abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2014 @ 14:51:52 #126
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_141575051
Bakje koffie, gevuld koekje heerlijk man
pi_141575142
SPANNOND JONGONS
pi_141575348
Hij moet het gewoon bij z'n ploegenoten doen, dan is er niets aan de hand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:00:28 #130
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_141575353
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:00 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje heb je die nu pas gevonden?
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:03:58 #132
297168 Kikopuz
I like goats
pi_141575475
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:00 schreef Kingstown het volgende:
Hij moet het gewoon bij z'n ploegenoten doen, dan is er niets aan de hand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..the fuck gebeurt hier? :{
pi_141575699
Er wordt wel een erg groot drama van gemaakt. Laten we het vooral niet erger maken dan het is. Zag die Savage bij de BBC zeggen dat Suarez voor het leven geschorst moet worden. Savage, die zelf de meest gore tackels heeft uitgevoerd en zich stelselmatig misdroeg op het veld, gaat nu een grote bek opentrekken:

http://en.wikipedia.org/w(...)ay_and_controversies

En gisteren bij VI Oranje, Erik Dijkstra die zelf een flesje gooide naar een boot vol gehandicapten, maar Suarez die is plotseling knettergek, al zou hij dat zijn, dan denk ik niet dat meneer Dijkstra in de positie is om een dergelijk oordeel te vellen.

Suarez moet geschorst worden, laat dat duidelijk zijn, maar laten we vooral niet doen alsof dit het allerergste is wat je maar kan bedenken om te doen op een voetbalveld. Ik vond het ook wel een beetje sneu voor Suarez, stiekem, je zag hem oprecht balen dat hij weer de controle verloor.

Misschien is het dus maar goed dat zijn ploeg- en landgenoten hem in bescherming nemen, doet iemand het nog, in plaats dat er weer een of ander volkstribunaal op moet staan.
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:11:36 #134
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_141575743
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:00 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Inhakers moeten dood.
Ik ga naar huis.
pi_141575776
En dan gaat hij in beroep.. dan staat hij er tegen Colombia gewoon in.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_141575783
Volgens mij zegt ook niemand dat het het ergste is wat er in voetbal is gebeurd. Eigenlijk zou Luis wat mij betreft een flinke straf moeten krijgen, met name omdat dit al de derde keer is dat het gebeurd. Daarnaast moeten schandalig harde tackles - want die vergelijking wordt de hele tijd gelegd - gewoon harder worden gestraft.
pi_141575809
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:12 schreef Me_Wesley het volgende:
En dan gaat hij in beroep.. dan staat hij er tegen Colombia gewoon in.
quote:
Suárez kan tegen de beslissing van de FIFA in beroep gaan, behalve als de straf lager is dan drie wedstrijden óf twee maanden schorsing.
http://nos.nl/wk2014/arti(...)boven-het-hoofd.html
pi_141575841
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:12 schreef Disorder het volgende:
Volgens mij zegt ook niemand dat het het ergste is wat er in voetbal is gebeurd. Eigenlijk zou Luis wat mij betreft een flinke straf moeten krijgen, met name omdat dit al de derde keer is dat het gebeurd. Daarnaast moeten schandalig harde tackles - want die vergelijking wordt de hele tijd gelegd - gewoon harder worden gestraft.
Zo wordt het wel degelijk gebracht, het is wel een beetje een hetze, opgeblazen.
pi_141575861
quote:
Goed om te weten. Acht de kans aanwezig dat de straf groter is, maar we zullen zien.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_141576020
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef Taxandria het volgende:
Er wordt wel een erg groot drama van gemaakt. Laten we het vooral niet erger maken dan het is. Zag die Savage bij de BBC zeggen dat Suarez voor het leven geschorst moet worden. Savage, die zelf de meest gore tackels heeft uitgevoerd en zich stelselmatig misdroeg op het veld, gaat nu een grote bek opentrekken:

http://en.wikipedia.org/w(...)ay_and_controversies

En gisteren bij VI Oranje, Erik Dijkstra die zelf een flesje gooide naar een boot vol gehandicapten, maar Suarez die is plotseling knettergek, al zou hij dat zijn, dan denk ik niet dat meneer Dijkstra in de positie is om een dergelijk oordeel te vellen.

Suarez moet geschorst worden, laat dat duidelijk zijn, maar laten we vooral niet doen alsof dit het allerergste is wat je maar kan bedenken om te doen op een voetbalveld. Ik vond het ook wel een beetje sneu voor Suarez, stiekem, je zag hem oprecht balen dat hij weer de controle verloor.

Misschien is het dus maar goed dat zijn ploeg- en landgenoten hem in bescherming nemen, doet iemand het nog, in plaats dat er weer een of ander volkstribunaal op moet staan.
Volgens mij zou het juist helpen als zijn land- en teamgenoten eens stelling namen. Het schiet ook wat door hoe hij nou overal bijna als seriemoordenaar wordt afgeschilderd, maar aan de andere kant vind ik het ook niet kunnen dat je als team of land net gaat doen alsof je neus bloedt, en er niks is gebeurt. Ook niet als het je sterspeler is. Dat voed denk ik de agressie en haat richting Suarez bij anderen juist weer.
pi_141576121

Ik ben er hier wel mee eens. Ik krijg liever een bijt dan een karatetrap, benenbreker en elleboog.
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:22:35 #143
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_141576123
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Volgens mij zou het juist helpen als zijn land- en teamgenoten eens stelling namen. Het schiet ook wat door hoe hij nou overal bijna als seriemoordenaar wordt afgeschilderd, maar aan de andere kant vind ik het ook niet kunnen dat je als team of land net gaat doen alsof je neus bloedt, en er niks is gebeurt. Ook niet als het je sterspeler is. Dat voed denk ik de agressie en haat richting Suarez bij anderen juist weer.
Inderdaad. Gebeurd vaak bij mediahypes oid. dat iedereen extreme/uiterste meningen aannemen. Vond het daarom goed dat de NOS het gewoon nuchter benaderde.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_141576177
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Inderdaad. Gebeurd vaak bij mediahypes oid. dat iedereen extreme/uiterste meningen aannemen. Vond het daarom goed dat de NOS het gewoon nuchter benaderde.
Klopt ja.. als het met zijn allen tegen 1 wordt heb ik altijd de neiging om het voor die ene op te nemen.. heb een hekel aan massahysterie. Alleen het Van Gaal-bashen vond ik leuk.
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:23:58 #146
269938 Joeri.
pi_141576181
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er hier wel mee eens. Ik krijg liever een bijt dan een karatetrap, benenbreker en elleboog.
Barton, best wel vergelijkbare gozer :)
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_141576212
Joey Barton _O_
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:26:39 #148
269938 Joeri.
pi_141576278
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:26:46 #149
67174 Dos37
Come on Twente
pi_141576282
Duurt lang
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_141576289
Mjah het is denk ik vooral ook dat er gewoon helemaal geen bal in de buurt was en geen aanleiding leek te zijn. Bij smerige tackles kan je dan vaak nog als smoes opvoeren dat je voor de bal ging, of er op z'n minst een bal binnen een meter afstand was...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')