Je emailadres kun je gewoon meesturen. Wat bedoel je met voorgetypte berichtjes? Zijn toch alleen van die gare hartjes daar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:41 schreef Byte_Me het volgende:
Zijn er mensen bekend met relatieplanet? IK heb daar een leuke match gevonden, maar we hebben allebei een gratis account, en op het eerste bericht nu kunnen we alleen voorgetypte standaard berichtjes sturen. Ik had daar al nagevraagd, of ze mij wel berichten kan sturen als ik betaald lid wordt, maar dat kan dus niet. Ik haar wel, maar kun je dan ook je email adres sturen of zou dat eruit gefilterd worden?
Nee ze hebben een stuk of 5 standaard berichtjes. Maar ik geloof dat ik haar al gevonden heb op haar youtube account. Gisteren berichtje gestuurd, net antwoord dat ze idd op RP zitquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je emailadres kun je gewoon meesturen. Wat bedoel je met voorgetypte berichtjes? Zijn toch alleen van die gare hartjes daar?
das idd ook n optiequote:Op woensdag 25 juni 2014 17:49 schreef BeamofLight het volgende:
Baightmie at warme meel leesteken kom filtert hij er niet uit
Wat ben je toch lief.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wilde een heel verhaal typen over dat iig mijn advies gebaseerd was op het idee "het beste met je voor hebben" maar toen bedacht ik me hoe weinig fucks ik geef en hoe kansloos het hier eigenlijk allemaal is. Doe wat je niet laten kunt.
En levert dat ook dates op?quote:
IRL doet men zich over het algemeen anders voor dan op FOK!.quote:
Ik las you'd be suprised fucked. Dat klonk niet slecht eigenlijkquote:
je wilt te graag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik las you'd be suprised fucked. Dat klonk niet slecht eigenlijk
Jaloers dat ze zelf niet op het idee zijn gekomenquote:
Ja; dat zal het zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaloers dat ze zelf niet op het idee zijn gekomen
The fuck met al die regels.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaloers dat ze zelf niet op het idee zijn gekomen
Inderdaad, gewoon doen waarbij jij je goed voeltquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
The fuck met al die regels.
Syl doe wat je wil. Je gaat jezelf toch niet veranderen voor n vagina. Stuur die bloemen en neuk er.
Klopt, helaas is je gevoel niet altijd het beste om daar blind op te varenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:25 schreef Cue_ het volgende:
En soms is het gewoon beter om te luisteren naar anderen...
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad, gewoon doen waarbij jij je goed voelt
ja.. wat is het nouquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
Klopt, helaas is je gevoel niet altijd het beste om daar blind op te varen
De waarheid ligt in het midden. Soms moet je op je gevoel afgaan en soms het advies van andere opvolgenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
ja.. wat is het nouJe verwart me...
Maar maar.. maar.... hoe weet je dan waar je naar moet luisteren?!!??!!?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden. Soms moet je op je gevoel afgaan en soms het advies van andere opvolgen
Valt wel mee. Vooral moe en dus minder helder.quote:
Dat weet je niet. Dat is aan de ene kant juist de charme, aan de andere kant maakt dat daten soms eng.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. maar.... hoe weet je dan waar je naar moet luisteren?!!??!!?
Geen ideequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. maar.... hoe weet je dan waar je naar moet luisteren?!!??!!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |