Neuh, niet nodig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:10 schreef complicate het volgende:
Sylv, vertel anders gewoon heel het verhaal. Ze weten hier allemaal niet hoe je haar hebt ontmoet, aantal keer dat je haar gezien hebt, jullie "conversaties" etc.
En dat maakt de gehele situatie toch niets andersquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:10 schreef complicate het volgende:
Sylv, vertel anders gewoon heel het verhaal. Ze weten hier allemaal niet hoe je haar hebt ontmoet, aantal keer dat je haar gezien hebt, jullie "conversaties" etc.
hehe ok.quote:
dan blijft het nog even awkward hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:10 schreef complicate het volgende:
als ze elkaar ontmoet hebben in een praatgroep voor clingy mensen met boundary issues en een fetish voor bloemen dan is het wel een beetje andersquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat maakt de gehele situatie toch niets anders
Dan begrijpen we hoogstens beter waarom hij het zou willen doen. De uitkomst blijft hetzelfdequote:Op woensdag 25 juni 2014 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ze elkaar ontmoet hebben in een praatgroep voor clingy mensen met boundary issues en een fetish voor bloemen dan is het wel een beetje anders
Dat valt af te wachten natuulijk. En ik denk het niet, gezien zijn verhaal, vind het jammer dat hij de rest over haar niet wil vertellen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan blijft het nog even awkward hoor
Nee want dan smelt zij enorm voor deze actiequote:Op woensdag 25 juni 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan begrijpen we hoogstens beter waarom hij het zou willen doen. De uitkomst blijft hetzelfde
Al helemaal omdat ik er al 100 keer na gevraagd hebquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:21 schreef complicate het volgende:
[..]
vind het jammer dat hij de rest over haar niet wil vertellen.
Dat is waarquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
Nee want dan smelt zij enorm voor deze actie
Het enige wat ik mij erbij kan voorstellen is dat ze ooit misschien heeft laten vallen: " ik zou het zo leuk vinden als iemand bloemen naar mijn werk zou sturen op mijn eerste werkdag, helaas doen mannen dit nooitquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat valt af te wachten natuulijk. En ik denk het niet, gezien zijn verhaal, vind het jammer dat hij de rest over haar niet wil vertellen.
Eens. Ik heb hem dat "advies" ook gegeven gebaseerd op heel zijn verhaal.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Al helemaal omdat ik er al 100 keer na gevraagd heb
Als je wel advies wil dan moet je de rest ook vertellen
Hehe mannen hèquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het enige wat ik mij erbij kan voorstellen is dat ze ooit misschien heeft laten vallen: " ik zou het zo leuk vinden als iemand bloemen naar mijn werk zou sturen op mijn eerste werkdag, helaas doen mannen dit nooit"
Jij hebt het idee bedacht om bloemen te sturen op de eerste werkdag?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Eens. Ik heb hem dat "advies" ook gegeven gebaseerd op heel zijn verhaal.
Niet dat idee,maar na zijn verhaal te hebben gehoord heb ik hem zelfs de bloemen helpen kiezenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt het idee bedacht om bloemen te sturen op de eerste werkdag?![]()
Dat zou wel een flinke cockblock actie zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt het idee bedacht om bloemen te sturen op de eerste werkdag?![]()
ik ben er blij mee, dat ze dit niet doenquote:
Ik weet niet wat ergers is; die bloemen of dat hij advies krijgt van jouquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:24 schreef complicate het volgende:
Eens. Ik heb hem dat "advies" ook gegeven gebaseerd op heel zijn verhaal.
#care.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ergers is; die bloemen of dat hij advies krijgt van jou
okquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben er blij mee, dat ze dit niet doen
ouch..quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel een beetje lullig dat je zijn datestatus zo aan het verneuken bentquote:
Niet als ik met minder dan de helft van het verhaal al belachelijk word gemaakt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Al helemaal omdat ik er al 100 keer na gevraagd heb
Als je wel advies wil dan moet je de rest ook vertellen
Liever een advies van haar dan van jou.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |