Ik geniet ook van die reacties.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:35 schreef jdel het volgende:
Geweldig die reacties op het 'bloemenavontuur'. Wanneer is de dag Syl?
Ik zit te wachten op de reactie hoe ze het vond
Tof syl!quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik geniet ook van die reacties.
Ik heb met haar afgesproken dat we vanavond even gaan skypen. Drie keer raden wanneer de bloemen bezorgd zullen worden...
Ik zal de volgende keer wel een voordeelpak condooms laten bezorgen. Op het kaartje laat ik dan "Voor als ik bij je kom logeren..." schrijven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:56 schreef habitue het volgende:
Nouja iig niet op haar werk.![]()
Persoonlijk snap ik niks van bloemen, alsof je een schilderij koopt dat na een week is vervaagd.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer wel een voordeelpak condooms laten bezorgen. Op het kaartje laat ik dan "Voor als ik bij je kom logeren..." schrijven.
Tsjonge.
Ik houd gewoon van bloemen.
Ik woon boven een bloemistquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik vind, als vrouw, bloemen ook
Heb ze alleen nog nooit gekregen.. Op mijn werk zou ik ook leuk vinden! Op mijn eerste werkdag wat minder alleen.
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen. Ik ben me ervan bewust dat er miljarden mensen zijn die wel v bloemen houdenquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer wel een voordeelpak condooms laten bezorgen. Op het kaartje laat ik dan "Voor als ik bij je kom logeren..." schrijven.
Tsjonge.
Ik houd gewoon van bloemen.
Misschien ben jij wel gewoon a-romantisch en Syl een beetje téquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:03 schreef habitue het volgende:
[..]
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen. Ik ben me ervan bewust dat er miljarden mensen zijn die wel v bloemen houden
En die ga ik onthouden.
Hey hey, ik heb afgelopen weekend mn date nog een fles cremespoeling gegeven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:04 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel gewoon a-romantisch en Syl een beetje té
Hoe kan iemand té romantisch zijn?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:04 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel gewoon a-romantisch en Syl een beetje té
In die fles heb je zeker nog wat lichaamsvocht achtergelaten? "Yo habitue, de cremespoeling die ik van je heb gekregen is nogal plakkerig."quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Hey hey, ik heb afgelopen weekend mn date nog een fles cremespoeling gegeven.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In die fles heb je zeker nog wat lichaamsvocht achtergelaten? "Yo habitue, de cremespoeling die ik van je heb gekregen is nogal plakkerig."
Eh nee. Het was een knipoog doordat ze een keer zei door mij snel door haar cremespoeling heen te gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In die fles heb je zeker nog wat lichaamsvocht achtergelaten? "Yo habitue, de cremespoeling die ik van je heb gekregen is nogal plakkerig."
Ik ben ooit ten huwelijk gevraagd in een propeller. Vond ik too much en heb sws nee gezegd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe kan iemand té romantisch zijn?
Door jou? Ehh.. Want eerst douchde ze maar 1x per week ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Eh nee. Het was een knipoog doordat ze een keer zei door mij snel door haar cremespoeling heen te gaan.
Het kan wel echt overdone zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe kan iemand té romantisch zijn?
Haarkroelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:17 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Door jou? Ehh.. Want eerst douchde ze maar 1x per week ofzo?
Oh, ik zou iemand wel ten huwelijk willen vragen na het skydiven ofzo, of wanneer we samen op reis zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben ooit ten huwelijk gevraagd in een propeller. Vond ik too much en heb sws nee gezegd.
Heb je last van overgevoeligheid voor romantiek?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:24 schreef BeamofLight het volgende:
kan dit topic niet wegewoon ff weg ofzo. En dan beginnen bij 470, want het slaat al nergens op, maar dit is echt tè
Nee das leuk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, ik zou iemand wel ten huwelijk willen vragen na het skydiven ofzo, of wanneer we samen op reis zijn.Is dat ook té?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |