Klopt, was veel te weinigquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:32 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Die 7 en die 10 sloegen nergens op.
Andere overtredingen zoals doodschoppen e.d. liggen nog in de lijn van het spel. Tackles gebeuren in het voetbal nu eenmaal voortdurend, en een volledig foute tackle moet wel bestraft worden uiteraard, maar het hoort bij voetbal.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Boeien, het gaat hier over Suarez. Dus wat andere overtredingen ermee te maken hebben ontgaat me volledig.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:34 schreef Wilskracht het volgende:
Wat is erger mijn volgorde.
1 kopstoot
2 elleboog
3 schoppen
4 slaan
5 bijten
6 knijpen
Maar aangezien dat niet gebeurt zou het raar zijn als dat nu wél gebeurt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat mij betreft worden anderen die schofterige overtredingen maken ook langdurig geschorst.
Er gebeuren gemene dingen genoeg, waar dit uitstekend mee te vergelijken is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat hoeft helemaal niet, want het valt nergens mee te vergelijken. Hij is gewoon geestesziek.
Oke bedankt Hans.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:34 schreef Wilskracht het volgende:
1 kopstoot
2 elleboog
3 schoppen
4 slaan
5 bijten
6 knijpen
Tyson beet het oor er af Suarez had er bijna meer last van dan die Italiaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:33 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Andere overtredingen zoals doodschoppen e.d. liggen nog in de lijn van het spel. Tackles gebeuren in het voetbal nu eenmaal voortdurend, en een volledig foute tackle moet wel bestraft worden uiteraard, maar het hoort bij voetbal.
Bijten hoort niet bij voetbal.
Mike Tyson stond iedere paar maanden in de ring wel iemand compleet verrot te slaan, maar dat is nu eenmaal boksen. Toen hij in het oor van Evander Holyfield beet, was dat echter ook wereldnieuws, want dat had niks meer met de sport te maken.
Maar dat mocht want er was een bal in de buurt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar aangezien dat niet gebeurt zou het raar zijn als dat nu wél gebeurt.
[..]
Er gebeuren gemene dingen genoeg, waar dit uitstekend mee te vergelijken is.
[ afbeelding ]
0 wedstrijden.
[..]
Oke bedankt Hans.
Slecht voorbeeld, De Jong kreeg geen en kon dus niet meer bestraft worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
0 wedstrijden.
[..]
Oke bedankt Hans.
Een echte vent 1-4 een meisje 5-6quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:34 schreef Wilskracht het volgende:
1 kopstoot
2 elleboog
3 schoppen
4 slaan
5 bijten
6 knijpen
Omdat die Italiaan hem daarna nog een tik gaf op zijn konijnebek, niet door de beet zelfquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:35 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Tyson beet het oor er af Suarez had er bijna meer last van dan die Italiaan.
Ah ja, ook zo'n achterlijke regel, maar ok idd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:36 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld, De Jong kreeg geen en kon dus niet meer bestraft worden.
Nee hij had last van zijn tanden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat die Italiaan hem daarna nog een tik gaf op zijn konijnebek, niet door de beet zelf
Ik zou niet weten waarom. Aangezine dit sowieso al de 3e keer is en een compleet gestoorde actie. Nog los van de schade die aangericht wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals, wat heeft dat er mee te maken? Die had wat mij betreft langdurig geschorst mogen worden. Maar omdat dat nu niet gebeurt is moeten alle volgende voetballers die compleet van het padje af zijn maar niet gestraft worden??quote:[..]
[ afbeelding ]
0 wedstrijden.
En terecht,ze hadden er allemaal uit moeten liggen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:37 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nee hij had last van zijn tanden.
Dit. Compleet geestesziek als je vanuit het niets mensen op het voetbal veld gaat bijten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:37 schreef Hathor het volgende:
Alleen al de aard van de overtreding is rijp om hem als voorbeeld te stellen. Bijten doen alleen meisjes op de kleuterschool.
Heb vaak genoeg overtredingen gemaakt op een veld waar je in het profvoetbal een dikke vette rode kaart voor zou hebben gezien + een dikke schorsing. Overtredingen waarbij je achteraf dacht dat als iemand dat bij jou zou flikken je hem helemaal lens zou slaan en het nog zou begrijpen ook. Maar als diegene mij dan zou bijten zou ik echt denken van WTF!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit. Compleet geestesziek als je vanuit het niets mensen op het voetbal veld gaat bijten.
Nee, maar het geeft aan wat de standaard is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Nogmaals, wat heeft dat er mee te maken? Die had wat mij betreft langdurig geschorst mogen worden. Maar omdat dat nu niet gebeurt is moeten alle volgende voetballers die compleet van het padje af zijn maar niet gestraft worden??
Chiellini gaf er na de beet een tik op.. wat mij betreft niet hard genoeg. Kijk de beelden nog maar eens terugquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:37 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nee hij had last van zijn tanden.
Hij had gewoon die tanden uit zn bek moeten rossen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Chiellini gaf er na de beet een tik op.. wat mij betreft niet hard genoeg. Kijk de beelden nog maar eens terug
Nee dat geeft het niet aan, want er zijn zelfs voetballers in Nederland strafrechtelijk vervolgd. Je kan dus niet simpelweg "omdat dit... dus dat" zeggen mbt overtredingen op het voetbalveldquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft aan wat de standaard is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |