Ze weten nu dat alle overlords bij elkaar zitten, 1 bommetje en ze gaan er allemaal aan, The Endquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:50 schreef P4tje het volgende:
Dit moet toch wel slecht gaan aflopen? Hoe willen ze nu nog in twee episodes een eind goed al goed einde gaan fabriceren.
Schiet je niets mee op. Ze moeten de Supreme hebben. En daar komt dat halfbakkenafgeslachtedromenras weer van pas, bij gebrek aan een betere term.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze weten nu dat alle overlords bij elkaar zitten, 1 bommetje en ze gaan er allemaal aan, The End
Zoiets denk ik
Alles kapot idd in een minuut of 2.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:46 schreef Monolith het volgende:
De afsluiting van die Pope verhaallijn ook, godsamme zeg.
Benieuwd wat ze van de laatste aflevering weten te maken.
Pff verbaasd me niets als pope nog niet dood is hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:46 schreef Monolith het volgende:
De afsluiting van die Pope verhaallijn ook, godsamme zeg.
Benieuwd wat ze van de laatste aflevering weten te maken.
Ik zit ook te wachten tot Lexie weer verschijnt, zou mij ook niets verbazen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben benieuwd wie die supreme is. Gaat wat zijn als het die dochter van hun isJe weet maar nooit met hun!
![]()
Nee mij ook niet hoor, maar het is wel een heel simpel einde van de 'Pope start zijn eigen clubje' verhaallijn. Het zal er wel op neerkomen dat in de laatste aflevering de queen op het punt staat om Tom te vermoorden en dat Pope plots opduikt en dat virus gebruikt om Tom te redden. En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Pff verbaasd me niets als pope nog niet dood is hoor.
Dat zit er dik in ja, zo cliché zijn ze wel he.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee mij ook niet hoor, maar het is wel een heel simpel einde van de 'Pope start zijn eigen clubje' verhaallijn. Het zal er wel op neerkomen dat in de laatste aflevering de queen op het punt staat om Tom te vermoorden en dat Pope plots opduikt en dat virus gebruikt om Tom te redden. En ze leefden nog lang en gelukkig.
Een na laatste ep al gezien?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten tot Lexie weer verschijnt, zou mij ook niets verbazen.
Yep en daar was ze hoor. Denk dat ze ook de Queen blijkt te zijn.quote:
Zou wel erg teleurstellend zijn als zij het gewoon isquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep en daar was ze hoor. Denk dat ze ook de Queen blijkt te zijn.
Het wapen zag er overigens wel een beetje apart uit vond ik
Tja ze hadden nog maar enkele afleveringen dus nog best 'knap' wat ze ermee hebben kunnen doen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:08 schreef Timwonnacott het volgende:
Nou dat was het dan, wel een erg gemakkelijk laatste 'gevecht'
Maar bijna iedereen leefde nog lang en gelukkig.
Maar waarom ze het dan weer erger moeten makenquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tja ze hadden nog maar enkele afleveringen dus nog best 'knap' wat ze ermee hebben kunnen doen.
Tja Amerikanenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar waarom ze het dan weer erger moeten maken
Ik gooi haar even in de zee en ze is weer zo goed als nieuw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |