Gehe, zie het al voor mequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef Hoplahopla het volgende:
Zeg gewoon dat je satan aanbidt en dat je werkt aan een grote gebeurtenis waarbij drie koningen op een berg zullen ontmoeten enzovoort.
http://en.wikipedia.org/wiki/Har-Magedon
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij klinkt het alsof ze bang zijn dat je slimmer wordt dan zij.
De hemel heeft 77 maagdenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:08 schreef Hoplahopla het volgende:
Sowieso...
Wie wil er nou niet naar de hel? Beetje hele dag orgies enzo...
Ben minderjarig maar is wel nr.1op de lijst, werkt niet, leg eerst eens uit dat de aarde rond is ipv platquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ga uit huis dan![]()
En geef een boxset van discovery channel over de evolutie
Ga ergens anders trollen manquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef zeezeiler99 het volgende:
[..]
Ben minderjarig maar is wel nr.1op de lijst, werkt niet, leg eerst eens uit dat de aarde rond is ipv plat
Ik ben 15 ben ik ook achter gekomen dat het verspilde energie is; facts do not cease to exist because they are ignoredquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef DJKoster het volgende:
Wat is je leeftijd?
Discussies over de wetenschap moet je niet beginnen met je ouders, ze hebben een bepaalde overtuiging waar ze toch niet vanaf stappen.
Geen energie in steken, het is de moeite niet waard om daar ruzie over te krijgen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:04 schreef zeezeiler99 het volgende:
Hey beste mensen,
Ik ben sinds kort atheïst
Doe ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef Tassendief het volgende:
Ga geloven in het vliegende spaghettimonster.
Ze lijken dr inderdaad veel op jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef Jordi23 het volgende:
[..]![]()
![]()
TS zijn dit je ouders?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe ik ook, maar wordt flink afgestraftquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
Overigens gewoon vertikken om mee te gaan naar de kerk en dat soort shit
Gewoon bijbels gaan verbrandenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:14 schreef zeezeiler99 het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar wordt flink afgestraft
Hehehe das een mooiequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon bijbels gaan verbranden![]()
En onbeschermde seks hebben voor het huwelijk en vervolgens een abortus laten doen
kontje verkopen..zeggen dat je homo bent..quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef zeezeiler99 het volgende:
Maar heeft iemand een serieuze oplossing?
Doenik ook, worden ze pissed vanquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:19 schreef Joe-Momma het volgende:
Stel hele kritische vragen in de kerk. Of vraag of je wat mag vertellen over de aarde en vervolgens ga je alles wetenschappelijk onderbouwen. Zullen ze van smullen in de kerk.
Wedden dat je volgende keer niet meer mee hoeft.
Waarvan ben je overtuigd?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:04 schreef zeezeiler99 het volgende:
Hey beste mensen,
Ik ben sinds kort atheïst, overtuigd en wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |