Ja! Samen positief testen! Ik ben helemaal voor!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Oh lieverd! Ik ben het daar helemaal niet mee eens! ik vind het echt heel lief dat je met mij begaan bentmaar ik vind mijzelf niet belangrijker of meer recht hebben op dan ieder ander die er mee bezig is zwanger te worden. Ik gun het echt iedereen.. hier word ik zelfs een beetje jankerig om. hier moet ik wel een beetje om huilen.. Denk aub niet zo!
Het liefste word ik met iedereen tegelijkertijd zwanger om er samen van te genieten en te delen![]()
Iedereen heeft zo zijn bordje vol of zijn eigen pad te bewandelen. En zo ook jij!
laten we lekker samen chillen op het wachtbankje en hopen dat we tegelijkertijd de deur door kunnen!
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:48 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ja! Samen positief testen! Ik ben helemaal voor!
Ik ben totaal niet geduldig, maar ik wacht wel tot volgende week zaterdag.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
Test jij maar eerst![]()
Ik wil nooit op de NOD precies testen.. en wacht meestal een week als er geen bloed komt.
ik weet niet hoe geduldig jij bent
Ik ga je nu de 1e "wacht maar" gevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:32 schreef Risu het volgende:
Dit niemandsland is eigenlijk ook niet fijn hoor.
Krijg ineens allemaal krampen en pijntjes.. Schiet al half in paniek, maar ik moest gewoon heul nodig naar de wc.PDS gaat gewoon door tijdens zwangerschap.
Ik heb wel steeds steken in mijn lies, maar die had ik al voordat ik überhaupt zwanger was (volgens mij) dus dat zal ook wel niks zijn dan.
De blaas maakt ook weer overuren.
Ik klaag niet trouwens, die pijn in mijn boobies vind ik stiekem heel fijn. En het vaak plassen ook, dat dat dan ook 's nachts 3 keer moet is wat minder, maar ik heb geen werk, dus kan prima.
Ik durf nog niet echt een topic verder, ook al heb ik totaal geen menstruatiekrampen zoals de vorige keer (die werden steeds erger tot het loskwam) eerst nog even de 5.3 weken afwachten minstens![]()
Bovendien voelt het hier zo vertrouwd. Zo'n warm nestje eigenlijk, en dan moet je ineens in het diepe. Z&G is zo groot en eng! (En vol hormonen)
Dussss kom maar door met die streepjes!
Pds kan ook gewoon rustig worden/blijven hoor, ik heb de afgelopen maanden bijna geen aanvallen gehad, pas sinds een week of 2 dat t allemaal wat gevoeliger weer wordt, mja tkomt ook klem te zitten...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:48 schreef Risu het volgende:
Ja ik heb hier zo lang gezeten, het raakt zo vertrouwd dan. En als je dan ineens door mag is dat gek. Dat vond ik de vorige keer ook en toen moest ik helaas weer snel terug.
Dat de pds blijft vind ik niet erg, daar ben ik ondertussen toch al aan gewend. Zolang het allemaal maar blijft plakken, vind ik alles best. Zelfs die enge hormonen.
Gefeliciteerd Risu!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:32 schreef Risu het volgende:
Krijg ineens allemaal krampen en pijntjes.. Schiet al half in paniek, maar ik moest gewoon heul nodig naar de wc.PDS gaat gewoon door tijdens zwangerschap.
Ik heb wel steeds steken in mijn lies, maar die had ik al voordat ik überhaupt zwanger was (volgens mij) dus dat zal ook wel niks zijn dan.
De blaas maakt ook weer overuren.
Ik klaag niet trouwens, die pijn in mijn boobies vind ik stiekem heel fijn. En het vaak plassen ook, dat dat dan ook 's nachts 3 keer moet is wat minder, maar ik heb geen werk, dus kan prima.
Ik durf nog niet echt een topic verder, ook al heb ik totaal geen menstruatiekrampen zoals de vorige keer (die werden steeds erger tot het loskwam) eerst nog even de 5.3 weken afwachten minstens![]()
Bovendien voelt het hier zo vertrouwd. Zo'n warm nestje eigenlijk, en dan moet je ineens in het diepe. Z&G is zo groot en eng! (En vol hormonen)
Dussss kom maar door met die streepjes!
Bij mij is 't ook een stuk beter geblevenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:57 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Risu!
En voor mijn 1e zw.schap had ik ook last van pds, werd tijdens de zw.schap steeds beter en daarna geen last meer gehad! Dus het kan ook positief uitpakken
Wat vervelend gevalletje dat je vriend het even niet meer ziet zitten om er voor te gaan. Wie weet heeft het gewoon een beetje tijd nodig en ziet hij liever dat je weer wat relaxter aan gaat doen en werken aan een nest bouwen is natuurlijk ook fijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:44 schreef Gevalletje het volgende:
met ovulatietesten en dat hij alleen in mij mocht klaarkomen die dagen
??quote:met ovulatietesten en dat hij alleen in mij mocht klaarkomen die dagen
Herkenbaar.... Zullen we samen in niemandsland blijven zitten tot we een èchte bevestiging hebben?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:32 schreef Risu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |