Victor Reinierquote:
twitter:fifamedia twitterde op donderdag 26-06-2014 om 15:50:30DISCIPLINARY: Uruguay’s Luis Suarez suspended for 9 matches & banned for 4 months from any football-related activity. reageer retweet
Wordt nu bevestigd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:51 schreef Max23 het volgende:
Schijnt 9 (internationale)wedstrijden en 4 maanden schorsing te worden (twitter)
quote:
Omdat hij een gevaar is voor de tegenstander.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik snap niet wrm hij voor LFC ook is geschorst...
Is toch vrij lang als Uruguay de volgende wedstrijd op het WK wordt uitgeschakeld.quote:
Gaat pas in na de 4 maanden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is toch vrij lang als Uruguay de volgende wedstrijd op het WK wordt uitgeschakeld.
Feit?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:51 schreef Gramulanion het volgende:
Uruguay’s Luis Suarez suspended for 9 matches & banned for 4 months from any football-related activity.
Huh hoe bedoel je? Dus hij zou wel dit WK nog kunnen spelen, dan 4 maanden schorsing en dan z'n internationale ban?quote:
Nee. 4 maanden niet deelnemen aan voetbalgerelateerde feiten.quote:
De 4 maanden beginnen nu lijkt me.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh hoe bedoel je? Dus hij zou wel dit WK nog kunnen spelen, dan 4 maanden schorsing en dan z'n internationale ban?
Elke voetbalactiviteit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef OverRated het volgende:
Geldt die 9 wedstrijden alleen op WK toernooien of ook vriendschappelijk/kwalificatie?
Niet volgens die vrouw van de Fifa, die beweerde dat de eerste wedstrijd waarin Luis Suarez geschorst is, de wedstrijd tegen Colombia is.quote:
9 wedstrijden niet meedoen en 4 maanden geen voetbalgerelateerde activiteiten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
9 wedstrijden + 4 maanden? Wat een rare straf?
Verified account.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef k3vil het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn veel fake accounts op twitter
Ja okee, maar volgens jouw redenatie zou hij dus 4 maanden voor clubvoetbal geschorst zijn, en DAARNA gaan z'n 9 wedstrijden internationale ban in?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
De 4 maanden beginnen nu lijkt me.
4 maanden van club voetbal en 9 wedstrijden internationaal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef Dos37 het volgende:
9 Interland wedstrijden dus. Dat duurt inderdaad langer dan 4 maanden
Dat probeert ze nu te vertellen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
Dan betekent dit dat hij ook niet mee mag trainen met de Liverpool-selectie in de tijd dat hij geschorst is, of wel?
Volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
Dan betekent dit dat hij ook niet mee mag trainen met de Liverpool-selectie in de tijd dat hij geschorst is, of wel?
Alleen privé trainen denk ik. Maar niet op de club. Alleen in z'n achtertuinquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
WK-kwalificatiewedstrijden ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:58 schreef OverRated het volgende:
Nog steeds niet helemaal duidelijk. Ik heb het idee dat het om 9 wedstrijden op een WK gaat. Dan is hij zeker ook het hele volgende WK geschorst.
Alle Fifa wedstrijden, oefenwedstrijden/kwalificatie tellen dus ook meequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:58 schreef OverRated het volgende:
Nog steeds niet helemaal duidelijk. Ik heb het idee dat het om 9 wedstrijden op een WK gaat. Dan is hij zeker ook het hele volgende WK geschorst.
Nee, na het WK gaat het volgens mij om kwalificatiewedstrijden van Uruguay. Of oefeninterlands er ook bij horen weet ik niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:58 schreef OverRated het volgende:
Ik zou als Uruguay gewoon 9 snel achter elkaar organiserenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alle Fifa wedstrijden, oefenwedstrijden/kwalificatie tellen dus ook mee
Suarez kan wel in beroep gaan tegen zijn schorsing, maar zijn straf wordt niet opgeschort tijdens de beroepszaak.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar nu kan hij dus in beroep en speelt hij de volgende wedstrijd gewoon?
Volgens mij zei ze dat alleen de boete opgeschort kan worden, niet de schorsingquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar nu kan hij dus in beroep en speelt hij de volgende wedstrijd gewoon?
Doet ie toch zelluf.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef TLC het volgende:
En zo dupeer je behalve een heel land ook nog Liverpool FC
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 26-06-2014 om 15:59:45Negen duels en vier maanden... Shit!! Wat zonde van #LuisSuarez... Wat zonde van het WK. Deze straf is wel een beetje overkill, vind ik. reageer retweet
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Suarez kan wel in beroep gaan tegen zijn schorsing, maar zijn straf wordt niet opgeschort tijdens de beroepszaak.
Oh praise da lawddquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat alleen de boete opgeschort kan worden, niet de schorsing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |