abonnement Unibet Coolblue
pi_141544464
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik verlies een beetje mijn geloof in goeie mensen van dit soort posts :')
:? :?

"goeie mensen"? Wat houdt dát in?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141544467
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een puzzel in een spannend boek. Samen lossen we het beetje bij beetje op.
Professionals gaan het oplossen. Wij niet.
pi_141544478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef Globali het volgende:

[..]

Dit is nieuws. Ik kom verder bijna nergens. Maar het is geen nieuws meer.
Dit dus, dit topic is in een week tijd ontspoord van #5 naar #21 in een paar dagen tijd. Dat kan niet in NWS. Ik bezocht dit topic om een overzicht te hebben van de feiten en relevante ontwikkelingen. Dat ging tot #5 ook prima, daarna zijn een paar losgeslagen mensen aan het speculeren begonnen.

En moest je gaan zoeken tussen het geneuzel naar waardevolle input. Inmiddels is het helemaal chaos, draag ikzelf ook aan bij door er zo af en toe tegenaan te schoppen en mensen wakker te schudden. Maar het helpt maar weinig.
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:43:22 #104
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141544490
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jouw mening, jouw naampje, jouw etiketje, jouw sticketje, jouw beestje, jouw hokje.
Kan ik onmogelijk verantwoordelijk voor zijn. :)

Ik blijf hier posten en als ik sensatie had gezocht, was ik wel met de moordscenario's meegegaan, niet?
Je moet het nog enigszins voor jezelf behapbaar maken natuurlijk. Geen hond noemt zichzelf een sensatiezoeker of een ramptoerist. Maakt verder niet uit, maar zeg dat dan gewoon. Ik snap het ontkennen niet zo goed.
Dit, dus.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:44:01 #105
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141544514
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:? :?

"goeie mensen"? Wat houdt dát in?
Mensen die twee doden door onbekende reden niet als een spannend boek zien op een internetforum. :')
Dit, dus.
pi_141544515
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:42 schreef Globali het volgende:

[..]

Professionals gaan het oplossen. Wij niet.
Precies.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:44:01 #107
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141544516
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb jij al een tijdlijn met bronnen bijgedragen, broeder?
Ik post non-stop bronnen, maar die vergeet je, of doe je af als "NOS-gebazel" of "AD-praat".

3 posts terug post ik gvd nog het stuk (voor de derde keer) waarin staat dat ie met een groep op zoek was.

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 25-06-2014 19:45:44 (Noemde El_Matador een tyfusjong. Dat is ie ook.) ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141544531
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je moet het nog enigszins voor jezelf behapbaar maken natuurlijk. Geen hond noemt zichzelf een sensatiezoeker of een ramptoerist. Maakt verder niet uit, maar zeg dat dan gewoon. Ik snap het ontkennen niet zo goed.
Gozer, jij geeft mij een naampje en nee, dat ben ik niet. jouw mening, kan ik niets aan doen verder. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141544540
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:43 schreef danos het volgende:

[..]

Dit dus, dit topic is in een week tijd ontspoord van #5 naar #21 in een paar dagen tijd. Dat kan niet in NWS. Ik bezocht dit topic om een overzicht te hebben van de feiten en relevante ontwikkelingen. Dat ging tot #5 ook prima, daarna zijn een paar losgeslagen mensen aan het speculeren begonnen.

En moest je gaan zoeken tussen het geneuzel naar waardevolle input. Inmiddels is het helemaal chaos, draag ikzelf ook aan bij door er zo af en toe tegenaan te schoppen en mensen wakker te schudden. Maar het helpt maar weinig.
dan heb jij de Joran vd Sloot topicjes zeker niet meegemaakt :z
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141544541
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:43 schreef danos het volgende:

[..]

Dit dus, dit topic is in een week tijd ontspoord van #5 naar #21 in een paar dagen tijd. Dat kan niet in NWS. Ik bezocht dit topic om een overzicht te hebben van de feiten en relevante ontwikkelingen. Dat ging tot #5 ook prima, daarna zijn een paar losgeslagen mensen aan het speculeren begonnen.

En moest je gaan zoeken tussen het geneuzel naar waardevolle input. Inmiddels is het helemaal chaos, draag ikzelf ook aan bij door er zo af en toe tegenaan te schoppen en mensen wakker te schudden. Maar het helpt maar weinig.
Dan moet men het volgens mij verplaatsen naar een ander topic of onderdeel van het forum. Dit is bijna genant.
pi_141544548
Nou waar dient FOK anders voor Over ieder onderwerp in heeft iedereen altijd een mening van platjes tot aan de oorlog in welk land dan ook. Waarom zou dat met
dit onderwerp anders zijn . Ik lurk hier alleen maar omdat ik benieuwd ben hoe het te verklaren is dat dit voor die meisjes zo slecht is afgelopen en zelf niet echt iets nuttigs kan bijdragen . Maar wat ik niet snap is als je je daaraan ergert waarom kom je dan hier behalve om te zeiken
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_141544564
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef matthijst het volgende:

tyfusjong
Ik zag dat ik met de dagen 2 daagjes verkeerd zat, dat is gecorrigeerd.

Kun je misschien normaal doen? Zoveelste keer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141544592
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef indaha het volgende:
Nou waar dient FOK anders voor Over ieder onderwerp in heeft iedereen altijd een mening van platjes tot aan de oorlog in welk land dan ook. Waarom zou dat met
dit onderwerp anders zijn . Ik lurk hier alleen maar omdat ik benieuwd ben hoe het te verklaren is dat dit voor die meisjes zo slecht is afgelopen en zelf niet echt iets nuttigs kan bijdragen . Maar wat ik niet snap is als je je daaraan ergert waarom kom je dan hier behalve om te zeiken
Je kan je ergeren aan mensen die totaal niets weten die met allerlei uitleg komen. Daar heb je weinig aan.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:46:01 #114
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141544599
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik verlies een beetje mijn geloof in goeie mensen van dit soort posts :')

Twee jonge vrouwen dood en op een anoniem forum gaan we als een spannend boek lekker puzzelen. Waar is m'n bier?
Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is. We doen niemand kwaad, benadelen niemand, beledigen niemand.
pi_141544602
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik post non-stop bronnen, maar die vergeet je, of doe je af als "NOS-gebazel" of "AD-praat".

3 posts terug post ik gvd nog het stuk (voor de derde keer) waarin staat dat ie met een groep op zoek was.
[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 25-06-2014 19:45 (Noemde El_Matador een tyfusjong. Dat is ie ook.) ]

doe ff normaal kleutertje
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141544632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan moet men het volgens mij verplaatsen naar een ander topic of onderdeel van het forum. Dit is bijna genant.
Ik stem voor, ik heb er bijna geld voor over ;)
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:46:41 #117
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141544639
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef indaha het volgende:
Nou waar dient FOK anders voor Over ieder onderwerp in heeft iedereen altijd een mening van platjes tot aan de oorlog in welk land dan ook. Waarom zou dat met
dit onderwerp anders zijn . Ik lurk hier alleen maar omdat ik benieuwd ben hoe het te verklaren is dat dit voor die meisjes zo slecht is afgelopen en zelf niet echt iets nuttigs kan bijdragen . Maar wat ik niet snap is als je je daaraan ergert waarom kom je dan hier behalve om te zeiken
Omdat op het moment dat iemand het omschrijft als gezamenlijk de puzzelstukjes van een spannend boek op te lossen de treurnis niet te overzien is over een forensische onderzoekszaak in fucking Panama :') Dan ben je echt compleet de realiteitszin voorbij. Helemaal met die typjes die instemmend gaan knikken dat ze er net zo over denken.
Dit, dus.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:47:29 #118
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141544671
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zag dat ik met de dagen 2 daagjes verkeerd zat, dat is gecorrigeerd.

Kun je misschien normaal doen? Zoveelste keer.
Kerel, speel nou niet de Panamese-vermoorde onschuld weer. Je loopt gewoon te zieken met je gezeik. Geef nou gewoon eens toe dat je alleen maar een beetje loopt te rellen hier maar de feiten je geen flikker interesseren: anders had je die post wel aangepast met dat gezwam dat Feliciano er niet bij was :r

"Hij is, samen met zes Indianen uit het dorp Alto Romero, zijn broer en een dorpsgenoot uit Boquete, zelf maar gaan zoeken. Eerst in de bossen rondom El Pianista​, het pad waar de vrouwen het laatst zijn gezien. En toen de rugzak eenmaal was gevonden, zochten ze gericht in de buurt van de vindplaats. Kilometers stroomopwaarts van de río Culebra. Door dichtbebost, moeilijk begaanbare gebied. En niet zonder, zij het heel wrang, resultaat.

Afgelopen maandag vonden ze de eerste schoen. Woensdag volgde de tweede schoen van het merk Wildebeast, die volgens de verkoper alleen in Nederland verkocht worden. Ook vonden ze resten, onder andere in de sok van de tweede schoen. "
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141544678
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:13 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Zie niks verschijnen, is het al voorbij gekomen? Vreselijk programma trouwens. Wat zijn de letterlijke woorden hij zei? Echt uit bel-gegevens of uit locatie-gegevens? Want als het dat 2e is... tja die dader kan lopen of reizen. Of zelf bellen ter dwaalspoor.

Zoniet dan is het dus tóch een ongeluk... maar alsnog klopt dat flesje water dan niet, stel ze hebben nog geleefd, het klopt gewoon niet met dat flesje water, dat drink je dan op. En zowiezo wel erg raar ze gebeld hebben, dat zou betekenen ze bereik hadden. En dus geen hulp is gekomen?
Echt he, zoveel aannames die nauwelijks ergens op gebaseerd zijn, en dan ook nog daarop gebaseerde logisch inconsequente redeneringen. Hou toch op met die sensatiezoekerij.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:48:13 #120
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141544700
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:46 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 25-06-2014 19:45 (Noemde El_Matador een tyfusjong. Dat is ie ook.) ]

doe ff normaal kleutertje
Uhm, mag je dat wel zeggen van je Panama contact?
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:49:06 #121
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141544730
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef indaha het volgende:
Nou waar dient FOK anders voor Over ieder onderwerp in heeft iedereen altijd een mening van platjes tot aan de oorlog in welk land dan ook. Waarom zou dat met
dit onderwerp anders zijn . Ik lurk hier alleen maar omdat ik benieuwd ben hoe het te verklaren is dat dit voor die meisjes zo slecht is afgelopen en zelf niet echt iets nuttigs kan bijdragen . Maar wat ik niet snap is als je je daaraan ergert waarom kom je dan hier behalve om te zeiken
Precies.
pi_141544739
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hou toch op met FOK!.
Als je dat zo voelt, log dan uit, ga iets anders doen.

Speculeren is heel normaal op NWS. Dit topic is een vreemde zaak, waarom zou je het nu ineens niet mogen? Omdat het twee knappe (?) Hollandse meiden zijn? Omdat ze dood zijn?

Vanwaar die uitzondering toch voor dit topic?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141544785
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je dat zo voelt, log dan uit, ga iets anders doen.

Speculeren is heel normaal op NWS. Dit topic is een vreemde zaak, waarom zou je het nu ineens niet mogen? Omdat het twee knappe (?) Hollandse meiden zijn? Omdat ze dood zijn?

Vanwaar die uitzondering toch voor dit topic?
Ik kom hier nog niet zolang maar hier gaat het aardig ver. Dat mag gewoon. Net als ik mij mag ergeren.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:50:50 #124
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141544802
"Hij is, samen met zes Indianen uit het dorp Alto Romero, zijn broer en een dorpsgenoot uit Boquete, zelf maar gaan zoeken. Eerst in de bossen rondom El Pianista​, het pad waar de vrouwen het laatst zijn gezien. En toen de rugzak eenmaal was gevonden, zochten ze gericht in de buurt van de vindplaats. Kilometers stroomopwaarts van de río Culebra. Door dichtbebost, moeilijk begaanbare gebied. En niet zonder, zij het heel wrang, resultaat.

Afgelopen maandag vonden ze de eerste schoen. Woensdag volgde de tweede schoen van het merk Wildebeast, die volgens de verkoper alleen in Nederland verkocht worden. Ook vonden ze resten, onder andere in de sok van de tweede schoen. "
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141544810
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:45 schreef Globali het volgende:

[..]

Je kan je ergeren aan mensen die totaal niets weten die met allerlei uitleg komen. Daar heb je weinig aan.
Dan lees je het toch niet en als je een andere mening hebt discussieer je erover maar niet alleen zeuren dat niet alles duidelijk is en dat er daarom niets over gezegd mag worden want dan kunnen heel veel topics beter stoppen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')