Tuurlijk Weissman.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Stimorol- en complicate die adviezen komen geven.
Een zwarte dag voor de datingreeks.
Ja, je zou maar rekening houden met anderen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
The fuck met al die regels.
Syl doe wat je wil. Je gaat jezelf toch niet veranderen voor n vagina. Stuur die bloemen en neuk er.
Wat moet je anders die 2 uur doenquote:
Er is een vrouw bij.. die schijnen enorm veel te kunnen pratenquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat moet je anders die 2 uur doen
Als er niet gezoend is, zou ik het het bijbetalen niet waard vindenquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een vrouw bij.. die schijnen enorm veel te kunnen praten
Zolang zij betaaldquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als er niet gezoend is, zou ik het het bijbetalen niet waard vinden![]()
Misschien vind dat meisje het leuk? Misschien niet. Maar deze man is zoals hij is, aardig. En daar horen deze handelingen bij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, je zou maar rekening houden met anderen.
Ik ken genoeg aardige mannen. Maar geen enkele heeft z'n date ooit bloemen gestuurd tijdens haar eerste werkdagquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:45 schreef Stimorol- het volgende:
, aardig. En daar horen deze handelingen bij.
en tijdens die 2 uur kwam het niet in jullie op om elkaar mee naar huis te vragen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
Zooo ff verslagje van de date..
Na een dagje appen al snel besloten om samen wat te gaan drinken.. allebeide gemengde gevoelens omdat het toch wel erg snel na het eerste contact is maar gewoon gaan.. half 8 hadden we afgesproken. Eerste indruk was gelijk leuke vent.. zijn op terras gaan zitten en hebben gezellig gekletst. Op gegeven moment werd het te fris en zijn we naar binnen verhuist omdat het nog te gezellig was.. om iets over elf toch maar betaald en naar de parkeergarage waar mn auto stond. Daar betaald en hij liep nog even mee... dat even werd 2 uur dus kon weer bijbetalen. Maar was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!
Obvious tlorr is duidelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien vind dat meisje het leuk? Misschien niet. Maar deze man is zoals hij is, aardig. En daar horen deze handelingen bij.
Je bent zoals je bent, wijffie.quote:
Misschien is dat wel wat er mis is met deze wereldquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken genoeg aardige mannen. Maar geen enkele heeft z'n date ooit bloemen gestuurd tijdens haar eerste werkdag
En wat nou als'ie een BBQ laat bezorgen met een kratje bierquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent zoals je bent, wijffie.
Ik was persoonlijk afgeknapt. Ik moet het idee hebben dat een man enigszins stoer is. Laten we dat duidelijk hebben.
Sws: bloemen
Nee. Wat wel leuk is is als hij die week zegt, ey ik kom je die dag na werk halen, we gaan wat leuks doen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En wat nou als'ie een BBQ laat bezorgen met een kratje biermannelijker kan bijna niet
97% van de vrouwen denkt hetzelfde, waarom zeg je dan dat hij het alsnog moet doen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik was persoonlijk afgeknapt. Ik moet het idee hebben dat een man enigszins stoer is. Laten we dat duidelijk hebben.
Sws: bloemen
Omdat "hij zo is" dus dan moet jequote:Op donderdag 26 juni 2014 08:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
97% van de vrouwen denkt hetzelfde, waarom zeg je dan dat hij het alsnog moet doen?
zeker wel.... maar omdat de rest ook al vrij snel ging heb ik die boot maar afgehouden... en ja natuurlijk gezoend... die vent vd garage heeft leuke tijd gehad hihi...quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
en tijdens die 2 uur kwam het niet in jullie op om elkaar mee naar huis te vragen?
Mocht hij meedoen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeker wel.... maar omdat de rest ook al vrij snel ging heb ik die boot maar afgehouden... en ja natuurlijk gezoend... die vent vd garage heeft leuke tijd gehad hihi...
Waarom zou iemand dingen moeten doen omdat anderen anders afknappen. Dan knapt ze toch af?quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
97% van de vrouwen denkt hetzelfde, waarom zeg je dan dat hij het alsnog moet doen?
Oh ja, het "ik-ben-nou-eenmaal-zo-en-wil-mezelf-niet-anders-voordoen-argument" en het"je-moet-jezelf-blijven-argument".quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat "hij zo is" dus dan moet je![]()
![]()
doen op debiele ideeen en mag je iemand niet wijzen op domme acties.. dat weet je toch onderhand wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |