Brrrrrquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen mag ik!![]()
Je verveelt je?quote:
Slapen? Morgen weer fris op?quote:
Optreden van One Directionquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen mag ik!![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Optreden van One Direction?
Oh, en hoi.
Ow, gewoon even masturberen voor het slapen gaan en klaarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ga ik zo wel proberen, maar ben nog klaar wakker dat is het probleem
Ik ben stiekem jaloers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Hoi
[..]
Ow, gewoon even masturberen voor het slapen gaan en klaar
nah geen zin inquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, gewoon even masturberen voor het slapen gaan en klaar
Ja, dat zalquote:
Nee, serieus. Ik vind You and I echt een mooi nummer.quote:
Ow ja, dat heb je wel eens. Wel eens echt met tegenzin gedaan omdat ik ook totaal niet kon slapen en het dan toch deed. Echt een idee van "wtf ben ik aan het doen"quote:
Ik zal het opnemen voor jequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik vind You and I echt een mooi nummer.
Lijkt mij niet echt een succes als het kurkdroog staatquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, dat heb je wel eens. Wel eens echt met tegenzin gedaan omdat ik ook totaal niet kon slapen en het dan toch deed. Echt een idee van "wtf ben ik aan het doen"
Ik denk dat je je die moeite kunt besparenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal het opnemen voor je
Als het te horen is door al het gegil..
Las net in een recensie dat de ballads erg mooi overkwamen vanavond.
Nee iddquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een succes als het kurkdroog staat
Whehehe, laat het wel wetenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je je die moeite kunt besparen.
Als het lukt, vind ik het tof. Zo niet, shit happensquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee idd
Alcohol!
[..]
Whehehe, laat het wel weten
nah moet morgen wel redelijk fit/wakker zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee idd
Alcohol!
[..]
Whehehe, laat het wel weten
Ah, drukke dag?? Of ga je ook naar een concert gillen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
nah moet morgen wel redelijk fit/wakker zijn
* Faxie pakt ragebol en stoft Samzz afquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Optreden van One Direction?
Oh, en hoi.
Kleinere tieten zijn zo ondergewaardeerdquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
die twee erwtjes op een plankje van mij? nah daar word niemand vrolijk van
Ik ben niet stoffigquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie pakt ragebol en stoft Samzz af
Hooooi welkom terug
Ik welquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
die twee erwtjes op een plankje van mij? nah daar word niemand vrolijk van
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet stoffig.
Dank je, muppet.
haha sowieso niet naar een concert gillenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, drukke dag?? Of ga je ook naar een concert gillen?
Jij wordt van alles vrolijk wat tieten en een gleuf heeftquote:
Er is niks veranderd, zie ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij wordt van alles vrolijk wat tieten en een gleuf heeft
Ow spannend!! Nou, veel succes! Zou tof zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha sowieso niet naar een concert gillen![]()
Morgen een appartementje gaan bezichtigen of ik er wil gaan wonen of niet en zo ja vervolgens allerlei dingen gaan regelen voor het huurcontract (bewijs van inschrijving voor studie etc.)
Als je verstandig bent, dan houd je dat zo...quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen naakt foto'snaakter dan in bikini ben ik net op foto te vinden
Good enoughquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen naakt foto'snaakter dan in bikini ben ik net op foto te vinden
Truequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij wordt van alles vrolijk wat tieten en een gleuf heeft
Je komt jezelf nu nog tegen op tinypic?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je verstandig bent, dan houd je dat zo...
Nee woon al 5 en half jaar niet meer thuisquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow spannend!! Nou, veel succes! Zou tof zijn
Eerste eigen huisje??
Neequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je komt jezelf nu nog tegen op tinypic?
Er is niet veel veranderd neequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is niks veranderd, zie ik.
Behalve dan het feit dat ik nu een heel eind dichter bij Faxie woon!
Ook goedquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Kattenpis. Ik zit in de buurt van Turnhout.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is niet veel veranderd nee![]()
En ja, 35km hemelsbreed ofzo dacht ik
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zo verstandig ben ik welquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
35-40 kmquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kattenpis. Ik zit in de buurt van Turnhout.
Ow!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:11 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee woon al 5 en half jaar niet meer thuisWoon nu sinds augustus op kamers en wil gauw terug een eigen woning want dit is echt een hel :|
Ow, ik stop met zoeken danquote:
Ik weet niet meer waar jij woontquote:
Wij welquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:12 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja zo verstandig ben ik welGeen zin om mijzelf naakt op internet tegen te komen
Nou het is wel een klein appartementje, maar tenminste wel meer privacy (mijn kamer is nu ook redelijk: 20 m², niet het standaard studentenkamertje van 2 bij 3 meterquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow!Ja, dan kan ik het me voorstellen.. Klein kamertje is dan niks meer als je eenmaal meer ruimte en privacy gewent bent
Goed gevoel over de woning morgen dan?
Goed! Ik zit er al een tijdje, en echt een sociaal leven heb ik hier (nog) niet. Ik zit behoorlijk achteraf en ken eigenlijk niemand. Maar goed, daar komt binnenkort wel verandering in wanneer ik met een vriend van me ga bieren in Westmallequote:
Als je zoekt, moet je zoeken in ABO. Of in KPD. Maar ik denk dat die allemaal weg zijn inmiddels... Wellicht heb je toegang tot de Fok.rar. Of hoe dat kreng ook heet.quote:
Ow, da's idd al beter ja..quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:15 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nou het is wel een klein appartementje, maar tenminste wel meer privacy (mijn kamer is nu ook redelijk: 20 m², niet het standaard studentenkamertje van 2 bij 3 meter)
Ow, wacht die heb ik jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Ik zit er al een tijdje, en echt een sociaal leven heb ik hier (nog) niet. Ik zit behoorlijk achteraf en ken eigenlijk niemand. Maar goed, daar komt binnenkort wel verandering in wanneer ik met een vriend van me ga bieren in Westmalle.
[..]
Als je zoekt, moet je zoeken in ABO. Of in KPD. Maar ik denk dat die allemaal weg zijn inmiddels... Wellicht heb je toegang tot de Fok.rar. Of hoe dat kreng ook heet.
Puttequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar jij woont, dus ik zou het niet weten. Ik weet iig dat je in de buurt woont. Soort van.
Ag het is niet ver verhuizen, gewoon ff alles in plastic tassen dumpenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, da's idd al beter ja..![]()
Binnenkort weer dozen inpakken dus!
Laat me ff weten of ik erin staquote:
Ja, klopt. Dat was in februari ergens. Maar toen kon ik nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Putte![]()
Je mocht op m'n spelletjesmeet komen weet je nog?![]()
Je hebt niet eens een bank, bed of tafel?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ag het is niet ver verhuizen, gewoon ff alles in plastic tassen dumpenvoordeel van niet zoveel spulletjes hebben
Belgen zijn een beetje gesloten hequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Ik zit er al een tijdje, en echt een sociaal leven heb ik hier (nog) niet. Ik zit behoorlijk achteraf en ken eigenlijk niemand. Maar goed, daar komt binnenkort wel verandering in wanneer ik met een vriend van me ga bieren in Westmalle.
[..]
Als je zoekt, moet je zoeken in ABO. Of in KPD. Maar ik denk dat die allemaal weg zijn inmiddels... Wellicht heb je toegang tot de Fok.rar. Of hoe dat kreng ook heet.
Daarom gaan we ook naar de Trappistquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Belgen zijn een beetje gesloten heTotdat je er bier in stopt
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat me ff weten of ik erin sta.
[..]
Ja, klopt. Dat was in februari ergens. Maar toen kon ik niet.
Wel in het mapje hier, maar da's een samenraapsel van verschillende rar's geloof ikquote:
Het is wel aardig volk hoor. Ik ken er ondertussen wel behoorlijk wat via het poolen en kitesurfen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom gaan we ook naar de Trappist. Lekker Westmalle'tjes drinken.
Amaiquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wel in het mapje hier, maar da's een samenraapsel van verschillende rar's geloof ik
Wellicht wippen die nog even langs hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik heb het nachtelijke FOK!en gemist. Het enige wat mijn dag nog beter maakt is Huppelmuts
. Of GvsE.
Huppel neukt tegenwoordig, die wordt burgerlijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik heb het nachtelijke FOK!en gemist. Het enige wat mijn dag nog beter maakt is Huppelmuts
. Of GvsE.
Ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai. Kun je me eens de foto DM'en? Ik ben benieuwd of het degene is die ik voor ogen heb.
Het zijn er 5!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai. Kun je me eens de foto DM'en? Ik ben benieuwd of het degene is die ik voor ogen heb.
Oh neequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Huppel neukt tegenwoordig, die wordt burgerlijk
Neequote:
Yay!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht wippen die nog even langs hoor
Jawel,quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een bank, bed of tafel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar verder weinig hebbeding rotzooitjes, meubels probeer ik zoveel mogelijk in hun geheel te verhuizen
denk dat ik alleen mijn bed en kledingkast moet afbreken en de rest in zijn geheel mee kan
ok, ff printscreenen en uploaden dan.quote:
Waar kan je die Fok.rar vinden?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, ff printscreenen en uploaden dan.
Gewoon publiekelijk tinypic neem ik aan?
Maar natuurlijk. Privé in DM of PM mag ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, ff printscreenen en uploaden dan.
Gewoon publiekelijk tinypic neem ik aan?
Je hebt DMquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Privé in DM of PM mag ook.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef AMangold het volgende:
[..]
Jawel,Ow! Dat is wel wat meer dan een paar AH tasjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar verder weinig hebbeding rotzooitjes, meubels probeer ik zoveel mogelijk in hun geheel te verhuizen
denk dat ik alleen mijn bed en kledingkast moet afbreken en de rest in zijn geheel mee kan
Doe je niet in een paar keer op en neer
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik zie hetquote:
Gewoon creatief zijn dan moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow! Dat is wel wat meer dan een paar AH tasjes
Doe je niet in een paar keer op en neer
Welke? Don't shoot the messengerquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie het. Die ene foto hoort er helemaal niet te staan
. Die is uit ABO gelekt.
Nee, ik wist al dat die gelekt was. Is niet erg, ik schaam me er niet voorquote:
Dan kan je 'm net zo goed delen jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik wist al dat die gelekt was. Is niet erg, ik schaam me er niet voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |