Ik zou ook je voet stijf houden, jullie hebben aangegeven onder welke voorwaarden hij mag komen logeren, zij voldoen daar niet aan, dan mogen hun op de blaren zitten! Eigen diertjes eerst Miss-Isis.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:19 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord! En aan mij zal het niet liggenIk heb ze ook al (een aantal keren...) zo'n hormoonimplantaat aangeraden maar ja... 'het komt er niet van'. En dan 10 dagen voor de vakantie bellen ze of hij mag komen, maar is er nog steeds niets gebeurd
![]()
Ik twijfel nu of we onze voet stijf moeten houden en zeggen geen castratie of implantaat --> geen logeerpartij of dat we genoegen nemen met een Tardak injectie. Ik denk dat we maar iets af moeten spreken met een alternatief oppasadres achter de hand o.i.d. En hopen dat het baasje overstag gaat en hem nog eens echt laat castreren of een implantaat geeft, want als hij voor elke logeerpartij zo'n injectie moet krijgen lijkt me dat niet bepaald gezond (er van uitgaand dat het uberhaupt werkt bij hem).
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:42 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "geen gecastreerde reu" = geen logeerpartij.Anders is het niet leuk voor je dames.
Hmm, ja jullie hebben zeker een punt. Maar het is eigenlijk niet zomaar een kennis maar familie, dus we moeten er nog wel even mee verderquote:Op maandag 30 juni 2014 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Ik zou ook je voet stijf houden, jullie hebben aangegeven onder welke voorwaarden hij mag komen logeren, zij voldoen daar niet aan, dan mogen hun op de blaren zitten! Eigen diertjes eerst Miss-Isis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wil er geen familievete om ontketenen, dus vanavond via de telefoon nog maar even overleggen. Als ze zorgen voor een achtervang en de hond een injectie geven kunnen we het een dag aanzien, en als het toch niet gaat brengen we hem naar de achtervang.
Even een spoiler toegevoegd; als ze toevallig gaan google-en op digitale dierenarts komen ze vast hier uit. Hoi family!![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Miss_Isis op 30-06-2014 20:01:12 ]"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
Ja, aan de andere merk ik niks.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Als kippen iets infectieus hebben, dan hebben zij het meestal allemaal. Dus wel een beetje een standaard vraag, ja. Niet alleen ivp vogelgriep. Je heb nog heleboel andere ziektes.
Zielig voor de kip... Maar de andere zijn wel ok?
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Miss Isis, ik pas op de honden van mijn allerbeste vrienden en die zijn me liever dan familie maar ze hebben die teven toch uiteindelijk mooi leeg laten scheppen na een logeerfiasco van 4 dagen waarbij de dames beiden inene zomaar loops werden. Zat ik dan met 4 open reuen, wat een hel was dat![]()
Ze wisten het en ze zijn laks geweest, ik zou echt mijn poot stijf houden, zeker omdat die injectie dus niet 100% anti pup is
Pups komen er sowieso niet (nou ja, iig niet van dit reutjequote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef gothic-blackie het volgende:
Hoi Miss Isis,
Familie of niet, ik zou echt gewoon je poot stijf houden, straks zit jij met baby pups en vinden hun het niet belangrijk genoeg om hierin mee te helpen. Je hebt je voorwaarde duidelijk genoeg gemaakt en ik vind die zeker niet onredelijk, vooral niet omdat je zelf ook honden hebt.
Als mijn oppas van de kat eisen stelt kan ik daar ook alleen maar in meegaan of nee zeggen. Een van haar vragen was bv of het mogelijk was dat hij kwam logeren ipv dat zij dagelijks langs kwam, want dit kwam toch beter uit voor haar. Dit is geprobeerd en blijkt geen probleem. Ging dit niet dan was het mijn taak (want mijn huisdier, mijn verantwoordelijkheid) om een andere oplossing te vinden. En dat had dus maar zo een andere oppasser kunnen zijn.
Ik zou er duidelijke afspraken maken niet zo zeer vanwege mogelijke pups en hoge alimentatie-kostenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
[..]
Pups komen er sowieso niet (nou ja, iig niet van dit reutje) daar zorg ik wel voor. Ik ben gelukkig de hele dag thuis en ik merk het op tijd als één van beide dames loops zou zijn/worden. Puck is niet al te lang geleden nog loops geweest ook, en Nori wordt als het goed is pas augustus/september weer loops.
We hebben nu afgesproken dat hij een Tardak injectie krijgt een paar dagen voor de logeerpartij, en daarnaast zorgen zijn baasjes voor een ander mogelijk oppasadres. Dus we kijken het gewoon per dag aan, en als blijkt dat de injectie niet (genoeg) werkt en hij nog steeds Nori bespringt, of stel dat per ongeluk toch Nori of Puck ineens loops wordt dan brengen we hem meteen naar de andere oppas.
Het is verder gelukkig wel een leuk hondje, i.t.t. veel Jacks is hij erg lief en laat hij ook de poezen en kippen redelijk met rust. En als hij niet continue z'n hormoontjes achterna loopt kan hij ook heel leuk met Nori spelen. Dus hopelijk gaat het gewoon goed zoMaar voor een volgende keer wil ik wel afspreken dat we hem dan echt alleen nemen met een (op tijd ingebracht) implantaat of na een echte castratie, om alle risico (voor ons, maar ook voor de gezondheid van het hondje) uit te sluiten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou.... nu je het zegt..... op mijn stageadres hadden we het een keer over bevallen. Laat ik het zo zeggen; ik denk dat ik blij ben dat - mocht ik ooit bevallen - mijn vriend geen DA is....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha oh welke dierenvriend wil er nou niet met een da trouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heleboel nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha oh welke dierenvriend wil er nou niet met een da trouwen?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:48 schreef Candaasje het volgende:
Een jaar? Wauw.....dat gaat snel!![]()
Er is er een jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Beaaaa!![]()
En natuurlijk mag je blijven!
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:52 schreef Candaasje het volgende:
op mijn stageadres hadden we het een keer over bevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens een vraag over vogelgedrag, heeft het zin om die te stellen DDA?
Ok, Urkje is dus die bergparkiet? En hij krijgt nog pap? En Pablo is een barraband parkiet? En Pablo discrimineert bergparkieten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Hoe lang kan ik afwachten of het nog goed gaat komen tussen die twee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |