Nee. Betreft "casting" nieuws en staat allemaal keurig achter spoilers.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Kan dit nou niet gewoon in het boekentopic?
CastLerly ______!quote:
Inderdaad! Lullig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
CastLerly ______!
Ik hoop dat nog niemand dat shirt gekocht heeft.....
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Meer casting nieuws.
Barry gecast als Stannis Baratheon, second of his name![]()
[ afbeelding ]
Toch een soort van familiegelijkenisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het casting news al helemaal voor me.
Je hebt lekker opgelet.quote:
Nou, aangezien de derde draak de REDEN was dat de andere twee vastgezet werden.... is het toch enigszins "duh". Maar goed, het is je vergevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ach ik heb wat gemist.. zo raar bij GoT.
Ze wist toch niet welke draak het had gedaan of moet ik het nog een keer zien? Ze zet twee draken vast maar waarom ze die andere niet vast zet was toch niet duidelijk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, aangezien de derde draak de REDEN was dat de andere twee vastgezet werden.... is het toch enigszins "duh". Maar goed, het is je vergeven
In de beelden dat ie geitjes roostere was het steeds de zwarte draak die het deed. Da's volgens mij een beetje de vervelende puber van het stel. Drogon.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze wist toch niet welke draak het had gedaan of moet ik het nog een keer zien? Ze zet twee draken vast maar waarom ze die andere niet vast zet was toch niet duidelijk?
De zwarte heeft het gedaan. Een scène later vraagt ze aan Grey Worm waar Drogon (de zwarte draak) was.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze wist toch niet welke draak het had gedaan of moet ik het nog een keer zien? Ze zet twee draken vast maar waarom ze die andere niet vast zet was toch niet duidelijk?
Dat wist ze wel, die dude die dat kind bracht vertelde om wie het ging.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze wist toch niet welke draak het had gedaan of moet ik het nog een keer zien?
Omdat die niet zoveel waarde hecht aan wat Dany wil of zegt en gewoon aan het patrouilleren was. Ze was hem al een paar afleveringen kwijt.quote:Ze zet twee draken vast maar waarom ze die andere niet vast zet was toch niet duidelijk?
Oh, vandaar..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De zwarte heeft het gedaan. Een scène later vraagt ze aan Grey Worm waar Drogon (de zwarte draak) was.
Hilarisch ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:21 schreef P8 het volgende:
Dat moment waarop de klokken in KL luidden en je Varys zag denken en eieren voor zijn geld koos. Geweldig hoe goed deze acteur zoeen gecalculeerd karakter weet neer te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |