Brrrrrquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen mag ik!![]()
Je verveelt je?quote:
Slapen? Morgen weer fris op?quote:
Optreden van One Directionquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen mag ik!![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Optreden van One Direction?
Oh, en hoi.
Ow, gewoon even masturberen voor het slapen gaan en klaarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ga ik zo wel proberen, maar ben nog klaar wakker dat is het probleem
Ik ben stiekem jaloers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Hoi
[..]
Ow, gewoon even masturberen voor het slapen gaan en klaar
nah geen zin inquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, gewoon even masturberen voor het slapen gaan en klaar
Ja, dat zalquote:
Nee, serieus. Ik vind You and I echt een mooi nummer.quote:
Ow ja, dat heb je wel eens. Wel eens echt met tegenzin gedaan omdat ik ook totaal niet kon slapen en het dan toch deed. Echt een idee van "wtf ben ik aan het doen"quote:
Ik zal het opnemen voor jequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik vind You and I echt een mooi nummer.
Lijkt mij niet echt een succes als het kurkdroog staatquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, dat heb je wel eens. Wel eens echt met tegenzin gedaan omdat ik ook totaal niet kon slapen en het dan toch deed. Echt een idee van "wtf ben ik aan het doen"
Ik denk dat je je die moeite kunt besparenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal het opnemen voor je
Als het te horen is door al het gegil..
Las net in een recensie dat de ballads erg mooi overkwamen vanavond.
Nee iddquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een succes als het kurkdroog staat
Whehehe, laat het wel wetenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je je die moeite kunt besparen.
Als het lukt, vind ik het tof. Zo niet, shit happensquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee idd
Alcohol!
[..]
Whehehe, laat het wel weten
nah moet morgen wel redelijk fit/wakker zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee idd
Alcohol!
[..]
Whehehe, laat het wel weten
Ah, drukke dag?? Of ga je ook naar een concert gillen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
nah moet morgen wel redelijk fit/wakker zijn
* Faxie pakt ragebol en stoft Samzz afquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Optreden van One Direction?
Oh, en hoi.
Kleinere tieten zijn zo ondergewaardeerdquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
die twee erwtjes op een plankje van mij? nah daar word niemand vrolijk van
Ik ben niet stoffigquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie pakt ragebol en stoft Samzz af
Hooooi welkom terug
Ik welquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
die twee erwtjes op een plankje van mij? nah daar word niemand vrolijk van
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet stoffig.
Dank je, muppet.
haha sowieso niet naar een concert gillenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, drukke dag?? Of ga je ook naar een concert gillen?
Jij wordt van alles vrolijk wat tieten en een gleuf heeftquote:
Er is niks veranderd, zie ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij wordt van alles vrolijk wat tieten en een gleuf heeft
Ow spannend!! Nou, veel succes! Zou tof zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha sowieso niet naar een concert gillen![]()
Morgen een appartementje gaan bezichtigen of ik er wil gaan wonen of niet en zo ja vervolgens allerlei dingen gaan regelen voor het huurcontract (bewijs van inschrijving voor studie etc.)
Als je verstandig bent, dan houd je dat zo...quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen naakt foto'snaakter dan in bikini ben ik net op foto te vinden
Good enoughquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen naakt foto'snaakter dan in bikini ben ik net op foto te vinden
Truequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij wordt van alles vrolijk wat tieten en een gleuf heeft
Je komt jezelf nu nog tegen op tinypic?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je verstandig bent, dan houd je dat zo...
Nee woon al 5 en half jaar niet meer thuisquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow spannend!! Nou, veel succes! Zou tof zijn
Eerste eigen huisje??
Neequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je komt jezelf nu nog tegen op tinypic?
Er is niet veel veranderd neequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is niks veranderd, zie ik.
Behalve dan het feit dat ik nu een heel eind dichter bij Faxie woon!
Ook goedquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Kattenpis. Ik zit in de buurt van Turnhout.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is niet veel veranderd nee![]()
En ja, 35km hemelsbreed ofzo dacht ik
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zo verstandig ben ik welquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
35-40 kmquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kattenpis. Ik zit in de buurt van Turnhout.
Ow!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:11 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee woon al 5 en half jaar niet meer thuisWoon nu sinds augustus op kamers en wil gauw terug een eigen woning want dit is echt een hel :|
Ow, ik stop met zoeken danquote:
Ik weet niet meer waar jij woontquote:
Wij welquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:12 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja zo verstandig ben ik welGeen zin om mijzelf naakt op internet tegen te komen
Nou het is wel een klein appartementje, maar tenminste wel meer privacy (mijn kamer is nu ook redelijk: 20 m², niet het standaard studentenkamertje van 2 bij 3 meterquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow!Ja, dan kan ik het me voorstellen.. Klein kamertje is dan niks meer als je eenmaal meer ruimte en privacy gewent bent
Goed gevoel over de woning morgen dan?
Goed! Ik zit er al een tijdje, en echt een sociaal leven heb ik hier (nog) niet. Ik zit behoorlijk achteraf en ken eigenlijk niemand. Maar goed, daar komt binnenkort wel verandering in wanneer ik met een vriend van me ga bieren in Westmallequote:
Als je zoekt, moet je zoeken in ABO. Of in KPD. Maar ik denk dat die allemaal weg zijn inmiddels... Wellicht heb je toegang tot de Fok.rar. Of hoe dat kreng ook heet.quote:
Ow, da's idd al beter ja..quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:15 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nou het is wel een klein appartementje, maar tenminste wel meer privacy (mijn kamer is nu ook redelijk: 20 m², niet het standaard studentenkamertje van 2 bij 3 meter)
Ow, wacht die heb ik jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Ik zit er al een tijdje, en echt een sociaal leven heb ik hier (nog) niet. Ik zit behoorlijk achteraf en ken eigenlijk niemand. Maar goed, daar komt binnenkort wel verandering in wanneer ik met een vriend van me ga bieren in Westmalle.
[..]
Als je zoekt, moet je zoeken in ABO. Of in KPD. Maar ik denk dat die allemaal weg zijn inmiddels... Wellicht heb je toegang tot de Fok.rar. Of hoe dat kreng ook heet.
Puttequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar jij woont, dus ik zou het niet weten. Ik weet iig dat je in de buurt woont. Soort van.
Ag het is niet ver verhuizen, gewoon ff alles in plastic tassen dumpenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, da's idd al beter ja..![]()
Binnenkort weer dozen inpakken dus!
Laat me ff weten of ik erin staquote:
Ja, klopt. Dat was in februari ergens. Maar toen kon ik nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Putte![]()
Je mocht op m'n spelletjesmeet komen weet je nog?![]()
Je hebt niet eens een bank, bed of tafel?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ag het is niet ver verhuizen, gewoon ff alles in plastic tassen dumpenvoordeel van niet zoveel spulletjes hebben
Belgen zijn een beetje gesloten hequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Ik zit er al een tijdje, en echt een sociaal leven heb ik hier (nog) niet. Ik zit behoorlijk achteraf en ken eigenlijk niemand. Maar goed, daar komt binnenkort wel verandering in wanneer ik met een vriend van me ga bieren in Westmalle.
[..]
Als je zoekt, moet je zoeken in ABO. Of in KPD. Maar ik denk dat die allemaal weg zijn inmiddels... Wellicht heb je toegang tot de Fok.rar. Of hoe dat kreng ook heet.
Daarom gaan we ook naar de Trappistquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Belgen zijn een beetje gesloten heTotdat je er bier in stopt
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat me ff weten of ik erin sta.
[..]
Ja, klopt. Dat was in februari ergens. Maar toen kon ik niet.
Wel in het mapje hier, maar da's een samenraapsel van verschillende rar's geloof ikquote:
Het is wel aardig volk hoor. Ik ken er ondertussen wel behoorlijk wat via het poolen en kitesurfen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom gaan we ook naar de Trappist. Lekker Westmalle'tjes drinken.
Amaiquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wel in het mapje hier, maar da's een samenraapsel van verschillende rar's geloof ik
Wellicht wippen die nog even langs hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik heb het nachtelijke FOK!en gemist. Het enige wat mijn dag nog beter maakt is Huppelmuts
. Of GvsE.
Huppel neukt tegenwoordig, die wordt burgerlijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik heb het nachtelijke FOK!en gemist. Het enige wat mijn dag nog beter maakt is Huppelmuts
. Of GvsE.
Ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai. Kun je me eens de foto DM'en? Ik ben benieuwd of het degene is die ik voor ogen heb.
Het zijn er 5!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai. Kun je me eens de foto DM'en? Ik ben benieuwd of het degene is die ik voor ogen heb.
Oh neequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Huppel neukt tegenwoordig, die wordt burgerlijk
Neequote:
Yay!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht wippen die nog even langs hoor
Jawel,quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een bank, bed of tafel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar verder weinig hebbeding rotzooitjes, meubels probeer ik zoveel mogelijk in hun geheel te verhuizen
denk dat ik alleen mijn bed en kledingkast moet afbreken en de rest in zijn geheel mee kan
ok, ff printscreenen en uploaden dan.quote:
Waar kan je die Fok.rar vinden?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, ff printscreenen en uploaden dan.
Gewoon publiekelijk tinypic neem ik aan?
Maar natuurlijk. Privé in DM of PM mag ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, ff printscreenen en uploaden dan.
Gewoon publiekelijk tinypic neem ik aan?
Je hebt DMquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Privé in DM of PM mag ook.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef AMangold het volgende:
[..]
Jawel,Ow! Dat is wel wat meer dan een paar AH tasjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar verder weinig hebbeding rotzooitjes, meubels probeer ik zoveel mogelijk in hun geheel te verhuizen
denk dat ik alleen mijn bed en kledingkast moet afbreken en de rest in zijn geheel mee kan
Doe je niet in een paar keer op en neer
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik zie hetquote:
Gewoon creatief zijn dan moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow! Dat is wel wat meer dan een paar AH tasjes
Doe je niet in een paar keer op en neer
Welke? Don't shoot the messengerquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie het. Die ene foto hoort er helemaal niet te staan
. Die is uit ABO gelekt.
Nee, ik wist al dat die gelekt was. Is niet erg, ik schaam me er niet voorquote:
Dan kan je 'm net zo goed delen jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik wist al dat die gelekt was. Is niet erg, ik schaam me er niet voor.
Nergens voor nodig neequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scheelt al een hoopquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
auwquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:32 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, ik moest naar de wc. Maar het licht doet het niet op de badkamer. Knal ik knetterhard met m'n heup tegen de hoek van de wastafel!
Blauwe plekquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:32 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, ik moest naar de wc. Maar het licht doet het niet op de badkamer. Knal ik knetterhard met m'n heup tegen de hoek van de wastafel!
Ja, dat was echt auwquote:
Ja, ik ben echt één en al blauwe plek op het moment... Ik heb ook nog een prachtige blauwe schaafplek op m'n arm, een aantal onbekende oorzaak blauwe plekjes op m'n dijbenen en kuiten. En nu dus ook eentje op m'n heup. Nou ja, nog niet, maar morgen vast welquote:
zit je nog steeds in het Belgenland?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was echt auw.
[..]
Ja, ik ben echt één en al blauwe plek op het moment... Ik heb ook nog een prachtige blauwe schaafplek op m'n arm, een aantal onbekende oorzaak blauwe plekjes op m'n dijbenen en kuiten. En nu dus ook eentje op m'n heup. Nou ja, nog niet, maar morgen vast wel.
Ow, dan krijg je wel snel blauwe plekken ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was echt auw.
[..]
Ja, ik ben echt één en al blauwe plek op het moment... Ik heb ook nog een prachtige blauwe schaafplek op m'n arm, een aantal onbekende oorzaak blauwe plekjes op m'n dijbenen en kuiten. En nu dus ook eentje op m'n heup. Nou ja, nog niet, maar morgen vast wel.
Hihiquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet wat ik bedoelde.
Jaquote:
Mwa, ik kan veel hebben, hoor. Ik werk met paarden, dan gaat het gewoon wat sneller... Tel daarbij op dat ik een enorme kluns ben somsquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dan krijg je wel snel blauwe plekken ook
Voorzichtig aanpakken dus
Ow ja, da's wel een doemscenario ja. Beetje van die schoppende benen tegen je aan voor de lolquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Mwa, ik kan veel hebben, hoor. Ik werk met paarden, dan gaat het gewoon wat sneller... Tel daarbij op dat ik een enorme kluns ben soms.
waar ergens in belgenland? west- / Oost Vlaanderen, Antwerpen, Brabant? of wat heb je nog meer richting oosten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Mwa, ik kan veel hebben, hoor. Ik werk met paarden, dan gaat het gewoon wat sneller... Tel daarbij op dat ik een enorme kluns ben soms.
Nee, nee, ik werk met hele lieve paardenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, da's wel een doemscenario ja. Beetje van die schoppende benen tegen je aan voor de lol
Limburgquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:38 schreef AMangold het volgende:
[..]
waar ergens in belgenland? west- / Oost Vlaanderen, Antwerpen, Brabant? of wat heb je nog meer richting oosten?
Tussen Antwerpen en Turnhout, in de buurt van Mallequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:38 schreef AMangold het volgende:
[..]
waar ergens in belgenland? west- / Oost Vlaanderen, Antwerpen, Brabant? of wat heb je nog meer richting oosten?
Nee, dat niet. Al gebruik ik amai wel schrikbarend veel.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee, ik werk met hele lieve paarden. Die trappen niet. Ze bijten ook niet (meer). Het is meer dat ik nog wel eens tegen de handvaten van de kruiwagen loop, of van de trekker af tief en zo
.
Ow daar ken ik het niet zo.. Ik heb zelf een poosje in Deinze gewoont (tussen Gent en Tielt ligt dat)quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen Antwerpen en Turnhout, in de buurt van Malle.
[..]
Nee, dat niet. Al gebruik ik amai wel schrikbarend veel.
Ik leer wel allemaal leuke woordjes, trouwens. Weet je hoe ze in België een pony noemen (als in het kapsel)? Een frou frou
![]()
!
Niet constant, ik heb van die dagen dat dingen mis gaan. En dat resulteert in blauwe plekken vaakquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]Ben je er zo een
Bezig met andere dingen en ondertussen overal tegenaan knallen
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik leer wel allemaal leuke woordjes, trouwens. Weet je hoe ze in België een pony noemen (als in het kapsel)? Een frou frou
![]()
!
Dat ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:40 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ow daar ken ik het niet zo.. Ik heb zelf een poosje in Deinze gewoont (tussen Gent en Tielt ligt dat)
Is dat niet meer geslachtsafhankelijk?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet constant, ik heb van die dagen dat dingen mis gaan. En dat resulteert in blauwe plekken vaak. Of een zwaar gekneusde enkel die twee keer zo dik is en blauw als de nacht.
Vlakbij mijquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:38 schreef AMangold het volgende:
[..]
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
![]()
!
Ja ik kon de weg ook redelijk vlot vinden, indien nodig kan ik nu vanuit Breda zonder gebruik van navigatie naar Roeselare rijdenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet. Ik ben echt totaal onbekend in België... Gelukkig kan ik makkelijk m'n weg vinden, dat wel.
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is dat niet meer geslachtsafhankelijk?
Ik ook nietquote:
Neuh, blijkbaar een mengelmoes tussen Brabants en Rotterdamsquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij praat niet echt met een dergelijk accent
En dan ook nog eens met zo'n zachte tongvalquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen...
[..]
Ik ook niet. Julie kwam naar me toe (de amazone hier op stal) en vroeg 'Wat is er met Anthony's frou frou gebeurd?', stel je voor hoe dat klinkt op z'n Belgisch
. Je had m'n gezicht moeten zien. Priceless,
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:43 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja ik kon de weg ook redelijk vlot vinden, indien nodig kan ik nu vanuit Breda zonder gebruik van navigatie naar Roeselare rijdenDat is toch een redelijk stuk Belgie in
haha (ligt geloof ik dichter tegen Frankrijk aan dan NL)
Ietsjes verder en dan ben je bij mijquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik kan prima naar Antwerpen rijden. Ook vanuit België naar Nederland. Maar daar houdt het wel mee op
.
heb ook ooit iemand uit Wouw gekend, die sprak meer Belgisch dan Brabantsquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, blijkbaar een mengelmoes tussen Brabants en Rotterdams
Hm da's een uitzondering dan hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook ooit iemand uit Wouw gekend, die sprak meer Belgisch dan Brabants
Jij superman, jijquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nooit [ afbeelding ]
Ietsje verder dan Antwerpen, bedoel je?quote:
Antwerpen is vanauit alle kanten dan ook wel makkelijk te vindenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik kan prima naar Antwerpen rijden. Ook vanuit België naar Nederland. Maar daar houdt het wel mee op
.
juust, kenk niet, flakbij hulst dan ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Putte![]()
Op de hoek van Brabant, Belgie en Zeeland
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
. Of GvsE.
Ja, Antwerpen welquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Antwerpen is vanauit alle kanten dan ook wel makkelijk te vinden
AMAIquote:
is toch een gescheiden dorp?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Putte![]()
Op de hoek van Brabant, Belgie en Zeeland
Je ging via Stabroek zeker? Die weg ligt al weken overhoopquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij superman, jij.
[..]
Ietsje verder dan Antwerpen, bedoel je?
Ik wilde laatst naar Kapellen, wedstrijd kijken. Dus ik kachel naar Antwerpen in m'n groene monster, zijn daar gigantische werken aan de weg, geen wegwijzer niks. Ik kwam mijn afslag nergens tegen, NERGENS! Uiteindelijk was ik in Nederland voor ik het wist. Op de terugweg kwam ik mijn afslag tegen. Afgesloten. En geen omleiding.
Fucking Belgen.
Iemand die mij op waarde weet in te schattenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij superman, jij.
[..]
Ietsje verder dan Antwerpen, bedoel je?
Ik wilde laatst naar Kapellen, wedstrijd kijken. Dus ik kachel naar Antwerpen in m'n groene monster, zijn daar gigantische werken aan de weg, geen wegwijzer niks. Ik kwam mijn afslag nergens tegen, NERGENS! Uiteindelijk was ik in Nederland voor ik het wist. Op de terugweg kwam ik mijn afslag tegen. Afgesloten. En geen omleiding.
Fucking Belgen.
Uh neequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef AMangold het volgende:
[..]
juust, kenk niet, flakbij hulst dan ?
Ik ging over Antwerpen en daarna kon het inderdaad wel Stabroek zijn... Iig, ik kon het niet vinden, terwijl ik normaal echt goed ben in de weg vinden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je ging via Stabroek zeker? Die weg ligt al weken overhoop
Kapellen is echt om de hoek
Ik ben daar goed in!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Iemand die mij op waarde weet in te schatten
en nu weer weg, maar moest hier ff op reagerenquote:
Ahwquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en nu weer weg, maar moest hier ff op reageren![]()
![]()
You, my dear, just made me smile!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
. Of GvsE.
neen das waar, maar jij zecht presies op de kruising brabant/zeeland/belgie.. hulst ligt ook meer in het hoekje van zeeland naar brabant/belgie toequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh neeDat ligt niet echt in Brabant he
Huppelquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You, my dear, just made me smile!
En ik zit al een half uur te huilen!
Je bezit wat kwaliteiten jij!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging over Antwerpen en daarna kon het inderdaad wel Stabroek zijn... Iig, ik kon het niet vinden, terwijl ik normaal echt goed ben in de weg vinden.
[..]
Ik ben daar goed in!
Wat is er?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hupjequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bezit wat kwaliteiten jij!
[..]
Wat is er?
Chick!quote:
Eigenlijk moet je voor Kapellen afslag Hoevenen hebben, en dan naar rechts.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging over Antwerpen en daarna kon het inderdaad wel Stabroek zijn... Iig, ik kon het niet vinden, terwijl ik normaal echt goed ben in de weg vinden.
[..]
Ik ben daar goed in!
Nou, ik moest gisteren nog huilen van het lachen. Echt bizar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick!![]()
Klopt, maar soms even nodig.
Ja schijt, ik kon geen enkele afslag vinden die ik eventueel zou kunnen nemenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je voor Kapellen afslag Hoevenen hebben, en dan naar rechts.
Huilen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er maar niet verder op inquote:
Mwa dat vind ik toch wel meevallen hoor. Da's een half uur hier vandaan, minstens.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:49 schreef AMangold het volgende:
[..]
neen das waar, maar jij zecht presies op de kruising brabant/zeeland/belgie.. hulst ligt ook meer in het hoekje van zeeland naar brabant/belgie toe
Zonder details; ik had een vriendin huilend aan de lijn omdat ze een terechte angst heeft voor diagnose kanker en grif gezegd ben ik er nog niet klaar voor om zonder haar te leven.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bezit wat kwaliteiten jij!
[..]
Wat is er?
Haha mja da's Belgie jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja schijt, ik kon geen enkele afslag vinden die ik eventueel zou kunnen nemen.
Ai, dat is echt klote... Ik weet niet wat ik moet zeggen. Woorden troosten je denk ik toch niet op het moment.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder details; ik had een vriendin huilend aan de lijn omdat ze een terechte angst heeft voor diagnose kanker en grif gezegd ben ik er nog niet klaar voor om zonder haar te leven.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder details; ik had een vriendin huilend aan de lijn omdat ze een terechte angst heeft voor diagnose kanker en grif gezegd ben ik er nog niet klaar voor om zonder haar te leven.
OW wauw!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax leest meequote:
quote:
Nope. Ze heeft de diagnose nog niet, gelukkig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai, dat is echt klote... Ik weet niet wat ik moet zeggen. Woorden troosten je denk ik toch niet op het moment.
En danquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
OW wauw!![]()
![]()
Sterkte meis
[..]
Fax leest mee
[..]
Mijn ex woond in Hulst, hij reed er ongeveer een kwartiertje over naar Antwerpen bios geloof ik..quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa dat vind ik toch wel meevallen hoor. Da's een half uur hier vandaan, minstens.
Ik duim voor je, nou ja, voor haar eigenlijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Ze heeft de diagnose nog niet, gelukkig.
En ik ga er gewoon vanuit dat ze die ook niet krijgt. Mag niet van mij!
So they say!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik duim voor je, nou ja, voor haar eigenlijk. En hoewel het nietszeggend is, kanker is niet altijd het einde, hé.
vroegah wel vaker kan ik me herinnerenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar wat brengt Samzz naar dit topic?
Mja maar ik zou helemaal om Antwerpen heen moeten rijden, of tol betalen. Rondje Antwerpen is wel minstens een kwartier.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:55 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mijn ex woond in Hulst, hij reed er ongeveer een kwartiertje over naar Antwerpen bios geloof ik..
(ik lette niet op zijn snelheidsmeter, miss beter wel doen?)
Sterkte, hopelijk krijg ze een positieve uitslag (en dan in positieve zin niet als dat ze het heeft)quote:
ah okequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja maar ik zou helemaal om Antwerpen heen moeten rijden, of tol betalen. Rondje Antwerpen is wel minstens een kwartier.
Airwin. Zonder dat ie het zelf weetquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar wat brengt Samzz naar dit topic?
*Knuffelt Hups*. Of wil je liever een tietenbots?quote:
Do tell!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Airwin. Zonder dat ie het zelf weet.
[..]
*Knuffelt Hups*. Of wil je liever een tietenbots?
Dat las ik ergensquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ook leuk nieuws hoor Samzz!
Via tinderleuke kerel ontmoet.
Haha ja, boven Antwerpenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
ah okegewoon simpel gezegt vlakbij Antwerpen dus
Ik was even aan het sherlockenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Do tell!
Nee,ik wil keiharde porno met mn tinderslet.
Deceptiequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Airwin. Zonder dat ie het zelf weet.
[..]
*Knuffelt Hups*. Of wil je liever een tietenbots?
Dan begint ie weer te kwijlen en komt z'n tafel omhoogquote:
Ik heb m'n monitor aan de tafel vast moten plakkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan begint ie weer te kwijlen en komt z'n tafel omhoog
Treurende tieten?quote:
Hoezoquote:
Oh... Doet me een beetje denken aan de cliënten van 't Bouwhuis (instelling voor zwaar gehandicapte mensen, geestelijk), die kwijlen ook altijd. En de cliënten die nog wisten wat seks was, waren eng. Echt engquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan begint ie weer te kwijlen en komt z'n tafel omhoog
Burgerlijk? Omdat ik borduur? Want verder doe ik niets wat ook maar enigszins als burgerlijk bestempeld kan worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat las ik ergens. En iemand hier zei dat je burgerlijk wordt. Maar dat weiger ik te geloven.
Daar vat je Fax wel een beetje mee samen toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Ik wil ook wel weer weggaan...
[..]
Oh... Doet me een beetje denken aan de cliënten van 't Bouwhuis (instelling voor zwaar gehandicapte mensen, geestelijk), die kwijlen ook altijd. En de cliënten die nog wisten wat seks was, waren eng. Echt eng.
Toen ze hoorden dat ze niet mochten botsen gingen ze spontaan hangen.quote:
Ik weet niet waarom. Borduren is leuk. Ik heb dat ook een tijdje gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Burgerlijk? Omdat ik borduur? Want verder doe ik niets wat ook maar enigszins als burgerlijk bestempeld kan worden.
Ja, goed punt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar vat je Fax wel een beetje mee samen toch?
Nee ik hoopte dat je misschien vanwege mij kwamquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Ik wil ook wel weer weggaan...
[..]
Oh... Doet me een beetje denken aan de cliënten van 't Bouwhuis (instelling voor zwaar gehandicapte mensen, geestelijk), die kwijlen ook altijd. En de cliënten die nog wisten wat seks was, waren eng. Echt eng.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar vat je Fax wel een beetje mee samen toch?
Nou, volgens mij heb jij m'n naam ook genoemd. Maar Air spande de kroon, vandaar dat ik zijn naam onthouden heb.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik hoopte dat je misschien vanwege mij kwam![]()
(Ik ben geen spat veranderd, sorry het is veel sterker dan ik)
Ik word er rustig, kalm en ontspannen van dus het is goedquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ze hoorden dat ze niet mochten botsen gingen ze spontaan hangen.
[..]
Ik weet niet waarom. Borduren is leuk. Ik heb dat ook een tijdje gedaan.
[..]
Ja, goed punt.
Toch de leeftijdquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ze hoorden dat ze niet mochten botsen gingen ze spontaan hangen.
[..]
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik hoopte dat je misschien vanwege mij kwam![]()
(Ik ben geen spat veranderd, sorry het is veel sterker dan ik)
Ze vonden het rustig hier, dus heb even wat leven erin gegooidquote:
Ik post minder hier, dus ik had het niet gemerktquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze vonden het rustig hier, dus heb even wat leven erin gegooid
Waarheidquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word er rustig, kalm en ontspannen van dus het is goed
In m'n spaarvarken?quote:
Nee, want ze staan alweer pront rechtop. Voor zover dat kanquote:
nee. pics.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarheid. Dat heb ik met tekenen.
[..]
In m'n spaarvarken?
[..]
Nee, want ze staan alweer pront rechtop. Voor zover dat kan. Je snapt vast wat ik bedoel
.
yats is zelf nog nieuw, die snapt het nog niet helemaalquote:
Nee ik bedoelde dat je me moet komen zoenenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarheid. Dat heb ik met tekenen.
[..]
In m'n spaarvarken?
[..]
Nee, want ze staan alweer pront rechtop. Voor zover dat kan. Je snapt vast wat ik bedoel
.
Moet??quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat je me moet komen zoenen
Nieuwe tactiek wrsquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet??
Jij probeert Samzz te dwingen??
Dat kan ik nog wel snappen maar Samzz is niet de geschikte persoon om deze nieuwe tactiek op uit te proberenquote:
Niet voor mijquote:
Als ik 'mag' zei zou het lijken dat het een voorrecht is, en dan is het ook weer niet goedquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet??
Heet jij Huppelquote:
Dat verklaartquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
yats is zelf nog nieuw, die snapt het nog niet helemaal
Moetquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat je me moet komen zoenen
Dit dusquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet??
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik 'mag' zei zou het lijken dat het een voorrecht is, en dan is het ook weer niet goed
[..]
Als ik 'mag' zei zou het lijken dat het een voorrecht is, en dan is het ook weer niet goed
Ze kent me wel langer dan vandaag hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel snappen maar Samzz is niet de geschikte persoon om deze nieuwe tactiek op uit te proberen
He, das niet waar. Ik zit al iets van vijf jaar op fok, alleen postte ik met mijn oude account nooit hier.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
yats is zelf nog nieuw, die snapt het nog niet helemaal
[..]
Oke oke, mag, zou ik fijn vindenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heet jij Huppel?
[..]
Dat verklaart.
[..]
Moet?
[..]
Dit dus.
je had een kloon eerst?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:09 schreef yats het volgende:
[..]
He, das niet waar. Ik zit al iets van vijf jaar op fok, alleen postte ik met mijn oude account nooit hier.
Ik heb hier tot voor... Hoe lang zal het zijn... Een jaar terug heel veel gepost.quote:
Ik lig met een wijntje in bed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik nog een pilsje pakken of gewoon naar bed gaan?
Ja, maar ik zat vooral in het voetbal deel. Totdat ik ineens een paar hooligans aan mijn deur had staan...quote:
Blijf nog even johquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, maar Huppel heeft wat dat betreft wel wat mannelijke chromosomen enzo. En we snijden hetzelfde houtquote:
quote:
Ik heb een nieuwe gepaktquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Is maar wat je verkiestquote:
Hier gaat vast wel iets mis, wat weet ik nog niet maar tochquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar Huppel heeft wat dat betreft wel wat mannelijke chromosomen enzo. En we snijden hetzelfde hout
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat vooral in het voetbal deel. Totdat ik ineens een paar hooligans aan mijn deur had staan...
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier gaat vast wel iets mis, wat weet ik nog niet maar toch![]()
Logischquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf zelfs wat te dubieus
Dat klopt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar Huppel heeft wat dat betreft wel wat mannelijke chromosomen enzo. En we snijden hetzelfde hout
Ik heb geen bier. En ik heb ook nog steeds geen piemel.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier gaat vast wel iets mis, wat weet ik nog niet maar toch![]()
Neu, ik doe dat al een tijdje getuige de lege flessen naast m'n bed (die niet alleen van vanavond zijnquote:
Zo vat ik hem ook niet op hoorquote:
Ocharme zotteke tochquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Ik heb geen bier. En ik heb ook nog steeds geen piemel.
als ik eenmaal liggend ga drinken val ik denk ik snel inquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, ik doe dat al een tijdje getuige de lege flessen naast m'n bed (die niet alleen van vanavond zijn).
Want anders?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Ik heb geen bier. En ik heb ook nog steeds geen piemel.
Lege wijnflessenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, ik doe dat al een tijdje getuige de lege flessen naast m'n bed (die niet alleen van vanavond zijn).
quote:
Ik bedoel maarquote:
was het een kerel met tieten (of een vrouw met een piemel)quote:
Ik hoop al een paar dagen op die kerel van Arrow in mijn bed maar helaasquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:17 schreef Samzz het volgende:
Dat zou inhouden dat er een man bij me in bed ligt. En dat is niet het geval.
Ik kan er over een half uur zijn als ik opschietquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:17 schreef Samzz het volgende:
Dat valt te regelen, toch fax?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:17 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan er over een half uur zijn als ik opschiet
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het een kerel met tieten (of een vrouw met een piemel)
Zou lullig zijn als je dan ook ligt te fokken ipv fuckenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:17 schreef Samzz het volgende:
Faxquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, voor mij duurt het wat langer dan 30 minuten voor ik daar ben.quote:
Ow daar kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Samzz, moet het perse een man zijn of mag ik ook naast je kruipen?![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Belgie red ik ook niet in 30 minutenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, voor mij duurt het wat langer dan 30 minuten voor ik daar ben.
Ik wil wel meer dan een tietenbots met samzzquote:
1,5 uur ongeveer, zoveel geduld heeft samzz vast nietquote:
Oh, dat mag ook wel, jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop al een paar dagen op die kerel van Arrow in mijn bed maar helaas
Amaiquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een domme vraagquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Lekker scharenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel meer dan een tietenbots met samzz
Awelquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat mag ook wel, ja.
[..]
Amai.
[..]
Wat een domme vraag.
Royal sadnessquote:
Wanhopig pussy/piemel najagenquote:
Royal vind ik iets teveel credit hoorquote:
Fax niet maar zijn vrouwelijke aanhang welquote:
Nopequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:23 schreef Samzz het volgende:
Oh. Geen geloof waartoe ik me wil bekeren dus.
Zo wanhopig is t toch niet?quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen tijd meer voor jullie, ik ben even een lift naar Belgie aan het regelen
Waarom pakken ze elkaar niet als ze zo wanhopig zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax niet maar zijn vrouwelijke aanhang wel
Dus morgen ga ik naar mn tinderslet en dan zeg ik dat ik dankzij jou de komende maanden ben uitgedroogdquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus morgen ga ik naar mn tinderslet en dan zeg ik dat ik dankzij jou de komende maanden ben uitgedroogd
Jamaar je zal niet branden in de hel hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:23 schreef Samzz het volgende:
Oh. Geen geloof waartoe ik me wil bekeren dus.
Fax wil haar niet/zij wil fax nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom pakken ze elkaar niet als ze zo wanhopig zijn?
Niet zo zeuren, jij was op weg naar belgiequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus morgen ga ik naar mn tinderslet en dan zeg ik dat ik dankzij jou de komende maanden ben uitgedroogd
ik krijg een mi van Fax die een preek houdt voor z'n aangangersquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vrouwelijke aanhang is afvallig gewordenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |