De pech gevonden te worden door een aaseter? De gevonden botten waren toch echt schoon. Van het deel van de voet die in de schoen is gevonden is bij mij niet bekend of daar nog weke delen aan zaten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:51 schreef Jezus9 het volgende:
Ik denk dat helemaal niet het gehele lichaam zou vergaan, kennen jullie die zaak van Sven Goedbloed in 1999 niet? Jaren terug was zijn zus vermist, precies daar rond datzelfde gebied in Panama. Ze werd 2 maanden later ofzo overleden terug gevonden, haar gehele lichaam, haar gehele kleren. Alles bij elkaar. En ook dat was met tropisch klimaat.
Ik heb even gezocht, maar ik haal hieruit dat zij na 2,5 week is gevonden. En niet 2,5 maand. Wel een verschilletjequote:Op woensdag 25 juni 2014 11:51 schreef Jezus9 het volgende:
Ik denk dat helemaal niet het gehele lichaam zou vergaan, kennen jullie die zaak van Sven Goedbloed in 1999 niet? Jaren terug was zijn zus vermist, precies daar rond datzelfde gebied in Panama. Ze werd 2 maanden later ofzo overleden terug gevonden, haar gehele lichaam, haar gehele kleren. Alles bij elkaar. En ook dat was met tropisch klimaat.
Daar kan ik niet in met je meegaan. Een rivier scheurt een lichaam niet in stukken en juist de zware delen komen niet het eerst op een oever. Die rugzak bevat lucht en blijft drijven. En waarom spoelt er daar dan maar van één meisje resten aan? Hoe logisch is het dat als je in een rivier valt, je je rugzak niet op hebt? Als ze die om had dan was hij deels in stukken gescheurd door dat dier om bij het vlees te komen. Die eet er echt niet omheen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:54 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Daarom is het het meest waarschijnlijk dat ze met de rivier zijn meegesleurd. Dan blijft er weinig over. Zware zaken als schoenen, tas en een zwaar bot worden op de oever 'gesmeten' en de rest drijft verder weg. Waar komt die rivier uit? Misschien moeten ze daar eens kijken.
Die jungle expert uit Panama gaf juist aan dat je in dat gebied altijd wel iemand tegenkomt daar en dat de kans dat ze verdwaald waren en door uitputting, honger en dorst overleden zijn nihil is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:58 schreef VaLkyRie het volgende:
Die dochter gaf ook al aan dat je daar echt niet vaak iemand
Gevaarlijk zijn ze wel hoor, gelukkig zijn veel roofdieren nogal voorzichtig met mensen en staan mensen bij de meesten niet op het menu, mits het dier niet gewond of oud is en zijn natuurlijke prooi niet meer kan vangen. Bovendien zijn veel roofdieren op jacht als de mens meestal niet in de jungle gaat wandelen namelijk in de schemering en 's nachts.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef Loekie1 het volgende:
Als die roofdieren zo gevaarlijk zouden zijn, zou niemand daar wandelen.
Daarnaast acht ik de kans ook het grootst dat het hier gaat om een dier dat (ook) aas eet. Dat de botten dus schoon gegeten zijn na het overlijden. Bacteriën en insecten doen dan de rest.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Gevaarlijk zijn ze wel hoor, gelukkig zijn veel roofdieren nogal voorzichtig met mensen en staan mensen bij de meesten niet op het menu, mits het dier niet gewond of oud is en zijn natuurlijke prooi niet meer kan vangen. Bovendien zijn veel roofdieren op jacht als de mens meestal niet in de jungle gaat wandelen namelijk in de schemering en 's nachts.![]()
Zijn waren niet aan het wandelen op de Veluwe hoor.
Misschien omdat je die voor je hebt gehouden terwijl je in de rivier aan het waden bent?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet in met je meegaan. Een rivier scheurt een lichaam niet in stukken en juist de zware delen komen niet het eerst op een oever. Die rugzak bevat lucht en blijft drijven. En waarom spoelt er daar dan maar van één meisje resten aan? Hoe logisch is het dat als je in een rivier valt, je je rugzak niet op hebt?
Mja dat zegt ie inderdaad. Dat maakt het ook zo lastig om een theorie te formuleren. Overal tegenstrijdige informatie. Nu lees ik net weer dat die paden goed zijn aangegeven, terwijl er dus ook bronnen zijn die zeggen dat er maar een paar bordjes zijn, dat een heleboel paden niet eens staan aangegeven op kaarten en dat ze daar zelf gehiked hebben zonder mensen tegen te komen. Dus tja, zeg het maar... Ik las zelfs ergens dat de autoriteiten nu eindelijk de bewegwijzering goed gaan aanpakken, uiteraard zonder bron, dus klopt die info?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die jungle expert uit Panama gaf juist aan dat je in dat gebied altijd wel iemand tegenkomt daar en dat de kans dat ze verdwaald waren en door uitputting, honger en dorst overleden zijn nihil is.
Je zou dan wel bijtsporen zien op de botten denk ik...quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daarnaast acht ik de kans ook het grootst dat het hier gaat om een dier dat (ook) aas eet. Dat de botten dus schoon gegeten zijn na het overlijden. Bacteriën en insecten doen dan de rest.
Voor levende mensen dus veel minder gevaarlijk.
Klopt. Dat heb ik me ook afgevraagd. Zelfde gebied. Ze werd op een eiland gevonden. Vriend even verderop. De toestand van het lichaam, daar werd niets over vermeld. Zal hooguit een skelet met kleding geweest zijn. Maar dus niet bijna helemaal verdwenen zoals hier. Vreemd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:51 schreef Jezus9 het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:10 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Je zou dan wel bijtsporen zien op de botten denk ik...
Volgens deze reconstructie:quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die jungle expert uit Panama gaf juist aan dat je in dat gebied altijd wel iemand tegenkomt daar en dat de kans dat ze verdwaald waren en door uitputting, honger en dorst overleden zijn nihil is.
Trouwens, Sven zou nu toch ook weer helpen met zoeken samen met zijn indianenvrienden. Niets meer over gehoord naderhand.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:51 schreef Jezus9 het volgende:
je trekt je bh uit ,maar niet je t shirt korte broek en dergelijke ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde het gewoon serieus hoor. Neem aan dat ze niet met zeiknatte kleren het water in wilde gaan.
Met een beugel-BH kan ik me daar best wat bij voorstellen, maar het kan natuurlijk ook prima zijn dat ze nog een bikini aanhadden en die BH als reserve was.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je trekt je bh uit ,maar niet je t shirt korte broek en dergelijke ?
nee je neemt reserve t shirts mee ,misschien reserve onderbroek ( bij menstruatie) maar never nooit een reserve bhquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:35 schreef Jordony het volgende:
[..]
Die BH's had er al in kunnen zitten, gewoon als een reserve paar. Ik ben geen vrouw maar lijkt me wel handig.
Dat is nogal een aanname....quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Worden de nabestaanden nog aansprakelijk gesteld voor de kosten van het opsporingsonderzoek?
In juridische zin zijn de vrouwen namelijk nalatig geweest, aangezien ze zonder verplichte registratie en zonder gids aan die wandeling zijn begonnen.
Ook vraag ik me af hoeveel geld er nog in het fonds zit om de verder zoektocht te bekostigen.
Maar waarom dan geen (bikini)broekje o.i.d.?quote:Met een beugel-BH kan ik me daar best wat bij voorstellen, maar het kan natuurlijk ook prima zijn dat ze nog een bikini aanhadden en die BH als reserve was.
Jawel hoor, als je een bikini aantrekt kun je gewoon een setje ondergoed als "reserve" meenemen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee je neemt reserve t shirts mee ,misschien reserve onderbroek ( bij menstruatie) maar never nooit een reserve bh
juist bij wandelen gaat een natte onderbroek/bikini broek schuren, omdat je je benen meer beweegt dan je boven lichaam bij wandelenquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
En als je het omdraait?
Twee jonge, wellicht nog wat preutse meiden willen even gaan zwemmen en doen hun kleding uit maar houden hun ondergoed aan omdat ze geen badkleding bij zich hebben. Vervolgens hebben ze gezwommen en willen ze verder, maar de BHs drogen langzaam/geven natte vlekken in het T-shirt/zitten nat niet heel comfortabel meer en dus besluiten ze die uit te doen. Verder wandelen zonder onderbroek is een stap te ver, dus die houden ze wel aan. Na 2.5 maand is niet meer te zien of die BHs droog of nat de tas in zijn gegaan.
waar is het broekje dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:09 schreef Jordony het volgende:
[..]
Kan ook. Ik had ook me zwembroek meegenomen hoor, je weet nooit wat voor natuurlijke vijver je tegenkomt. Dus vind het niet zo raar om een bikini in de tas te vinden.
Ja, dat is raar. Wat als ze wel iemand tegengekomen zouden zijn, waarom heeft die persoon zich dan niet bekend gemaakt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat ze zijn verdwaald en daar dagen hebben rondgedoold zonder iemand tegen te komen om vervolgens van uitputting / dorst om te komen. Is dat raar?
Nee dat is niet raar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat ze zijn verdwaald en daar dagen hebben rondgedoold zonder iemand tegen te komen om vervolgens van uitputting / dorst om te komen. Is dat raar?
Zo bedoel ik het dus niet. Ik geloof niet dat ze op eigen houtje zomaar zo diep dat gebied in zijn gegaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ja, dat is raar. Wat als ze wel iemand tegengekomen zouden zijn, waarom heeft die persoon zich dan niet bekend gemaakt?
Eens. In bikini of zonder bh hiken... brrr.quote:waar is het broekje dan?
als je gaat zwemmen ,en je wilt je ontdoen van natte kleding bijvoorbeeld bikini ,zorg je dat je droge bij je hebt
en een klein handdoekje ofzo
je doet als vrouw niet snel een bh uit ,juist omdat deze bedoeld is ter ondersteuning van je borsten , met andere woorden los in de kooi is helemaal niet zo prettig zeker niet als je grote borsten hebt ,en je nog uren moet wandelen
Volgens mij wel. Volgens de lokale wetgeving moet je je registreren als je zonder gids bepaalde trajecten gaat lopen. Juist om dit soort verdwijningen te voorkomen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nogal een aanname....
Dat er nog geen concrete aanwijzingen voor een misdaad zijn wil niet zeggen dat een misdaad al uitgesloten kan worden, tevens kan ook niet met zekerheid gesteld worden dat ze nalatig zijn geweest.
maar die zijn er niet gevonden ,alleen de bh's waar zijn dan de reserve onderbroeken ,of de natte bikinibroekjesquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor, als je een bikini aantrekt kun je gewoon een setje ondergoed als "reserve" meenemen.
Nee, die zaten niet in de rugtas, dat wil niet zeggen dat ze er niet waren.... er is wel meer niet gevonden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
maar die zijn er niet gevonden ,alleen de bh's waar zijn dan de reserve onderbroeken ,of de natte bikinibroekjes
Nog niet gevonden of nog niet vrijgegeven. Daderkennis.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:31 schreef Leandra het volgende:
Er is bijna niets van de meiden gevonden maar dat er wel een BH in de rugtas zit maar geen broekje, is ineens vreemd of verdacht? Darn.
En dat geldt ook voor het wellicht onschuldige wandelingetje dat ze dachten te gaan maken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Volgens de lokale wetgeving moet je je registreren als je zonder gids bepaalde trajecten gaat lopen. Juist om dit soort verdwijningen te voorkomen.
dat is toch onlogisch als je de boven kleding wel netjes in je rugzak stopt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die zaten niet in de rugtas, dat wil niet zeggen dat ze er niet waren.... er is wel meer niet gevonden.
Ik weet het niet zeker, maar ik meen gelezen te hebben dat El Pianista trail ook onder die regelgeving viel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat geldt ook voor het wellicht onschuldige wandelingetje dat ze dachten te gaan maken?
Niet als dat broekje nog niet droog was? Of wellicht op een of andere manier zo vies dat ze het niet meer in de rugtas wilden doen, of vies, schoongemaakt en ondertussen nog niet droog genoeg voor in de rugtas.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is toch onlogisch als je de boven kleding wel netjes in je rugzak stopt?
Ik heb ook wel trails gelopen (niet in Panama) waarbij je jezelf aan het begin van de trail moest inchecken (door naam, datum en tijd op een formulier in een kastje te noteren) en na terugkomst weer moest uitchecken. Eenvoudig systeem, maar wel erg nuttig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat geldt ook voor het wellicht onschuldige wandelingetje dat ze dachten te gaan maken?
ik heb nooit gehiked ,maar wel gefietst met een nat bikini broekje aan ,wel een half uur dat gaat schuren als de neten ,die wil je uit ,nog eerder dan die natte bovenstukjequote:Op woensdag 25 juni 2014 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet als dat broekje nog niet droog was? Of wellicht op een of andere manier zo vies dat ze het niet meer in de rugtas wilden doen, of vies, schoongemaakt en ondertussen nog niet droog genoeg voor in de rugtas.
en dan hou je dat vast in je handen ,kan lijkt me alleen onlogischquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet als dat broekje nog niet droog was? Of wellicht op een of andere manier zo vies dat ze het niet meer in de rugtas wilden doen, of vies, schoongemaakt en ondertussen nog niet droog genoeg voor in de rugtas.
Jij gaat de hele tijd tijdens een klim of inmiddels noodsituatie met een bikinibroekje in je handen staan tot het droog is?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en dan hou je dat vast in je handen ,kan lijkt me alleen onlogisch
het zou ook losjes aan de rugzakgeknoopt kunnen zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en dan hou je dat vast in je handen ,kan lijkt me alleen onlogisch
Klopt, vond ik ook al raar. Hij was nog in DWDD ermee, overal stond dat hij zou gaan helpen, achteraf bleken er echter geen concrete plannen.quote:Trouwens, Sven zou nu toch ook weer helpen met zoeken samen met zijn indianenvrienden. Niets meer over gehoord naderhand.
Nee, maar dat lijkt meer op een misdrijf of vrijwillig vertrek? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-teruggevonden.dhtmlquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
Is die Amerikaanse btw al teruggevonden, Loretta Hinman.
Okee, andere zaak idd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt meer op een misdrijf of vrijwillig vertrek? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-teruggevonden.dhtml
Daar is weinig tot niets over bekend gemaakt. Wel het paspoort van Kris. Verder zijn er twee of drie foto's van hun slaapkamer vrijgegeven, waarop je zelf allerlei spullen kunt zien liggen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:58 schreef MidnightB00m het volgende:
Wat is er eigenlijk allemaal terug gevonden in de hotelkamer? Passpoort, betaalpassen, kleding, briefjes, notities?
Costa Rica staat inmiddels bekend om de illegale orgaanhandel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, andere zaak idd.
Maar goed er verdwijnen nogal wat mensen in dat gebied iig.
In 2009 een 29-jarige Brit bijv., die nog steeds niet is teruggevonden.
Heb je die keien gezien in die rivier?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet in met je meegaan. Een rivier scheurt een lichaam niet in stukken en juist de zware delen komen niet het eerst op een oever.
Dank je! Heb je toevallig links?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Daar is weinig tot niets over bekend gemaakt. Wel het paspoort van Kris. Verder zijn er twee of drie foto's van hun slaapkamer vrijgegeven, waarop je zelf allerlei spullen kunt zien liggen.
Ik zou de nederzettingen daar in de buurt even afgaan als ik de politie was...quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Costa Rica staat inmiddels bekend om de illegale orgaanhandel.
Mensen ronselen om organen af te staan is wat anders dan mensen ontvoeren en ze ontdoen van organen, daarnaast heb ik mijn twijfels over orgaanhandel, je weet namelijk niks over de gezondheid van de persoon die al dan niet vrijwillig zijn organen afstaat. Kan me niet voorstellen dat men ervan uit gaat dat de mensen allemaal kerngezond zijn en zomaar effe een nieuw orgaan laten planten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Costa Rica staat inmiddels bekend om de illegale orgaanhandel.
http://www.omroepwest.nl/(...)asmus/af/2528914.jpgquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:05 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dank je! Heb je toevallig links?
je zit ook met ene korte tijdsbestek om de organen goed te moeten houden ,waar dan de tijd om te onderzoeken welk bloedtype het is ook weer afgaatquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen ronselen om organen af te staan is wat anders dan mensen ontvoeren en ze ontdoen van organen, daarnaast heb ik mijn twijfels over orgaanhandel, je weet namelijk niks over de gezondheid van de persoon die al dan niet vrijwillig zijn organen afstaat. Kan me niet voorstellen dat men ervan uit gaat dat de mensen allemaal kerngezond zijn en zomaar effe een nieuw orgaan laten planten.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:05 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dank je! Heb je toevallig links?
Ruim twee maanden is lang genoeg. In theorie kunnen ze ontvoerd zijn, gedrogeerd, onderzocht, en vervolgens geopereerd. Dit kan enige weken in beslag hebben genomen. Vervolgens kunnen de lichamen en rugzak zijn gedropt op de plek waar ze later zijn gevonden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je zit ook met ene korte tijdsbestek om de organen goed te moeten houden ,waar dan de tijd om te onderzoeken welk bloedtype het is ook weer afgaat
In elke survivalgids staat dat je altijd de rivier stroomafwaarts moet volgen toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:17 schreef Loekie1 het volgende:
Mensen, hou maar op het is volstrekt duidelijk. Het zijn geen meiden om in een ondoordringbaar gebied te gaan wandelen langs een rivier. De rivier ging volstrekt de verkeerde kant op, weg van huis. Aan het eind van het pianistapad is deze rivier dichtbij. Er móét iets gebeurd zijn IN de rivier waardoor ze meegesleurd zijn. Dat is de enige manier hoe hun spullen zo ver stroomafwaarts nabij de rivier zijn beland.
je bedoeld dat ze 2 maanden in leven zijn gehouden ,om vervolgens in stukken gehakt te worden en gedumpt te worden in het regenwoudquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ruim twee maanden is lang genoeg. In theorie kunnen ze ontvoerd zijn, gedrogeerd, onderzocht, en vervolgens geopereerd. Dit kan enige weken in beslag hebben genomen. Vervolgens kunnen de lichamen en rugzak zijn gedropt op de plek waar ze later zijn gevonden.
Dit is een mogelijk, maar m.i. niet waarschijnlijk en ook niet realistisch scenario.
Uiteraard. Stroomopwaarts kom je uiteindelijk ergens boven op een berg uit. Stroomafwaarts uiteindelijk altijd bij een dorp, of minimaal het strand / de kust.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef danos het volgende:
[..]
In elke survivalgids staat dat je altijd de rivier stroomafwaarts moet volgen toch?
dat dorp was 'maar' eenpaar km verderquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Uiteraard. Stroomopwaarts kom je uiteindelijk ergens boven op een berg uit. Stroomafwaarts uiteindelijk altijd bij een dorp, of minimaal het strand / de kust.
Mensen verdwalen ook in de Loonse en Drunense duinen.................quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat dorp was 'maar' eenpaar km verder
http://www.omroepbrabant.(...)Duinen+gevonden.aspxquote:KAATSHEUVEL - Twee vrouwen die zondagmiddag in de Loonse en Drunese Duinen verdwaalden zijn teruggevonden. Politie en vrijwilligers hadden een grote zoektocht opgezet om de dames op te sporen.
De twee vrouwen waren 's middags gaan wandelen in de Loonse en Drunese Duinen. Ze waren bij de Roestelberg in Kaatsheuvel de bossen in gegaan en zijn toen verdwaald. Rond drie uur belden ze met een mobiele telefoon om dit te melden maar omdat de batterij bijna leeg was kon er niet veel informatie worden doorgegeven.
Zoektocht
De politie werd ingeschakeld die een zoektocht op touw heeft gezet. Vrienden en familie van de twee vrouwen en Natuurmonumenten deden mee met de zoekactie. Toen rond half acht de twee vrouwen nog steeds niet gevonden waren wilde de politie een helikopter inzetten.
Gevonden
Gelukkig hoefde de helikopter niet te worden gebruikt want tegen acht uur werden de twee vrouwen aangetroffen richting Bos en Duin in Udenhout door een jeep met mensen van Natuurmonumenten. De vrouwen zijn ingestapt en teruggebracht naar de Roestelberg waar de ouders en een vriend van de twee ze op stonden te wachten.
jaja, ik bedoel er verder niet zoveel mee, meer zo van,quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen verdwalen ook in de Loonse en Drunense duinen.................
Dat is wrang ja. Ze hadden echt bijna gehaald. Triest.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat dorp was 'maar' eenpaar km verder
Dat ontbinden schijnt heel snel te gaan. Nogmaals, ik vind dit een onzinverhaal, maar in theorie is het mogelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je bedoeld dat ze 2 maanden in leven zijn gehouden ,om vervolgens in stukken gehakt te worden en gedumpt te worden in het regenwoud
en de staat van ontbinding dan?
ik ook, misschien omdat ik het te luguber, en te waanzinnig vind om te gelovenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat ontbinden schijnt heel snel te gaan. Nogmaals, ik vind dit een onzinverhaal, maar in theorie is het mogelijk.
ik bedoelde...quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen verdwalen ook in de Loonse en Drunense duinen.................
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)Duinen+gevonden.aspx
Zo dichtbij en net niet.............quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik bedoelde...
Als ze al die tijd langs de rivier zouden hebben gelopen (zelfs 3 x oversteken), dan waren ze met een paar km verder langs die rivier lopen eindelijk bij een dorpje uitgekomen.
Maar ik denk dat ze daar niet eens levend geweest zijn.
ja, als ze daar zijn gekomen door alleen maar de rivier te volgen (en over te steken) en dat waren blijven doen wel inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is wrang ja. Ze hadden echt bijna gehaald. Triest.
+1quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:18 schreef danos het volgende:
Op Facebook worden acties geopperd om dan weer een uur 'stil' te zijn op FB over een paar dagen. Wie verzint toch altijd van dit soort idiote acties..
Sorry ik heb geen Facebook. Wat betekent dat: een uur stil zijn over een paar dagen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:18 schreef danos het volgende:
Op Facebook worden acties geopperd om dan weer een uur 'stil' te zijn op FB over een paar dagen. Wie verzint toch altijd van dit soort idiote acties..
Een paar uur stoppen met al dat idiote gespeculeer lijkt me wel fijn trouwensquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:18 schreef danos het volgende:
Een soort stille tocht op internet?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:33 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Een paar uur stoppen met al dat idiote gespeculeer lijkt me wel fijn trouwens
Maar inderdaad: engagement vanachter je Like-knop
En glitterplaatjes van brandende kaarsjesquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:35 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Een soort stille tocht op internet?
Er staan natuurlijk ook allerlei personen op die foto's. Daar kunnen ook (eventuele) daders tussen zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:35 schreef silliegirl het volgende:
Ik denk dat het verdwalen getoetst moet worden dmv foto's / activiteit op de telefoon/camera. Je verwacht dan dat ze die nog wel even bij zich hebben gehad.
Die info wordt echter stil gehouden, terwijl er wel info over bekend is:
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)et-naar-buiten.dhtml
Dat wil denk ik zeggen dat er aanwijzingen voor verder onderzoek in zitten. Anders zou volstaan kunnen worden met "na uitlezen van de telefoons blijkt verdwaling het meest voor de hand liggende scenario"..
Ligt aan het moment waarop de foto is genomen lijkt me, dat zullen geen 1000en opties zijn..quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Er staan natuurlijk ook allerlei personen op die foto's. Daar kunnen ook (eventuele) daders tussen zitten.
In de jungle wel he.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat ontbinden schijnt heel snel te gaan.
Geen duizenden schat ik, maar misschien wel tientallen. Ze waren immers al twee weken in Panama en kunnen ergens in die periode in contact zijn gekomen met personen die kwade bedoelingen hadden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:38 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ligt aan het moment waarop de foto is genomen lijkt me, dat zullen geen 1000en opties zijn..
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:36 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
En glitterplaatjes van brandende kaarsjes
Ik zou het maar niet proberenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daarnaast acht ik de kans ook het grootst dat het hier gaat om een dier dat (ook) aas eet. Dat de botten dus schoon gegeten zijn na het overlijden. Bacteriën en insecten doen dan de rest.
Voor levende mensen dus veel minder gevaarlijk.
Tenzij het ongeval plotseling kwam.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:41 schreef b_engeltje het volgende:
ik zou als ik verdwaald was ,een boodschap aan me ouders inspreken ,met de hoop dat me tel gevonden werd
na een heftige discussie vannacht met iemand over poema's ,ben ik gewoon is gaan google op aanvallen van poema's enzo ,Ik ben zeker wel 5 a 6 sites tegen gekomen met waarschuwingen ,*wat te doen als je oog in oog staat met een poema* ,Dat vind ik toch best veel *waarschuwingen* voor een dier wat bijna nooit in aanwezigheid van mensen is ,zich alleen nachts ophoudt ,en te schuw is ,of niet snel mensen aan zal vallen ...quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zou het maar niet proberen....je ziet hoe slecht het is afgelopen.
Er zijn ook heel wat sites wat te doen als aliens de aarde aanvallen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
na een heftige discussie vannacht met iemand over poema's ,ben ik gewoon is gaan google op aanvallen van poema's enzo ,Ik ben zeker wel 5 a 6 sites tegen gekomen met waarschuwingen ,*wat te doen als je oog in oog staat met een poema* ,Dat vind ik toch best veel *waarschuwingen* voor een dier wat bijna nooit in aanwezigheid van mensen is ,zich alleen nachts ophoudt ,en te schuw is ,of niet snel mensen aan zal vallen ...
januari dit jaar is er in chili nog een poema aangetroffen in iemands keuken (hoezo komen niet in bewoonbare gebieden voor?)
Ik geloof helemaal niks van al die beesten verhalen. Wat is nu de kans dat 2 mensen tegelijkertijd worden gebeten? Bovendien heb je het over een jungle, dieren zijn schuw en lopen echt niet zomaar op twee mensen af die herrie lopen te maken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:42 schreef Kaugummi het volgende:
[..]![]()
Maargoed,. ik volg dit hele vemissingsverhaal nu ook al 3 maanden via Facebook,
En ik denk dat ze aangevallen/gebeten zijn door een katachtig beest of door een slang,spin e.d
Toen zijn gaan rennen.. en als je dan gif in je hebt dat alleen maar sneller verspreid en zo dood neer zijn geplofd om het zo maar te zeggen.En de lichamen dan in met de rivier verder meegesleurd zijn.
Je hoort ook toch wel eens over aanvallen van poema's in Amerika. Ga je lekker even recreatief fietsen zit er ineens een poema in je nek.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
na een heftige discussie vannacht met iemand over poema's ,ben ik gewoon is gaan google op aanvallen van poema's enzo ,Ik ben zeker wel 5 a 6 sites tegen gekomen met waarschuwingen ,*wat te doen als je oog in oog staat met een poema* ,Dat vind ik toch best veel *waarschuwingen* voor een dier wat bijna nooit in aanwezigheid van mensen is ,zich alleen nachts ophoudt ,en te schuw is ,of niet snel mensen aan zal vallen ...
januari dit jaar is er in chili nog een poema aangetroffen in iemands keuken (hoezo komen niet in bewoonbare gebieden voor?)
ik niet in moordenaars die met lichamen gaan zeulen door een tropisch oerwoud, die niks doen met mobieltjes -verkopen ,als je de kaarten eruit haalt ,en in fabrieksstelling zet, komt niemand erachter van wie die geweest is , zo ook met die cameraquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:51 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niks van al die beesten verhalen. Wat is nu de kans dat 2 mensen tegelijkertijd worden gebeten? Bovendien heb je het over een jungle, dieren zijn schuw en lopen echt niet zomaar op twee mensen af die herrie lopen te maken.
Ik gok dat ze OF verdwaald zijn en een ongeluk hebben gehad, in de zin dat er 1 in de rivier is gevallen oid en de ander haar wilde helpen en daarbij ook in de problemen kwam. OF dat ze vermoord zijn.
Wat trouwens ook een optie is; stel dat ze vermoord zijn en ergens in de rivier zijn "gedropt". Misschien heeft de dader in eerste instantie de tas met spullen meegenomen (BH's als aandenken?) maar toen de media aandacht niet leek te zakken kreeg hij het misschien benauwd en heeft hij/zij zich alsnog van de tas ontdaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |