abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141618904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:38 schreef Dottey het volgende:

[..]

Oh lieverd! Ik ben het daar helemaal niet mee eens! ik vind het echt heel lief dat je met mij begaan bent :* maar ik vind mijzelf niet belangrijker of meer recht hebben op dan ieder ander die er mee bezig is zwanger te worden. Ik gun het echt iedereen.. hier word ik zelfs een beetje jankerig om. hier moet ik wel een beetje om huilen.. Denk aub niet zo!
Het liefste word ik met iedereen tegelijkertijd zwanger om er samen van te genieten en te delen O+
Iedereen heeft zo zijn bordje vol of zijn eigen pad te bewandelen. En zo ook jij!
laten we lekker samen chillen op het wachtbankje en hopen dat we tegelijkertijd de deur door kunnen!
Ja! Samen positief testen! Ik ben helemaal voor! :*
pi_141619131
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:48 schreef Cholula het volgende:

[..]

Ja! Samen positief testen! Ik ben helemaal voor! :*
O+
Test jij maar eerst ;)

Ik wil nooit op de NOD precies testen.. en wacht meestal een week als er geen bloed komt.
ik weet niet hoe geduldig jij bent :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141619533
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef Dottey het volgende:

[..]

O+
Test jij maar eerst ;)

Ik wil nooit op de NOD precies testen.. en wacht meestal een week als er geen bloed komt.
ik weet niet hoe geduldig jij bent :D
Ik ben totaal niet geduldig, maar ik wacht wel tot volgende week zaterdag.
pi_141625258
Dit niemandsland is eigenlijk ook niet fijn hoor.

Krijg ineens allemaal krampen en pijntjes.. Schiet al half in paniek, maar ik moest gewoon heul nodig naar de wc. 8)7 PDS gaat gewoon door tijdens zwangerschap.
Ik heb wel steeds steken in mijn lies, maar die had ik al voordat ik überhaupt zwanger was (volgens mij) dus dat zal ook wel niks zijn dan.
De blaas maakt ook weer overuren.
Ik klaag niet trouwens, die pijn in mijn boobies vind ik stiekem heel fijn. En het vaak plassen ook, dat dat dan ook 's nachts 3 keer moet is wat minder, maar ik heb geen werk, dus kan prima.

Ik durf nog niet echt een topic verder, ook al heb ik totaal geen menstruatiekrampen zoals de vorige keer (die werden steeds erger tot het loskwam) eerst nog even de 5.3 weken afwachten minstens :@

Bovendien voelt het hier zo vertrouwd. Zo'n warm nestje eigenlijk, en dan moet je ineens in het diepe. Z&G is zo groot en eng! (En vol hormonen :P )

Dussss kom maar door met die streepjes!
pi_141625552
Risu, in z&g zijn ze heel lief hoor! O+

En inderdaad, niemandsland. Voor mij ook afwachten tot na de termijn waat t toen mis ging.
pi_141625625
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:32 schreef Risu het volgende:

Krijg ineens allemaal krampen en pijntjes.. Schiet al half in paniek, maar ik moest gewoon heul nodig naar de wc. 8)7 PDS gaat gewoon door tijdens zwangerschap.
Ik heb wel steeds steken in mijn lies, maar die had ik al voordat ik überhaupt zwanger was (volgens mij) dus dat zal ook wel niks zijn dan.
Ik klaag niet trouwens, die pijn in mijn boobies vind ik stiekem heel fijn. En het vaak plassen ook, dat dat dan ook 's nachts 3 keer moet is wat minder, maar ik heb geen werk, dus kan prima.

Ik durf nog niet echt een topic verder, ook al heb ik totaal geen menstruatiekrampen zoals de vorige keer (die werden steeds erger tot het loskwam) eerst nog even de 5.3 weken afwachten minstens :@

Bovendien voelt het hier zo vertrouwd. Zo'n warm nestje eigenlijk, en dan moet je ineens in het diepe. Z&G is zo groot en eng! (En vol hormonen :P )

Ik ga je nu de 1e "wacht maar" geven :P

Wacht maar tot je verder bent, dan nemen de hormonen ook bezit van jou :P

Wb pds, ik heb de eerste weken ook meer last gehad, en naarmate ik verder kwam werd t soms lastig bepalen of t mn darm was of mn baarmoeder.. Krampen voelen vaak wel hetzelfde maar je gaat ze op andere plaatsen voelen..

Take youre time lady, Deze beeb blijft plakken :*
S. 2014
J. 2016
pi_141625756
Ja ik heb hier zo lang gezeten, het raakt zo vertrouwd dan. En als je dan ineens door mag is dat gek. Dat vond ik de vorige keer ook en toen moest ik helaas weer snel terug.
Dat de pds blijft vind ik niet erg, daar ben ik ondertussen toch al aan gewend. Zolang het allemaal maar blijft plakken, vind ik alles best. Zelfs die enge hormonen.
pi_141625819
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:48 schreef Risu het volgende:
Ja ik heb hier zo lang gezeten, het raakt zo vertrouwd dan. En als je dan ineens door mag is dat gek. Dat vond ik de vorige keer ook en toen moest ik helaas weer snel terug.
Dat de pds blijft vind ik niet erg, daar ben ik ondertussen toch al aan gewend. Zolang het allemaal maar blijft plakken, vind ik alles best. Zelfs die enge hormonen.
Pds kan ook gewoon rustig worden/blijven hoor, ik heb de afgelopen maanden bijna geen aanvallen gehad, pas sinds een week of 2 dat t allemaal wat gevoeliger weer wordt, mja tkomt ook klem te zitten...
S. 2014
J. 2016
pi_141626324
Ah Risu, had me nog niet zo gerealiseerd dat de eerste weken misschien nog wel spannender zijn dan het wachten op twee streepjes.... Hoop dat je er snel van durft te genieten dat je een baby in je buik hebt! (wat klinkt dat echt he :) )

Ik geloof trouwens dat ik mijn ovulatie gemist heb. :( De behoorlijk donkere (maar niet donkerder) tweede streep op de ovutest is vandaag weer lichter en ik heb vandaag last van gezeur boven mijn rechterlies. En het is alweer 5 dagen geleden dat we aan knuffelplus hebben gedaan omdat ik met die stomme late diensten zat.

Maar het goede nieuws is dat als ik ff doorreken ik wel een regelmatige cyclus heb. Eisprong dus rond dag 26, als ik er 15 bij optel zit ik weer op 41 dagen, das geloof ik dezelfde duur als de vorige keer. *O* (41 dagen, djeez. Dit gaat eeuwig duren zo. -O- )
pi_141637712
Ik begrijp wel dat de nieuwe zwangere nog even blijven hangen!
Wij zijn ook zo gezellig ;)

Maaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr er zitten ook bekende daar :D dus eerst gewoon dubbel posten. Beetje van twee walletjes eten en pootjebaden. Je gaat vanzelf daar meer posten ;)

Heb maar vertrouwen in je plakker ;)

Dikke kus!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:19:45 #111
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_141638657
Risu zie je strepen nu pas! Wat tof O+ gefeliciteerd!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_141639006
quote:

Gefeliciteerd Risu!
En voor mijn 1e zw.schap had ik ook last van pds, werd tijdens de zw.schap steeds beter en daarna geen last meer gehad! Dus het kan ook positief uitpakken :*
pi_141643261
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 09:57 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Risu!
En voor mijn 1e zw.schap had ik ook last van pds, werd tijdens de zw.schap steeds beter en daarna geen last meer gehad! Dus het kan ook positief uitpakken :*
Bij mij is 't ook een stuk beter gebleven :Y
Home is where the O+ is...
pi_141646705
Risu gefeliciteerd! *O*

Ik trek me maar zoveel mogelijk terug van dit sub-forum. Maandag wat depri en zei tegen vriend dat ik harder ging proberen, met ovulatietesten en dat hij alleen in mij mocht klaarkomen die dagen. Waarna zijn reactie was dat ie wilde stoppen.. Hij wil meer tijd, eerst een groter huis en misschien dat ie er dan weer over na wil denken. Dat ik het alleen wil en hij er maar in mee gaat omdat ie me niet verdrietig wil zien. 6 maanden voor niks geweest dus. En nu ik eraan geroken heb is het heeel moeilijk daar weer mee te stoppen. Zwaar depri geweest afgelopen dagen, gaat weer wat vooruit. Huizenjacht zit waarschijnlijk eindelijk schot in maar kennelijk is dat niet genoeg. Toch raar omdat hij echt soms uit zichzelf met kinderdingen kwam en nu zou dat zijn geweest omdat hij niet negatief wou zijn? Hmm. Ik wacht m'n menstruatie af en dan is het waarschijnlijk gedaan.
Hoopte ook zwaar dat ik samen met een vriendin zwanger zou kunnen zijn. Maar dat ik waarschijnlijk eerder zou zijn vanwege het feit dat het bij haar wel 4 jaar kon duren. En ze heeft eindelijk getest! Al 7 weken zwanger inmiddels, na 3 maanden proberen. Ik wil zo graag blij en positief zijn voor haar, maar het valt me zwaar. Maargoed, ik trek me terug nu. Kan wel uit het lijstje. Iedereen heel veel succes! Zal waarschijnlijk zo nu en dan nog wel even lurken ;)
pi_141647407
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 15:44 schreef Gevalletje het volgende:
met ovulatietesten en dat hij alleen in mij mocht klaarkomen die dagen
Wat vervelend gevalletje dat je vriend het even niet meer ziet zitten om er voor te gaan. Wie weet heeft het gewoon een beetje tijd nodig en ziet hij liever dat je weer wat relaxter aan gaat doen en werken aan een nest bouwen is natuurlijk ook fijn.

Wat ik een beetje een vreemde zin vind is:
quote:
met ovulatietesten en dat hij alleen in mij mocht klaarkomen die dagen
??
pi_141648366
Betekend het dat hij alleen op die dagen seks krijgt of.... Snap de zin ook niet helemaal.. :@

Hoop wel dat het snel bijdraait, al is een eigen stekkie natuurlijk ook wel fijn. :*
S. 2014
J. 2016
pi_141648627
Ja, denk dat ze bedoelt, dat hij zijn kostbare lading niet in een zakdoekje moet spuiten, maar het wel functioneel moet doen. Dus gewoon seks, en niet in je eentje aan de slag.
Dat is bij ons altijd vrij normaal eigenlijk. Manlief vraagt altijd of ik zin heb als hij het niet weet (anders laat ik dat wel merken hoor) en zo niet, dan gaat hij soms zelf even aan de slag. Vind ik geen probleem verder.

Wel heel jammer dat hij ineens terugtrekt. Misschien is het hele gebeuren wel een te groot ding geworden voor hem. Moet hij er toch nog even langer aan wennen. Geduld is wel heel moeilijk in zo'n geval.

De pds verhalen, doet me hoop houden dat het ooit nog goedkomt. :D
  zondag 29 juni 2014 @ 07:49:53 #118
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141673459
Nou.. Op naar de volgende ronde dan maar :) het is in elk geval keurig optijd
pas ronde 1 en ik had er al niet teveel van gehoopt, maar merk nu dat ik dat onbewust toch wél heb gedaan... Testen was niet eens nodig want ik zat al klaar met mn opvangbakje en toen.. Nouja zag ik genoeg ;)
pi_141673705
Keurig op tijd *O*
Want dat is ook heel mooi. Dat vond ik bij mezelf zo handig. Duurde allemaal wel wat langer, maar de cyclus was iig regelmatig en maar 28 dagen. Dat scheelt echt een hoop.
Ik lees hier dat sommige wel 40 dagen moeten wachten, en ook nog eens van al die symptomen hebben die uiteindelijk weer niks zeggen. Dat is echt super frustrerend.
pi_141673706
Gevalletje, ik denk dat je wederhelft zich wat teveel gepusht voelt. Dat is helemaal niet vreemd. Een vrouw met een kinderwens is namelijk mentaal al veel verder dan de man. Wij voelen onze eisprong (of niet), wij hebben de hormoonschommelingen en zodra wij stoppen met anticonceptie lopen we in gedachten al achter de kinderwagen.

Mannen beleven dat allemaal anders..... Misschien realiseert hij zich ineens wat het allemaal inhoudt en moet het even bezinken.
Moeder van een IVF-wonder (2009) en een spontaan mirakel (verwacht in 2015)
pi_141673710
quote:

Herkenbaar.... Zullen we samen in niemandsland blijven zitten tot we een èchte bevestiging hebben?
Moeder van een IVF-wonder (2009) en een spontaan mirakel (verwacht in 2015)
  zondag 29 juni 2014 @ 08:53:49 #122
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141673714
Ja dat valt me in elk geval heel erg mee na 14 jaar aan de pil! Hopelijk blijft het zo :)
pi_141673729
Zennnnnnnnnnn

Nog een paar dagen en dan is het 5 weken. Jemig wat duurt het lang.
  zondag 29 juni 2014 @ 08:59:53 #124
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141673754
Kan me je gevoelens goed voorstellen Risu, niemandsland is inderdaad helemaal niet leuk ;(.
Wat gaat de tijd toch langzaam als je ergens op wacht he... Ik ben onderhand wel klaar met wachten op dingen (al heb ik eigenlijk niets te klagen dat weet ik ook wel...)
pi_141686201
Wat een nette cyclus sproetjes!! Die teleurstelling hoort er een beetje bij :*

Ik had net een verjaardag waar twee zwangere vrouwen waren. Een splitsecond dacht ik, zo had ik er ook bij moeten zitten. Gelukkig was dat gevoel zo ook weer weg.
Nog zes dagen en dan mag ik testen. Nog nul symptomen, dus ik maak me nog geen illusies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')