Toen Jaqen Arya dat munt gaf, zei Jaqen als je me weer moet vinden, geef deze munt aan elke Braavosi die je tegenkomt. En Jaqen is in Braavos, dusja ik denk Braavosquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:05 schreef Gezicht het volgende:
Ontopic dan maar weer:
Ik vind de laatste scène van ep. 10 nog steeds wat verwarrend. Gaat Arya nu mee naar Braavos, of brengt de Bravosi haar naar the Wall omdat ze de munt van Jaqen liet zien?
Volgens mij Braavos.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:05 schreef Gezicht het volgende:
Ontopic dan maar weer:
Ik vind de laatste scène van ep. 10 nog steeds wat verwarrend. Gaat Arya nu mee naar Braavos, of brengt de Bravosi haar naar the Wall omdat ze de munt van Jaqen liet zien?
Ik volg die hele Dany verhaallijn eigenlijk niet, want tergend saai.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij Braavos.
Hoe ligt Braavos t.o.v. waar Khaleesi nu is?
Zou t kunnen dat Arya Dani tegenkomt volgend seizoen?
Ik denk dat het niet toevallig is dat Arya en Varys en Tyrion op een boot stappen. Vooral Varys zal er wel een plannetje mee hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij Braavos.
Ik zou t wel leuk vinden als die verhaallijn van Dani nu eindelijk eens zou gaan kruisen met de anderen. Want op Jorah Mormont na gebeurd dat nog steeds niet echt en is Dani niets meer dan een steeds sterker wordend gerucht. Dus zou leuk zijn als idd een Tyrion, Varys en eventueel Arya de paden eens gaan kruisen met onze dragonlady.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet toevallig is dat Arya en Varys en Tyrion op een boot stappen. Vooral Varys zal er wel een plannetje mee hebben.
Mereen toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik volg die hele Dany verhaallijn eigenlijk niet, want tergend saai.
Maar hoe heet de stad waar ze nu is?
Huh, Varys weet toch niet van Arya?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet toevallig is dat Arya en Varys en Tyrion op een boot stappen. Vooral Varys zal er wel een plannetje mee hebben.
Dan zit er een allejezuseind tussenquote:
Yup. En das een best eind van Braavosquote:
Oquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup. En das een best eind van Braavos![]()
[ afbeelding ]
Of Tyrion komt haar tegen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij Braavos.
Dany is niet in de Free Cities geweest. Die liggen in het westen, vlakbij Westeros.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:54 schreef Asgard het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dan Dany zo weinig weet van de free cities, ze was toch samen met Viserys als kind naar een vd free cities gestuurd? Zijn ze daar in totale isolatie opgegroeid oid?
In het begin van het verhaal verblijven Daenerys en Viserys in Pentos, hoor. Ze is dus wel in de Free Cities geweest, maar is daar (in ieder geval na aanvang van het verhaal) al snel weg gegaan met haar nieuwe echtgenootquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dany is niet in de Free Cities geweest. Die liggen in het westen, vlakbij Westeros.
Kun je nagaan hoe spannend haar verhaallijn is als ik dat al niet meer weet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef Chevalric het volgende:
[..]
In het begin van het verhaal verblijven Daenerys en Viserys in Pentos, hoor. Ze is dus wel in de Free Cities geweest, maar is daar (in ieder geval na aanvang van het verhaal) al snel weg gegaan met haar nieuwe echtgenoot.
O, na die Dothraki sea komt NOG een heel stuyk landquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Of Tyrion komt haar tegen.Dat zou echt fantastisch zijn.
Hier de meest volledige officiële kaart die er is:
[ afbeelding ]
Klik om te vergroten. Braavos en Meereen liggen dus ver van elkaar.
Ja, inderdaad. Asshai staat helemaal rechtsonder, daar komt Melisandre vandaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, na die Dothraki sea komt NOG een heel stuyk land
Meestal houden de kaarten daar op.
Nah, wat is dat Westeros dan eigenlijk een piemelig klein stukkie van de wereld dan! Waar maken we ons druk om?Laat die White Walkers maar gassen!
met die kin lijkt ygritte op een meisje dat ik ken!quote:
Je weet niet hoever Westeros nog doorloopt in het noorden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, na die Dothraki sea komt NOG een heel stuyk land
Meestal houden de kaarten daar op.
Nah, wat is dat Westeros dan eigenlijk een piemelig klein stukkie van de wereld dan! Waar maken we ons druk om?Laat die White Walkers maar gassen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |