Ik heb al D en nu?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel geld geven om je tieten te laten zien hoor
En dames die spleetjes willen tussen hun cup G.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik ken nog wel wat dames die van hun cup D af willen. MIsschien wil je ruilen?
dan moet je ze op je rug bindenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dames die spleetjes willen tussen hun cup G.
Ik stuur zo even mijn reknrquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef ik het geld en geef je mij gewoon foto's.
En ook een foto voor de operatie natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:22 schreef Aardbeiensmoothie het volgende:
Ik ben best bereid om de investeerders na operatie een mooie foto van het resultaat te sturen hoor
quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard moeten we even de huidige stand van zaken beoordelen om te kijken of er uberhaupt verbetering mogelijk is. Je kan ook de grill van een Mercedes op een Lada zetten, blijft het nog steeds een aftandse kutwagen.
Post dan even wat jouw beeld is van een B-cup (met shirtje aan), want het lijkt vaak alsof mannen cupmaten niet goed kunnen inschatten bij vrouwen.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:26 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Post dan even wat jouw beeld is van een B-cup (met shirtje aan), want het lijkt vaak alsof mannen cupmaten niet goed kunnen inschatten bij vrouwen.
Moet jij TS niet afbranden omdat ze volgens jouw feministische kijk op het leven zichzelf in de handen van mannelijke overwinnaars gooit?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:26 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Post dan even wat jouw beeld is van een B-cup (met shirtje aan), want het lijkt vaak alsof mannen cupmaten niet goed kunnen inschatten bij vrouwen.
Die komen nooit, ik vertrouw nog eerder geld toe aan een Nigeriaan met een leuk verhaal dan dit soort "zelfbeeld verhogende" acties..quote:
Vandaar dat je tijdens het fappen je cup A manboobs vasthoudt, perv dat je er bent!quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:31 schreef zarGon het volgende:
Liever echt en een handvol dan nep en... nep.
Ik heb ooit van een Nigeriaan 450 euro gekregen, dat was echt fantastischquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:32 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Die komen nooit, ik vertrouw nog eerder geld toe aan een Nigeriaan met een leuk verhaal dan dit soort "zelfbeeld verhogende" acties..
Hoe triest eigenlijk.....
Moest je eerst 10k aan "kosten" overmaken ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb ooit van een Nigeriaan 450 euro gekregen, dat was echt fantastisch
Misschien heeft ze nog wat tips voor een goed spleetje ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:26 schreef Yalesa het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |