Niet weten wie LR isquote:
Ik ben ess natuurlijkquote:
Essquote:
zie OPquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef n00b13 het volgende:
Wie is aanwezig? En maakt die ook stiekeme foto's van Escha?
Schrijf een brief naar wwwvi.oranjequote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft Derksen die Carlo niet aangeklaagd ?
Als een man dat bij een lekker wijf op tv zou doen spreekt iedereen er schande van nu doet een homo het bij een andere kerel en is het opeens lollig..
Misschien vindt Derksen het gewoon niet nodig?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft Derksen die Carlo niet aangeklaagd ?
Als een man dat bij een lekker wijf op tv zou doen spreekt iedereen er schande van nu doet een homo het bij een andere kerel en is het opeens lollig..
quote:
quote:
Uiteraard, ik heb een stapeltje klaarliggen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schone tijgerstrings bij de hand voor als deze doorweekt zijn als Karina in beeld is?
Moet je voorstellen dat Derksen Hansie of Boskamp dat bij Fatima gedaan had dan was het land nu te klein geweest.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien vindt Derksen het gewoon niet nodig?
Hoi JCquote:
Nee, LR heeft langer haar.quote:
Ah..Ferry Doedel in beeld...ik wacht nog wel even.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:26 schreef tralalala het volgende:
Weer die tyfushomo zodra je naar RTL 4 zapt.
Pax, Mex en Karina figuranten noemenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:26 schreef GGMM het volgende:
TOPSHOW!
Johannes_vermeer, Littlerabbit en een aantal figuranten aan tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |