lijkt me dat die aarde ook rond is hequote:Op woensdag 25 juni 2014 18:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je weet niet hoever Westeros nog doorloopt in het noorden.
Is het bekend op welke breedtegraden Westeros ligt, en hoe groot die planeet is?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lijkt me dat die aarde ook rond is he
geen ideequote:Op woensdag 25 juni 2014 18:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Is het bekend op welke breedtegraden Westeros ligt, en hoe groot die planeet is?
Dan weet je dus ook niet of wat ik zeg kan kloppenquote:
Vreemd dat ze met Nathalie niks gedaan hebben?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Op die ene kaart hierboven staat een equator.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Is het bekend op welke breedtegraden Westeros ligt, en hoe groot die planeet is?
Op welke breedtegraad westeros ligt is niet relevant, een cirkel is rond. Voor de grootte van Westeros:quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
ligt ook aan de materialen in de kern hequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:33 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Op welke breedtegraad westeros ligt is niet relevant, een cirkel is rond. Voor de grootte van Westeros:
[ afbeelding ]
En de grootte van de planeet is niet zo bijzonder, ten eerste is het gewoon de aarde... Maar, het bewijs voor de grootte van de planeet, vooruit dan maar.
De zwaartekracht op een planeet is afhankelijk van het gewicht en volume van de planeet; de zwaartekracht van de planeet is hetzelfde als bij ons, en zo dus ook het gewicht en volume (ongeveer).
Het zegt iets over de 'hoogte' van de continenten, of ze noordelijk of zuidelijk liggen of rond de evenaar. Ervan uitgaande dat de windrichtingen op de kaart goed staan. Maar de grootte en schaal zijn belangrijker ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:33 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Op welke breedtegraad westeros ligt is niet relevant, een cirkel is rond.
Hoezo is het de aarde? De seizoenen zijn anders, de continenten zijn anders. Ik kan me wel voorstellen dat het een soort paralelle wereld is, maar dat is volgens mij niet gespecificeerd. Daarnaast hoeft een licht verschil in zwaartekracht niet per se duidelijk te zien te zijn.quote:Voor de grootte van Westeros:
[ afbeelding ]
En de grootte van de planeet is niet zo bijzonder, ten eerste is het gewoon de aarde... Maar, het bewijs voor de grootte van de planeet, vooruit dan maar.
De zwaartekracht op een planeet is afhankelijk van het gewicht en volume van de planeet; de zwaartekracht van de planeet is hetzelfde als bij ons, en zo dus ook het gewicht en volume (ongeveer).
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vreemd dat ze met Nathalie niks gedaan hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Spoilers voor de lui die de boeken niet hebben gelezen;Wat fijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bravo D&D!Helemaal super.
Spoilers voor de lui die de boeken niet hebben gelezen;Geloof er niet zoveel van eigenlijk. Bovendien is die uitspraak een beetje dubbelzinnig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geloof er niet zoveel van eigenlijk. Bovendien is die uitspraak een beetje dubbelzinnig.
Spoilers voor de lui die de boeken niet hebben gelezen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]S5 it is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al wil ik goed geloven dat dit nieuws verspreid wordt om ons allemaal op een dwaalspoor te brengen."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:04 schreef Khaleesi het volgende:
Het ging meer om het schockeffect eind seizoen 4, om er vervolgens niks meer mee te doen in seizoen 5. Want inderdaad; geen verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al wil ik goed geloven dat dit nieuws verspreid wordt om ons allemaal op een dwaalspoor te brengen.![]()
Dat zou helemaal treurig zijn...quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het ging meer om het schockeffect eind seizoen 4, om er vervolgens niks meer mee te doen in seizoen 5. Want inderdaad; geen verhaallijn
Goed voer voor speculatie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 12:12:11 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |