abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141556810
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Jij snapt het niet helemaal geloof ik
ok pipo
  woensdag 25 juni 2014 @ 23:04:07 #77
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_141556869
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

ok pipo
Ben het met je eens hoor dat ze gewoon hadden moeten toegeven dat hij heeft gebeten maar dit is nou eenmaal het werk van een advocaat als dat er bij jou niet in gaat dan is dat jou probleem.
pi_141557095
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ben het met je eens hoor dat ze gewoon hadden moeten toegeven dat hij heeft gebeten maar dit is nou eenmaal het werk van een advocaat als dat er bij jou niet in gaat dan is dat jou probleem.
Ik begrijp prima wat een advocaat doet maar dit gaat Suarez alleen maar tegenwerken omdat iedereen al walgt van de daad zelf maar nog meer walgt van 't feit dat hij en zn advocaten het ontkennen.
pi_141560270
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Tuurlijk wel!
Het viel mij alleen op dat toen het onderwerp breder werd behandeld aangaande "algemene misdragingen in de sport" Rijkaard-Völler werd genegeerd, en veel minder erge incidenten werden genoemd.
Tijdens het EK 1988 tegen West Duitsland heeft Nederland en Duitsland zich sowieso beestachtig gedragen. Ik herinner het mij als een groot schoppartij, waar zelfs keeper Hans van Breukelen volop aan meedeed.
  donderdag 26 juni 2014 @ 00:00:45 #81
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_141560377
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Tijdens het EK 1988 tegen West Duitsland heeft Nederland en Duitsland zich sowieso beestachtig gedragen. Ik herinner het mij als een groot schoppartij, waar zelfs keeper Hans van Breukelen volop aan meedeed.
WO II was er niks bij!
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_141560435
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Het anti-Duitsland sentiment is toch wel een verhaal apart. Ik kan me herinneren dat iedereen lachte om Rijkaard-Völler. Opmerkingen als: Die smerige Völler moet van het speeksel van Rijkaard afblijven. Die Völler zal wel racistische opmerkingen hebben gemaakt. Van alles en nog wat werd er beweerd en het sloeg allemaal nergens op. Ook bv Koeman die zijn kont afveegt aan een Duits shirt. Overal werd om gelachen. Door bv sportcommentatoren, disk-jockeys, cabaretiers. Allemaal de grootste lol. Het zijn Duitsers, dus schoften. Ik ben wel benieuwd hoe de betrokkenen van weleer daar nu op terugkijken.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_141560508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het anti-Duitsland sentiment is toch wel een verhaal apart. Ik kan me herinneren dat iedereen lachte om Rijkaard-Völler. Opmerkingen als: Die smerige Völler moet van het speeksel van Rijkaard afblijven. Die Völler zal wel racistische opmerkingen hebben gemaakt. Van alles en nog wat werd er beweerd en het sloeg allemaal nergens om. Ook bv Koeman die zijn kont afveegt aan een Duits shirt. Overal werd om gelachen. Door bv sportcommentatoren, disk-jockeys, cabaretiers. Allemaal de grootste lol. Het zijn Duitsers, dus schoften. Ik ben wel benieuwd hoe de betrokkenen van weleer daar nu op terugkijken.
Ik weet me ook wel te herinneren dat we gemeend spraken over die kut moffen waar echt elke Nederlander de Duitsers echt haatte.
  donderdag 26 juni 2014 @ 00:10:37 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141560805
quote:

[..]

Het anti-Duitsland sentiment is toch wel een verhaal apart. Ik kan me herinneren dat iedereen lachte om Rijkaard-Völler. Opmerkingen als: Die smerige Völler moet van het speeksel van Rijkaard afblijven. Die Völler zal wel racistische opmerkingen hebben gemaakt. Van alles en nog wat werd er beweerd en het sloeg allemaal nergens op. Ook bv Koeman die zijn kont afveegt aan een Duits shirt. Overal werd om gelachen. Door bv sportcommentatoren, disk-jockeys, cabaretiers. Allemaal de grootste lol. Het zijn Duitsers, dus schoften. Ik ben wel benieuwd hoe de betrokkenen van weleer daar nu op terugkijken.
Daar is toch niks vreemds aan. Die generaties zijn grootgebracht door ouders die de oorlog bewust hebben meegemaakt, of ze waren er zelf nog bij. Dat is nu een stuk minder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141560966
quote:

[..]

Ik vond het in die tijd ook lachen maar nu ik ouder en verstandiger ben was het natuurlijk een genante actie. Ik haat de Duitsers ook niet meer :)

Trouwens om op de NOS van vanavond terug te komen, ze hebben wel een foto laten zien van dat spuugincident
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_141561314

Een jaar geleden wilde Suarez ook al een hapje van Chiellini nemen :')
pi_141561433
Weet je wat nog het trieste is. Iedereen heeft het nu over dit en niet over het afscheid van 2 legendes van het (Italiaanse) voetbal. Hun namen Andrea Pirlo en Gigi Buffon.
pi_141561674
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Weet je wat nog het trieste is. Iedereen heeft het nu over dit en niet over het afscheid van 2 legendes van het (Italiaanse) voetbal. Hun namen Andrea Pirlo en Gigi Buffon.
Italië is er op Italiaanse wijze uitgepiepeld door de FIFA. Zonde en je hebt gelijk, de grootheden zijn belangrijker dan dit trieste pitbulletje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 juni 2014 @ 00:40:46 #89
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_141561978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Juist. Buffon _O_ Pirlo _O_ Ik ben altijd fan geweest van de Italianen. Als er 1 team kut mag spelen, schwalbes maken en zuigen zijn zij het, puur omdat ze het kunnen _O_
pi_141564317
quote:

Uruguayaanse president neemt het op voor Suárez

De Uruguayaanse president Jose Mujica heeft het opgenomen voor zijn omstreden landgenoot Luis Suárez. De aanvaller beet dinsdag tijdens het WK-duel tegen Italië in de schouder van Giorgio Chiellini.

'We hebben hem niet uitgekozen om een filosoof of monteur te zijn, of om zijn goede manieren - hij is een geweldige voetballer', zei Mujica. 'Ik heb hem niemand zien bijten. Maar ze mogen elkaar wel schoppen', voegde hij er aan toe.

De actie van Suárez, het was alweer de derde keer in zijn loopbaan dat hij een tegenstander beet, ontging de arbiter van dienst.

'Mij is geleerd dat je in het voetbal de scheidsrechter moet gehoorzamen. Als er beslissingen worden genomen op basis van tv-beelden, dan zijn er tal van strafschoppen en handsballen die gegeven moeten worden. Pech dus', aldus de Zuid-Amerikaanse president.
Het wordt wel met de minuut idioter zo :')

Na medespelers, de trainer, diverse uruguayaanse media, meerdere advocaten (wut? :') ) en Joey fucking Barton gaat nu zelfs de president hem verdedigen? :')

Zie je het voor je, dat Sneijder iemand in z'n kuiten bijt en dat Rutte of Wimlex het voor hem op gaat nemen? :')

[ Bericht 11% gewijzigd door De_Pel op 26-06-2014 04:18:38 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141564435
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 04:11 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Na medespelers, de trainer, diverse uruguayaanse media, meerdere advocaten (wut? :') ) en Joey fucking Barton gaat nu zelfs de president hem verdedigen? :')

Zie je het voor je, dat Sneijder iemand in z'n kuiten bijt en dat Rutte of Wimlex het voor hem op gaat nemen? :')
De economie van Uruguay krijgt een dusdanige boost dat kun je je niet voorstellen, dat is niets vergeleken met Nederland. Als Suarez geschorst wordt en Uruguay redt het niet tegen Colombia gaat het Uruguay tientallen miljoenen kosten.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 26 juni 2014 @ 05:55:55 #92
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_141564457
Ik denk dat Uruguay wereldkampioen wordt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_141564464
quote:
4s.gif Op donderdag 26 juni 2014 05:55 schreef star_gazer het volgende:
Ik denk dat Uruguay wereldkampioen wordt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heron en kwestie van even doorbijten, dan komen ze er wel.
  donderdag 26 juni 2014 @ 06:38:29 #94
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141564522
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 05:39 schreef Shreyas het volgende:

[..]

De economie van Uruguay krijgt een dusdanige boost dat kun je je niet voorstellen, dat is niets vergeleken met Nederland. Als Suarez geschorst wordt en Uruguay redt het niet tegen Colombia gaat het Uruguay tientallen miljoenen kosten.
Daarom mag dat hele corrupte kuttoernooi zo snel mogelijk weer voorbij zijn.
Dit, dus.
pi_141564698
Hopen dat hij zaterdag gewoon mag spelen, is wel zo leuk voor de wedstrijd. Daarna ligt Uruguay er toch uit, dan zien we wel weer verder.
  donderdag 26 juni 2014 @ 08:01:21 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141564883
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juni 2014 07:29 schreef Jochie1900 het volgende:
Hopen dat hij zaterdag gewoon mag spelen, is wel zo leuk voor de wedstrijd. Daarna ligt Uruguay er toch uit, dan zien we wel weer verder.
Idd, fuck fair play. Bijten, krabben, spugen hoppa

Laten we er een soort cage-fight van maken, 11 vs 11.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_141565059
quote:

[..]

Volgens mij heeft Koeman later wel toegegeven spijt van die actie gehad te hebben, al weet ik dat niet 100% zeker.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_141565148
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 08:21 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Koeman later wel toegegeven spijt van die actie gehad te hebben, al weet ik dat niet 100% zeker.
Hij zei lachend dat het (misschien) een domme actie was. Ik weet niet hoe gemeend dit is.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_141565197
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 05:39 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Daarom moeten ze juist zo kwaad zijn op die idioot, en 'm dus niet in bescherming gaan nemen.
pi_141565366
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 04:11 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als Robben of Van Persie de fout in gaat en daarmee diskwalificatie/schorsing riskeert denk ik ook wel dat de bond, de bondscoach en misschien wel zelfs het land of de regering achterlijk gaat reageren. Het valt gewoon in het gedrag van de mens, dat hij zich laat leiden door emoties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')