Toen zei ik nog heel aardig dat je het beter niet kon doenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet als ik met minder dan de helft van het verhaal al belachelijk word gemaakt.![]()
Ik vermaak me wel met jullie reacties.
Misschien moet je dat pas roepen nadat je je date weer hebt gesproken...quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Liever een advies van haar dan van jou.
Als hij gelijk blijkt te hebben, dan ben ik wel zo sportief om dat ook te bekennen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moet je dat pas roepen nadat je je date weer hebt gesproken...
"ja maar jullie kennen het hele verhaal niet!!! , dus wat weten jullie nou "quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
En advies vragen zonder het hele verhaal te vertellen is natuurlijk uber lame
Dan kun je inderdaad zulke reacties verwachten ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
En advies vragen zonder het hele verhaal te vertellen is natuurlijk uber lame
Ik vond gaat er nog geneukt worden zo afgezaagd wordenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat een andere versie van "gaat er nog op getoost worden?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Nou mensen, ik heb besloten om de bloemen alsnog thuis te laten bezorgen in plaats van op het werk. Ik ben toch een beetje geschrokken van de reacties.
Heel verstandigquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Nou mensen, ik heb besloten om de bloemen alsnog thuis te laten bezorgen in plaats van op het werk. Ik ben toch een beetje geschrokken van de reacties.
Het wordt morgenavond, tijdstip moet ik nog fixen. Misschien maar eens een skype-moment ofzo afspreken met haar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel verstandig
Wel gezorgd voor een tijdstip dat ze ook thuis is?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Smoothquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het wordt morgenavond, tijdstip moet ik nog fixen. Misschien maar eens een skype-moment ofzo afspreken met haar.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het wordt morgenavond, tijdstip moet ik nog fixen. Misschien maar eens een skype-moment ofzo afspreken met haar.
Nee joh, gewoon op het werk laten bezorgen. Zo heb ik mijn chick ook binnen gehengeld. Was ook haar eerste werkdag, en heb naast de bloemen ook een driemans bandje met Mexicaanse mariachi muziek geregeld. Kost wat, heb je ook wat. En liefde hoeft niet gratis te zijn toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mexicaanse Mariachi muziek? Ben je helemaal betoeterdquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon op het werk laten bezorgen. Zo heb ik mijn chick ook binnen gehengeld. Was ook haar eerste werkdag, en heb naast de bloemen ook een driemans bandje met Mexicaanse mariachi muziek geregeld. Kost wat, heb je ook wat. En liefde hoeft niet gratis te zijn toch?
Ik zeg : doen!
Eh, dat was toch al vrij duidelijk op het moment dat ze het topic in kwam knallen metquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt het idee bedacht om bloemen te sturen op de eerste werkdag?![]()
Ik wilde een heel verhaal typen over dat iig mijn advies gebaseerd was op het idee "het beste met je voor hebben" maar toen bedacht ik me hoe weinig fucks ik geef en hoe kansloos het hier eigenlijk allemaal is. Doe wat je niet laten kunt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet als ik met minder dan de helft van het verhaal al belachelijk word gemaakt.![]()
Ik vermaak me wel met jullie reacties.
ja, ik weetquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, dat was toch al vrij duidelijk op het moment dat ze het topic in kwam knallen met?
Loopt nog met een sisser af geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |