ok pipoquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal geloof ik
Ben het met je eens hoor dat ze gewoon hadden moeten toegeven dat hij heeft gebeten maar dit is nou eenmaal het werk van een advocaat als dat er bij jou niet in gaat dan is dat jou probleem.quote:
Ik begrijp prima wat een advocaat doet maar dit gaat Suarez alleen maar tegenwerken omdat iedereen al walgt van de daad zelf maar nog meer walgt van 't feit dat hij en zn advocaten het ontkennen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor dat ze gewoon hadden moeten toegeven dat hij heeft gebeten maar dit is nou eenmaal het werk van een advocaat als dat er bij jou niet in gaat dan is dat jou probleem.
Tijdens het EK 1988 tegen West Duitsland heeft Nederland en Duitsland zich sowieso beestachtig gedragen. Ik herinner het mij als een groot schoppartij, waar zelfs keeper Hans van Breukelen volop aan meedeed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Het viel mij alleen op dat toen het onderwerp breder werd behandeld aangaande "algemene misdragingen in de sport" Rijkaard-Völler werd genegeerd, en veel minder erge incidenten werden genoemd.
WO II was er niks bij!quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Tijdens het EK 1988 tegen West Duitsland heeft Nederland en Duitsland zich sowieso beestachtig gedragen. Ik herinner het mij als een groot schoppartij, waar zelfs keeper Hans van Breukelen volop aan meedeed.
Het anti-Duitsland sentiment is toch wel een verhaal apart. Ik kan me herinneren dat iedereen lachte om Rijkaard-Völler. Opmerkingen als: Die smerige Völler moet van het speeksel van Rijkaard afblijven. Die Völler zal wel racistische opmerkingen hebben gemaakt. Van alles en nog wat werd er beweerd en het sloeg allemaal nergens op. Ook bv Koeman die zijn kont afveegt aan een Duits shirt. Overal werd om gelachen. Door bv sportcommentatoren, disk-jockeys, cabaretiers. Allemaal de grootste lol. Het zijn Duitsers, dus schoften. Ik ben wel benieuwd hoe de betrokkenen van weleer daar nu op terugkijken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Tijdens het EK 1988 tegen West Duitsland heeft Nederland en Duitsland zich sowieso beestachtig gedragen. Ik herinner het mij als een groot schoppartij, waar zelfs keeper Hans van Breukelen volop aan meedeed.
Ik weet me ook wel te herinneren dat we gemeend spraken over die kut moffen waar echt elke Nederlander de Duitsers echt haatte.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het anti-Duitsland sentiment is toch wel een verhaal apart. Ik kan me herinneren dat iedereen lachte om Rijkaard-Völler. Opmerkingen als: Die smerige Völler moet van het speeksel van Rijkaard afblijven. Die Völler zal wel racistische opmerkingen hebben gemaakt. Van alles en nog wat werd er beweerd en het sloeg allemaal nergens om. Ook bv Koeman die zijn kont afveegt aan een Duits shirt. Overal werd om gelachen. Door bv sportcommentatoren, disk-jockeys, cabaretiers. Allemaal de grootste lol. Het zijn Duitsers, dus schoften. Ik ben wel benieuwd hoe de betrokkenen van weleer daar nu op terugkijken.
Daar is toch niks vreemds aan. Die generaties zijn grootgebracht door ouders die de oorlog bewust hebben meegemaakt, of ze waren er zelf nog bij. Dat is nu een stuk minder.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het anti-Duitsland sentiment is toch wel een verhaal apart. Ik kan me herinneren dat iedereen lachte om Rijkaard-Völler. Opmerkingen als: Die smerige Völler moet van het speeksel van Rijkaard afblijven. Die Völler zal wel racistische opmerkingen hebben gemaakt. Van alles en nog wat werd er beweerd en het sloeg allemaal nergens op. Ook bv Koeman die zijn kont afveegt aan een Duits shirt. Overal werd om gelachen. Door bv sportcommentatoren, disk-jockeys, cabaretiers. Allemaal de grootste lol. Het zijn Duitsers, dus schoften. Ik ben wel benieuwd hoe de betrokkenen van weleer daar nu op terugkijken.
Ik vond het in die tijd ook lachen maar nu ik ouder en verstandiger ben was het natuurlijk een genante actie. Ik haat de Duitsers ook niet meerquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het anti-Duitsland sentiment is toch wel een verhaal apart. Ik kan me herinneren dat iedereen lachte om Rijkaard-Völler. Opmerkingen als: Die smerige Völler moet van het speeksel van Rijkaard afblijven. Die Völler zal wel racistische opmerkingen hebben gemaakt. Van alles en nog wat werd er beweerd en het sloeg allemaal nergens op. Ook bv Koeman die zijn kont afveegt aan een Duits shirt. Overal werd om gelachen. Door bv sportcommentatoren, disk-jockeys, cabaretiers. Allemaal de grootste lol. Het zijn Duitsers, dus schoften. Ik ben wel benieuwd hoe de betrokkenen van weleer daar nu op terugkijken.
Italië is er op Italiaanse wijze uitgepiepeld door de FIFA. Zonde en je hebt gelijk, de grootheden zijn belangrijker dan dit trieste pitbulletje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Weet je wat nog het trieste is. Iedereen heeft het nu over dit en niet over het afscheid van 2 legendes van het (Italiaanse) voetbal. Hun namen Andrea Pirlo en Gigi Buffon.
Juist. Buffonquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Weet je wat nog het trieste is. Iedereen heeft het nu over dit en niet over het afscheid van 2 legendes van het (Italiaanse) voetbal. Hun namen Andrea Pirlo en Gigi Buffon.
Het wordt wel met de minuut idioter zoquote:
Uruguayaanse president neemt het op voor Suárez
De Uruguayaanse president Jose Mujica heeft het opgenomen voor zijn omstreden landgenoot Luis Suárez. De aanvaller beet dinsdag tijdens het WK-duel tegen Italië in de schouder van Giorgio Chiellini.
'We hebben hem niet uitgekozen om een filosoof of monteur te zijn, of om zijn goede manieren - hij is een geweldige voetballer', zei Mujica. 'Ik heb hem niemand zien bijten. Maar ze mogen elkaar wel schoppen', voegde hij er aan toe.
De actie van Suárez, het was alweer de derde keer in zijn loopbaan dat hij een tegenstander beet, ontging de arbiter van dienst.
'Mij is geleerd dat je in het voetbal de scheidsrechter moet gehoorzamen. Als er beslissingen worden genomen op basis van tv-beelden, dan zijn er tal van strafschoppen en handsballen die gegeven moeten worden. Pech dus', aldus de Zuid-Amerikaanse president.
De economie van Uruguay krijgt een dusdanige boost dat kun je je niet voorstellen, dat is niets vergeleken met Nederland. Als Suarez geschorst wordt en Uruguay redt het niet tegen Colombia gaat het Uruguay tientallen miljoenen kosten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 04:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het wordt wel met de minuut idioter zo
Na medespelers, de trainer, diverse uruguayaanse media, meerdere advocaten (wut?) en Joey fucking Barton gaat nu zelfs de president hem verdedigen?
Zie je het voor je, dat Sneijder iemand in z'n kuiten bijt en dat Rutte of Wimlex het voor hem op gaat nemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 05:55 schreef star_gazer het volgende:
Ik denk dat Uruguay wereldkampioen wordtHeron en kwestie van even doorbijten, dan komen ze er wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom mag dat hele corrupte kuttoernooi zo snel mogelijk weer voorbij zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 05:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De economie van Uruguay krijgt een dusdanige boost dat kun je je niet voorstellen, dat is niets vergeleken met Nederland. Als Suarez geschorst wordt en Uruguay redt het niet tegen Colombia gaat het Uruguay tientallen miljoenen kosten.
Idd, fuck fair play. Bijten, krabben, spugen hoppaquote:Op donderdag 26 juni 2014 07:29 schreef Jochie1900 het volgende:
Hopen dat hij zaterdag gewoon mag spelen, is wel zo leuk voor de wedstrijd. Daarna ligt Uruguay er toch uit, dan zien we wel weer verder.
Volgens mij heeft Koeman later wel toegegeven spijt van die actie gehad te hebben, al weet ik dat niet 100% zeker.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hij zei lachend dat het (misschien) een domme actie was. Ik weet niet hoe gemeend dit is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Koeman later wel toegegeven spijt van die actie gehad te hebben, al weet ik dat niet 100% zeker.
Daarom moeten ze juist zo kwaad zijn op die idioot, en 'm dus niet in bescherming gaan nemen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 05:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De economie van Uruguay krijgt een dusdanige boost dat kun je je niet voorstellen, dat is niets vergeleken met Nederland. Als Suarez geschorst wordt en Uruguay redt het niet tegen Colombia gaat het Uruguay tientallen miljoenen kosten.
Als Robben of Van Persie de fout in gaat en daarmee diskwalificatie/schorsing riskeert denk ik ook wel dat de bond, de bondscoach en misschien wel zelfs het land of de regering achterlijk gaat reageren. Het valt gewoon in het gedrag van de mens, dat hij zich laat leiden door emoties.quote:Op donderdag 26 juni 2014 04:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het wordt wel met de minuut idioter zo
Na medespelers, de trainer, diverse uruguayaanse media, meerdere advocaten (wut?) en Joey fucking Barton gaat nu zelfs de president hem verdedigen?
Zie je het voor je, dat Sneijder iemand in z'n kuiten bijt en dat Rutte of Wimlex het voor hem op gaat nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |