Barton heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er hier wel mee eens. Ik krijg liever een bijt dan een karatetrap, benenbreker en elleboog.
twitter:linde17 twitterde op donderdag 26-06-2014 om 12:41:24De kans is dus groter dat je gebeten wordt door Luis Suárez dan door een haai. http://t.co/fYWuzevALQ(@erwinhokken) reageer retweet
Voor de persoon Suarez denk ik wel degelijk dat het beste is dit te ontkennen en hem onvoorwaardelijk te steunen. Uiteindelijk ben je daarvoor ook een team, de rest van de wereld kan hem veroordelen, betekent niet dat iedereen dat meteen hoeft te doen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij zou het juist helpen als zijn land- en teamgenoten eens stelling namen. Het schiet ook wat door hoe hij nou overal bijna als seriemoordenaar wordt afgeschilderd, maar aan de andere kant vind ik het ook niet kunnen dat je als team of land net gaat doen alsof je neus bloedt, en er niks is gebeurt. Ook niet als het je sterspeler is. Dat voed denk ik de agressie en haat richting Suarez bij anderen juist weer.
Bij ellebogen ga je nooit voor de bal. Sakho zal nu 3 wedstrijden krijgen terwijl hij hetzelfde verdient als Suarez. Net zoals vliegende tackles van achter.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah het is denk ik vooral ook dat er gewoon helemaal geen bal in de buurt was en geen aanleiding leek te zijn. Bij smerige tackles kan je dan vaak nog als smoes opvoeren dat je voor de bal ging, of er op z'n minst een bal binnen een meter afstand was...
Kopstoten en ellebogen dan wel?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je bijt gewoon geen mensen. Een roekeloze tackle op het veld valt nog te begrijpen maar dit heeft gewoon niks met voetbal te maken.
Afwijkend gedrag.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah het is denk ik vooral ook dat er gewoon helemaal geen bal in de buurt was en geen aanleiding leek te zijn. Bij smerige tackles kan je dan vaak nog als smoes opvoeren dat je voor de bal ging, of er op z'n minst een bal binnen een meter afstand was...
Haha, mooi van die Barton, misdroeg zichzelf ook consequent. Hij schaart zich ten minste niet in het rijtje van Savage en Dijkstra. Daarnaast weet hij heel goed dat die smerige trappen vaak van hem zelf kwamen. Dus wat dat betreft zijn dit goede woorden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er hier wel mee eens. Ik krijg liever een bijt dan een karatetrap, benenbreker en elleboog.
Sakho (en Giroud) gaan nooit drie wedstrijden krijgen. Zou al verbaast zijn als het überhaupt voor de tuchtcommissie komt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:28 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Bij ellebogen ga je nooit voor de bal. Sakho zal nu 3 wedstrijden krijgen terwijl hij hetzelfde verdient als Suarez. Net zoals vliegende tackles van achter.
Fifa is aan het onderzoeken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sakho (en Giroud) gaan nooit drie wedstrijden krijgen. Zou al verbaast zijn als het überhaupt voor de tuchtcommissie komt.
T. Silva tegen Mexico. Mocht het doen voor een gele kaart. In dit toernooi mag je ook iemand in zijn gezicht slaan voor een gele kaart (Neymar).quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:28 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Bij ellebogen ga je nooit voor de bal. Sakho zal nu 3 wedstrijden krijgen terwijl hij hetzelfde verdient als Suarez. Net zoals vliegende tackles van achter.
Beide gevallen? Ik gok op 1 of 2 wedstrijden max. Als het al voor de commissie komt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Fifa is aan het onderzoeken.
Alleen Sakhoquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Beide gevallen? Ik gok op 1 of 2 wedstrijden max. Als het al voor de commissie komt.
Spannond! Dankjequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:30 schreef Perrin het volgende:
Fifa persco:
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)over-bijtende-suarez
en:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Waarom Giroud in godsnaam niet? Hypocriete kutorganisatie blijft FIFA ook.quote:
Welnee, kijk maar eens naar wat Neymar en T. Silva wel niet mogen doen. Ze zijn soepel als een Russische gymnaste dit jaar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:35 schreef Lemsterr het volgende:
Persconferentie alles, dat wordt een fikse straf
Die tackel van Silva bedoel je?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welnee, kijk maar eens naar wat Neymar en T. Silva wel niet mogen doen. Ze zijn soepel als een Russische gymnaste dit jaar.
Bij koppen kan je de bal missen en je tegenstander raken. Net zoals je met opspringen met je elleboog een ander kan raken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Kopstoten en ellebogen dan wel?
twitter:DiederikSmit twitterde op donderdag 26-06-2014 om 15:38:27De FIFA heeft de straf voor Luis Suárez bekendgemaakt. Hij moet in z'n eentje het WK van 2026 gaan organiseren. reageer retweet
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:37 schreef Morendo het volgende:
Ze zijn soepel als een Russische gymnaste dit jaar.
Ik bedoelde kopstoten alla Zidane en Sakho.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
choppen. Allemaal zaken waar je als speler, als de bal in de beurt is, min of meer bedacht op ben. Maar dat iemand je in je nek bijt is wel
aggerquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoelde kopstoten alla Zidane en Sakho.
Dankje!quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:38 schreef tralalala het volgende:
501 ziggo, heb je tenminste niet een stream die 10 seconde achterloopt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:43 schreef borisz het volgende:
9 duels schorsing gaat het worden aldus Fox in Brazilië
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:45 schreef Kikopuz het volgende:
Levenslange schorsing volgens mijzelf in Nederland
Bedankt Hansquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:46 schreef ReplaR het volgende:
Luis Suarez stopt!:
http://www.bbc.com/sport/0/football/28030739
Ah maar ik dacht dat ze iets in de richting van 10 zou roepen, die kwam ook uit, dus wat dat betreft zo.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:46 schreef Disorder het volgende:
Jomanda zegt via straling dat het zou gaan om 1 dag tot 6 maanden schorsing. Ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |