quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:52 schreef ikhebgelijk het volgende:
TS rijbewijs bij de bambix gehad? hij blokeend bij een klap niet bij normale bewegingen!!
ja ts dat je niet weet dat hij blokeend bij een klapquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:52 schreef ikhebgelijk het volgende:
TS rijbewijs bij de bambix gehad? hij blokeend bij een klap niet bij normale bewegingen!!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:14 schreef Life2.0 het volgende:
die heb je enkel om geen boete te krijgen ts
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
Welke jostie bij het CBR heeft TS laten slagen?
Hoe moet ik dit weten? Overigens zijn er genoeg posters die dit niet begrijpen (als ik sommige posts lees). Ik was dit topic vergeten maar ik zit wel nog met het probleem, ik ga vanavond als ik weg moet eens een flinke ruk eraan geven dan moet hij stoppen toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja ts dat je niet weet dat hij blokeend bij een klap
sukkeltje
Ja maar hoe moet ik dat weten, heeft niemand me verteld.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:46 schreef Psy-freak het volgende:
De gordel stopt pas bij snelheid. Als je snel naar voren beweegt stopt 'ie.
josti
Rijd met 200 tegen een boom aan.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet ik dat weten, heeft niemand me verteld.
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja ts dat je niet weet dat hij blokeend bij een klap
sukkeltje
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:23 schreef Robuust-koekje het volgende:
niet op de motorkap gestationeerd zitten en proberen "veilig" weg te kwijnen in je prius met gordel
oh ja als je een ongeluk krijgt gewoon tegengeven dan heb je niet last van de meegevende gordel die niet blokeend
Ik voel een nieuwe fok!meme opkomen.quote:
Wat nu weer?quote:
Je kan niet eens quoten.quote:
Ik heb geen boom geraakt en ik voel hem niet mijn auto voelt hem... Als ik het zou doen! WAT IK DUS NIET DOE WANT IK BEN NIETS LEVENSMOE.quote:
als je je dit niet kan bedenken kan ik me niet voorstellen dat ts zelfstandig ademtquote:Op zondag 6 juli 2014 22:30 schreef Palomar het volgende:
Waarom zou een gordel zo werken als jij verwacht? Dat zou betekenen dat je nooit meer kan bewegen als ie eenmaal aangetrokken is en je langzaam stikt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |