persoonlijk knap ik al af van bloemen... maar op een eerste werkdag zou ik niet doen omdat indruk enzo... maar het kan wel goed uitpakken....quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken genoeg aardige mannen. Maar geen enkele heeft z'n date ooit bloemen gestuurd tijdens haar eerste werkdag
Tot nu toe heeft geen enkele vrouw gezegd dit leuk e vinden hier.. En er waren nogal wat reacties van vrouwen. Jah het "kan" goed uitpakken. Maar ze kan ook verongelukken op weg naar haar eerste werkdag.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
persoonlijk knap ik al af van bloemen... maar op een eerste werkdag zou ik niet doen omdat indruk enzo... maar het kan wel goed uitpakken....
klopt.. maar wij weten niet hoe zij is.. en miss is zij die ene die het helemaal te gek gaaf vind...quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft geen enkele vrouw gezegd dit leuk e vinden hier.. En er waren nogal wat reacties van vrouwen. Jah het "kan" goed uitpakken. Maar ze kan ook verongelukken op weg naar haar eerste werkdag.
Beetje kansberekening enzo
quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
klopt.. maar wij weten niet hoe zij is.. en miss is zij die ene die het helemaal te gek gaaf vind...
Daarbij gaat het niet enkel om haar, maar ook om haar collegas.. ?Hoe die het opvatten. Je hebt met meer mensen te maken.quote:
Oh nee. We doen natuurlijk niet aardig, want die hoeren vallen daar niet op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh ja, het "ik-ben-nou-eenmaal-zo-en-wil-mezelf-niet-anders-voordoen-argument" en het"je-moet-jezelf-blijven-argument".
Dat zou ik graag gedaan hebben, helaas werkt ze zo'n 2700km verderop...quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Wat wel leuk is is als hij die week zegt, ey ik kom je die dag na werk halen, we gaan wat leuks doen.
Mijn date hoort bij de "overige 3% van de vrouwen".quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
97% van de vrouwen denkt hetzelfde, waarom zeg je dan dat hij het alsnog moet doen?
Komt ze uit TR?quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat zou ik graag gedaan hebben, helaas werkt ze zo'n 2700km verderop...
[..]
Mijn date hoort bij de "overige 3% van de vrouwen".![]()
![]()
syl ik kan maar 1 ding zeggen. .. luister naar wat je hart en je gevoel je ingeeft. Vaak zit je dan redelijk goed. . Bij twijfel niet doen.. das mijn advies...quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat zou ik graag gedaan hebben, helaas werkt ze zo'n 2700km verderop...
[..]
Mijn date hoort bij de "overige 3% van de vrouwen".![]()
![]()
Spannend he schatjequote:Op donderdag 26 juni 2014 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Wat kan het verhaal in godsnaam zijn dat men dit adviseert?
Wijvenquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moagh.. vooral lachwekkendTypisch fok enzo
Hahahaquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Wat kan het verhaal in godsnaam zijn dat men dit adviseert?
Jelly.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:19 schreef Aisomont het volgende:
Leuk joh, die geheimzinnigheid. Vraag dan lekker aan 10 van je beste vriendinnetjes per DM tips
Een deel ervan heb ik iets meer dan een uur geleden al verklapt in dit topic.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:19 schreef Aisomont het volgende:
Leuk joh, die geheimzinnigheid. Vraag dan lekker aan 10 van je beste vriendinnetjes per DM tips
Hihihi kijk mij één stukje informatie per dag loslaten en doen alsof ik al super veel heb verteld...quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een deel ervan heb ik iets meer dan een uur geleden al verklapt in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |