Die blonde?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij is dat Johannes Vermeer achter Diekstra.
Hij heeft Phd gehaald aan de Vrije Universiteit, dus doe niet stoer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:46 schreef Boogs het volgende:
Blij dat Escha erachter staat, wie is die lul?
Waar?quote:
Met een stift!quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:45 schreef OverRated het volgende:
Hoe moet ik over een foto painten op een iPad
Ik heb geen idee.quote:
In de hoogte ACHTER DIEKSTRA naast die vrouw.quote:
Nee, LR heeft niet zulk kort haar.quote:
welke fokker naaien we?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:47 schreef Kwaliteit het volgende:
zeg kunnen we het over de uitzending hebben? Fuck de FOK!ers.
welke?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak eens screens van de fokkers. Boefje.
Kan toch naar de kapper geweest zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, LR heeft niet zulk kort haar.
Tussen Erik en Johan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij is dat Johannes Vermeer achter Diekstra.
Had hem al verwacht idd.. is de psych van Gijp.quote:
eergister nog niet iddquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, LR heeft niet zulk kort haar.
Nee, we hebben het vanmiddag nog over onze haren gehad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan toch naar de kapper geweest zijn.
dit kloptquote:
nee manquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht hem rechtsboven.
Waar zitten ze?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:48 schreef Jimbo het volgende:
Waar blijven de screenshots van de bende autisten en LR en karina ?
Karinaquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht hem rechtsboven.
Achter brilsmurfquote:
Ja die in het midden zit nu zo te grijnzen, wie is dat?quote:
Zelfde klanken in zijn stem. ENG ENG ENGquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Is Bram Bakker familie van Diederik Samsom?
Die daar in het midden, met zn kop net in beeld.. zwart haar, dat is zeker een FOK!ker, die trui is typisch voor een FOK!kerquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat Johannes even vraagt aan Wilfred waar de WC is.
Gewoon op staan "Hallo ik ben Johannes en ik doe de groeten van VBL van FOK!"quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat Johannes even vraagt aan Wilfred waar de WC is.
nee dat is renequote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:50 schreef muzas het volgende:
Als die vermeer idd die pet op heeft gezet is ie redelijk geniaal.
Zelfportret van de schilder:
[ afbeelding ]
Die rechtsbovenin, half achter het scherm, lang donker haar, dat is volgens mij karinaquote:
En die rechts is haar minnaar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die rechtsbovenin, half achter het scherm, lang donker haar, dat is volgens mij karina
Oh ja, zou best kunnenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die rechtsbovenin, half achter het scherm, lang donker haar, dat is volgens mij karina
Is dat alors?quote:
Ach, wat een lieverdjequote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |