BK is 24 uur per dag open dus de hongerige VI Hooligans hoeven niet van de honger om te komenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LR had dit al voorspelt, wat een messias blijft dat toch ook.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mij helemaal volproppen. Ik kan slecht tegen honger en verwacht niet meer dan 2 stukjes vlees op de commerciele omroep bbq
LR heeft uiteraard geen honger.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
BK is 24 uur per dag open dus de hongerige VI Hooligans hoeven niet van de honger om te komen
?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter laten die bladen als de privé en weekend Gijp met rust
Er staan bitterballen op tafel dadelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis vooral heel weinig voor mn 30 euro
Weekend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
René van der Gijp weerspreekt einde relatie
Niet weten wie LR isquote:
Ik ben ess natuurlijkquote:
Essquote:
zie OPquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef n00b13 het volgende:
Wie is aanwezig? En maakt die ook stiekeme foto's van Escha?
Schrijf een brief naar wwwvi.oranjequote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft Derksen die Carlo niet aangeklaagd ?
Als een man dat bij een lekker wijf op tv zou doen spreekt iedereen er schande van nu doet een homo het bij een andere kerel en is het opeens lollig..
Misschien vindt Derksen het gewoon niet nodig?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft Derksen die Carlo niet aangeklaagd ?
Als een man dat bij een lekker wijf op tv zou doen spreekt iedereen er schande van nu doet een homo het bij een andere kerel en is het opeens lollig..
quote:
quote:
Uiteraard, ik heb een stapeltje klaarliggen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schone tijgerstrings bij de hand voor als deze doorweekt zijn als Karina in beeld is?
Moet je voorstellen dat Derksen Hansie of Boskamp dat bij Fatima gedaan had dan was het land nu te klein geweest.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien vindt Derksen het gewoon niet nodig?
Hoi JCquote:
Nee, LR heeft langer haar.quote:
Ah..Ferry Doedel in beeld...ik wacht nog wel even.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:26 schreef tralalala het volgende:
Weer die tyfushomo zodra je naar RTL 4 zapt.
Pax, Mex en Karina figuranten noemenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:26 schreef GGMM het volgende:
TOPSHOW!
Johannes_vermeer, Littlerabbit en een aantal figuranten aan tafel.
Klopt, net zoals de verontwaardiging ook groter is als een 50 jarige man een 12 jarig meisje neukt dan als een 50 jarige vrouw (mits knap) een 12 jarig jongetje verwend .quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat Derksen Hansie of Boskamp dat bij Fatima gedaan had dan was het land nu te klein geweest.
Dat is vaak zo met series.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
Dat er mensen hier naar kijken, hoe nep is dit dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |