovige academicus.
Grapje gast, grapje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef zeezeiler99 het volgende:
[..]
Hehe, 1 manier om achter te komen, weten we ook gelijk of die god bestaat
tering.. dit is behoorlijk ziekelijk.Jouw enige redding is zo snel mogelijk op jezelf wonen maar dat zal in jouw geval nog wel even duren helaas.Ik zou gewoon voet bij stuk houden en laat jouw ideen vooral niet door andere mensen afserveren als raar,dom of "goddeloos".Ook al zijn het jouw ouders.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef zeezeiler99 het volgende:
[..]
Weet et man..quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef HighVolume het volgende:
[..]
tering.. dit is behoorlijk ziekelijk.Jouw enige redding is zo snel mogelijk op jezelf wonen maar dat zal in jouw geval nog wel even duren helaas.Ik zou gewoon voet bij stuk houden en laat jouw ideen vooral niet door andere mensen afserveren als raar,dom of "goddeloos".Ook al zijn het jouw ouders.
Het feit dat jij niet alles als waarheid aanneemt en zelf opzoekt gaat naar een theorie of feiten waar jij je goed bij voelt zegt voldoende.
Nope, ik ben er gewoon klaar mee om naar kerk toe te gaan en dat gezeik aan te horenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef LS24 het volgende:
Volgens mij loop je ons zwaar in de zeik te nemen.
Je hebt geen keus knulquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef zeezeiler99 het volgende:
[..]
Nope, ik ben er gewoon klaar mee om naar kerk toe te gaan en dat gezeik aan te horen
quote:
quote:Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. art. 6 lid 1 Gw
Klopt, mijn ouders erkennen het nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef blek het volgende:
[..]
Dat is de theorie.
de praktijk is wat anders.
Iets met gelijk hebben en gelijk krjigen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |