Achter brilsmurfquote:
Ja die in het midden zit nu zo te grijnzen, wie is dat?quote:
Zelfde klanken in zijn stem. ENG ENG ENGquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Is Bram Bakker familie van Diederik Samsom?
Die daar in het midden, met zn kop net in beeld.. zwart haar, dat is zeker een FOK!ker, die trui is typisch voor een FOK!kerquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat Johannes even vraagt aan Wilfred waar de WC is.
Gewoon op staan "Hallo ik ben Johannes en ik doe de groeten van VBL van FOK!"quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat Johannes even vraagt aan Wilfred waar de WC is.
nee dat is renequote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:50 schreef muzas het volgende:
Als die vermeer idd die pet op heeft gezet is ie redelijk geniaal.
Zelfportret van de schilder:
[ afbeelding ]
Die rechtsbovenin, half achter het scherm, lang donker haar, dat is volgens mij karinaquote:
En die rechts is haar minnaar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die rechtsbovenin, half achter het scherm, lang donker haar, dat is volgens mij karina
Oh ja, zou best kunnenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die rechtsbovenin, half achter het scherm, lang donker haar, dat is volgens mij karina
Is dat alors?quote:
Ach, wat een lieverdjequote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar welke fokker zit er naastquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, LR heeft zwart haar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is LR denk ik, ziet er wel uit als z'n bijdehand balletje
Lekker dingetje op foto 3quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
nou?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ander VI topic makenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef hafcfan het volgende:
Rot eens op met die fokkers. Vraag gewoon om een foto als je ze zo graag wil zien.
Outfit kloptquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, is dat Karina daar half achter t scherm, bovenste rij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |