Eh nee. Het was een knipoog doordat ze een keer zei door mij snel door haar cremespoeling heen te gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In die fles heb je zeker nog wat lichaamsvocht achtergelaten? "Yo habitue, de cremespoeling die ik van je heb gekregen is nogal plakkerig."
Ik ben ooit ten huwelijk gevraagd in een propeller. Vond ik too much en heb sws nee gezegd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe kan iemand té romantisch zijn?
Door jou? Ehh.. Want eerst douchde ze maar 1x per week ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Eh nee. Het was een knipoog doordat ze een keer zei door mij snel door haar cremespoeling heen te gaan.
Het kan wel echt overdone zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe kan iemand té romantisch zijn?
Haarkroelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:17 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Door jou? Ehh.. Want eerst douchde ze maar 1x per week ofzo?
Oh, ik zou iemand wel ten huwelijk willen vragen na het skydiven ofzo, of wanneer we samen op reis zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben ooit ten huwelijk gevraagd in een propeller. Vond ik too much en heb sws nee gezegd.
Heb je last van overgevoeligheid voor romantiek?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:24 schreef BeamofLight het volgende:
kan dit topic niet wegewoon ff weg ofzo. En dan beginnen bij 470, want het slaat al nergens op, maar dit is echt tè
Nee das leuk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, ik zou iemand wel ten huwelijk willen vragen na het skydiven ofzo, of wanneer we samen op reis zijn.Is dat ook té?
dat zou ik dan weer niet doenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben ooit ten huwelijk gevraagd in een propeller. Vond ik too much en heb sws nee gezegd.
whuut? Ik zie echt alleen maar seks lijnen hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:50 schreef Geerd het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die krant advertenties? 0900 nummer na ja keertje niet zo erg toch?
En dan? Of word je alleen maar aan het lijntje gehouden?
Uhmzz Naam x 22 jaar Lang bruin haar en blauwe ogen ik zoek een man voor een leuke date. Etc.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuut? Ik zie echt alleen maar seks lijnen hoor
Of denk jij dat er serieus een milf van 24 met dubbel D zit te wachten op ware liefde via een advertentie in de krant?
Wat ik zo snel even zie niet eens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom zou een meisje van 22 in een krant adverteren?
Ik gok nog steeds op een seks lijn
Er stond vast 'spannende date'
Je mag even aftikken, lijkt me nogal logisch als je die advertenties ziet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:50 schreef Geerd het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die krant advertenties? 0900 nummer na ja keertje niet zo erg toch?
En dan? Of word je alleen maar aan het lijntje gehouden?
Gew doen, heb er wel een paar leuke dates aan overgehoudenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz Naam x 22 jaar Lang bruin haar en blauwe ogen ik zoek een man voor een leuke date. Etc.
http://www.provincie-dating.nl/
Gaat daarvan uit. Is dat pure oplichting?
Heb nog een prepaid sim kaartje liggen moet toch opquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew doen, heb er wel een paar leuke dates aan overgehouden
Hetzelfde meisjes neemt de telefoon op voor Groningen en voor Limburg. Waarschijnlijk zit ze ook achter de lijn "Oma zoekt een wilde nacht" "Student zoekt sugardaddy" en alles wat je verder nog kan verzinnen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb nog een prepaid sim kaartje liggen moet toch opMisschien maar eens proberen.
Maar durf eigenlijk niet![]()
Ik ben ook zoon laffe herder ook
Goed advies man.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew doen, heb er wel een paar leuke dates aan overgehouden
Je zult toch iemand moeten kunnen ontmoeten neem ik aan?Al dan wel niet per uur betaaldquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hetzelfde meisjes neemt de telefoon op voor Groningen en voor Limburg. Waarschijnlijk zit ze ook achter de lijn "Oma zoekt een wilde nacht" "Student zoekt sugardaddy" en alles wat je verder nog kan verzinnen.
Zelfde als sms diensten.
Weiss kan zelfs fakers omzetten in dates.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je zult toch iemand moeten kunnen ontmoeten neem ik aan?Al dan wel niet per uur betaald![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz Naam x 22 jaar Lang bruin haar en blauwe ogen ik zoek een man voor een leuke date. Etc.
http://www.provincie-dating.nl/
Gaat daarvan uit. Is dat pure oplichting?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb nog een prepaid sim kaartje liggen moet toch opMisschien maar eens proberen.
Maar durf eigenlijk niet![]()
Ik ben ook zoon laffe herder ook
Ben je serieus?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je zult toch iemand moeten kunnen ontmoeten neem ik aan?Al dan wel niet per uur betaald![]()
en dat daar dan weer mensen van leven/goed geld aan verdienen. Heerlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Natuurlijk niet. Het verbaast me serieus dat er in dit land nog mensen leven die hier eventueel in kunnen trappen. Bizar.
Geen id geen ervaring mee, daarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Natuurlijk niet. Het verbaast me serieus dat er in dit land nog mensen leven die hier eventueel in kunnen trappen. Bizar.
en dan naar de rijdende rechter gaan om je geld terug te eisenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en dat daar dan weer mensen van leven/goed geld aan verdienen. Heerlijk.
Hier, kijk maar: ze wil me echt. Al tientallen mailtjes dat ze me wil zien, maar steeds kwam er iets tussen. Oom overleden enzo.
Volgens mij meer dan je denkt. Zolang er onder-ontwikkelden zijn die net genoeg hersencapaciteit hebben om internet te kunnen gebruiken zal dit blijven bestaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Ik ook niet, maar van een beetje logisch nadenken is nog nooit iemand slechter geworden. Er is echt geen enkele reden te bedenken waarom daar in werkelijkheid allemaal leuke meisjes klaarzitten om eens even te bellen voor een leuke date.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen id geen ervaring mee, daarom vroeg ik het ook.
Uhmzz het ging over de krantquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij meer dan je denkt. Zolang er onder-ontwikkelden zijn die net genoeg hersencapaciteit hebben om internet te kunnen gebruiken zal dit blijven bestaan.
Oh ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan naar de rijdende rechter gaan om je geld terug te eisen
Omdat er niet meteen een foto bij zit? Ze gratis kunnen bellen. Keer wat anders wil proberen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar van een beetje logisch nadenken is nog nooit iemand slechter geworden. Er is echt geen enkele reden te bedenken waarom daar in werkelijkheid allemaal leuke meisjes klaarzitten om eens even te bellen voor een leuke date.
Die ga ik even kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:46 schreef Silenus het volgende:
Het is toch wel gouden tv hoor. Hilarisch en ongelofelijk treurig tegelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |