Daarom zei ik niet te vroeg invullenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2014/15
Sorryquote:Op maandag 28 juli 2014 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom zei ik niet te vroeg invullen
Nu pas ik hem niet meer aan. Ik ben nu vrij zeker van mijn zaak.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Stijn hem 10 keer ingevuld.
Niet even Feyenoord-Besiktas afwachten?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu pas ik hem niet meer aan. Ik ben nu vrij zeker van mijn zaak.
Nee. Feyenoord gaat vierde eindigen.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet even Feyenoord-Besiktas afwachten?
Het is ook niet dat ik als Groningen fan vind dat er nu een super team staat, het is meer dat de rest van de topclub door de jaren heen steeds verder aftakelt en daar liggen voor ons de kansen.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord gaat vierde eindigen.
Ondanks de leegloop zie ik ze met Fred Rutten op basis van hun selectie vierde eindigen. Vitesse gaat gewoon falen met de begrafenisondernemer. Mijn FC Groningen-hype sloeg te ver door.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1. PSV
2. Ajax
3. FC Twente
4. Feyenoord
5. Vitesse
6. FC Groningen
7. AZ
8. SC Heerenveen
9. FC Utrecht
10. PEC Zwolle
11. ADO Den Haag
12. SC Cambuur
13. Heracles Almelo
14. NAC Breda
15. FC Dordrecht
16. Go Adhead Eagles
17. Willem II
18. Excelsior
Je mag ook aan mij vertellen waarom PSV volgens jou kampioen wordt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wilde hier serieus op in gaan, maar toen las ik je ondertitel.
Een of andere user zei dat in het PSV-topic, dus dan is het waar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag ook aan mij vertellen waarom PSV volgens jou kampioen wordt.
Moet ik vertellen waarom ze dat niet worden, of moet ik je die moeite besparen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een of andere user zei dat in het PSV-topic, dus dan is het waar.
Brand los.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik vertellen waarom ze dat niet worden, of moet ik je die moeite besparen?
Haha.quote:
We gaan een nieuw voetbalseizoen in. Er zijn weer nieuwe kansen voor iedere ploeg. Zo ook voor PSV. Even een voorgeschiedenisje. Sinds vorig seizoen staat PSV onder leiding van Philip Cocu en aan zijn rechterhand staat Ernest Faber. Wat een uitstraling, wat een tweetal.quote:
idd, mensen die hun verstand gebruikenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, mensen die afwachten tot na de transferperiode.
Dan snap je er idd ook niks van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef Kreator het volgende:
maar als je dan zegt dat het een topploeg is, dan snap je er niets van
Ik vind het een beetje onzinnig om nu al een eindstand te voorspellen, ik verwacht dat er nog wel wat ingekocht wordt door Twente, Feyenoord en PSV, maar op basis van de huidige selecties denk ik dat het zonder Tadic best lastig wordt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar in de eindstand zou jij ze neerzetten?
Ze zullen in elk geval het pittig genoeg krijgen omdat hun sterkhouder op het middenveld (Gutierrez) voorlopig niet kan spelen. Ik ben benieuwd naar die nieuwe aanvaller Kasper Kusk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzinnig om nu al een eindstand te voorspellen, ik verwacht dat er nog wel wat ingekocht wordt door Twente, Feyenoord en PSV, maar op basis van de huidige selecties denk ik dat het zonder Tadic best lastig wordt.
Denk dat ze 4de of 5de zouden eindigen.
De aankoop van Feyenoordquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, wie moet de topscorer worden van de Eredivisie?
Luuk de Jong en ...?
Ik heb echt geen idee. Is nou niet iemand die er echt bovenuit springt wat productie betreft. Johannsson, Immers, Castaignos of een PSV'er zou ik dan maar zeggen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Luuk de Jong en ...?
Komt goed René.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha.
Leuk om te zien dat er ruimte genoeg blijft voor een geintje in dit topic. Vergeet niet voor de einddatum je echte voorspelling in te leveren
En het dan vreemd vinden dat echte normale mensen een hekel hebben aan Ajax "supporters"...faalhaas.quote:
Ja,dat was ik echt van plan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Komt goed René.
Nu kunnen we nog een lap tekst van Stinho lezen ook.
Oh ja, want veel Feyenoorders en PSVers vinden Twente wél een topclubquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat echte normale mensen een hekel hebben aan Ajax "supporters"...faalhaas.
Ruben Schaken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Luuk de Jong en ...?
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet even Feyenoord-Besiktas afwachten?
okéquote:Op maandag 28 juli 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord gaat vierde eindigen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:32 schreef Kreator het volgende:
1 Fc Twente
2 Feyenoord
3 Excelsior
4 Vitesse
5 Heerenveen
6 Groningen
7 PEC Zwolle
8 AZ
9 ADO
10 Go Ahead Eagles
11 FC Utrecht
12 Cambuur
13 NAC
14 FC Dordrecht
15 Heracles
16 Willem II
17 PSV
18 Ajax
quote:
Het gaat in dit topic om een voorspelling, niet om wat je hoopt. Wat snap je daar niet aan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:52 schreef Doublepain het volgende:
1 PSV
2 FC Twente
3 Vitesse
4 Feyenoord
5 Fc Groningen
6 SC Heerenveen
7 FC Utrecht
10 SC Cambuur
11 NAC Breda
12 PEC Zwolle
13 Heracles Almelo
14 AZ Almaar
15 FC Dordrecht
16 Excelsior
17 Willem 2
18 Ajax Amsterdam
Je hebt twee keer heraclesquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:26 schreef Iwanius het volgende:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 Psv
4 Vitesse
5 Twente
6 Ado
7 Utrecht
8 Heerenveen
9 Groningen
10 AZ
11 Heracles
12 GAE
13 Cambuur
14 Dordrecht
15 Willem II
16 NAC
17 Heracles
18 Excelsior
Ach jochie voel je je gebeten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gaat in dit topic om een voorspelling, niet om wat je hoopt. Wat snap je daar niet aan?
Nee, waarom?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:08 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ach jochie voel je je gebeten?
Fc Twente heeft wel een topploeg, maar is nog geen topclub. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef Kreator het volgende:
Grappig om te zien dat praktisch iedereen Twente in de top 3 zet, maar als je dan zegt dat het een topploeg is, dan snap je er niets van want dat is alleen Ajax, Feyenoord of PSV.
Evenaring van het clubrecord.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, waarom?
Vier landstitels op rij is een clubrecord voor Ajax
Met 1 kampioenschap ben hoor je niet bij de grote 3 .quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef Kreator het volgende:
Grappig om te zien dat praktisch iedereen Twente in de top 3 zet, maar als je dan zegt dat het een topploeg is, dan snap je er niets van want dat is alleen Ajax, Feyenoord of PSV.
Nee, het is voor Ajax een clubrecord. PSV is het tweemaal gelukt om 4 keer op rij de landstitel te pakken ja, maar Ajax nooit, nou ja nu wel dusquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Evenaring van het clubrecord.
Pas als Ajax komend seizoen voor de 5de keer op rij landskampioen zou worden zou dat een clubrecord betekenen. Overigens acht ik die kans best aannemelijk.
Tevens een schande voor de overige clubs.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Evenaring van het clubrecord.
Pas als Ajax komend seizoen voor de 5de keer op rij landskampioen zou worden zou dat een clubrecord betekenen.
Goede inhoudelijke reactie man.quote:
Ik zou toch zweren dat dat ooit eerder is voorgekomen hoor. Ver voor mijn tijd in de jaren 60 of 70 niet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, het is voor Ajax een clubrecord. PSV is het tweemaal gelukt om 4 keer op rij de landstitel te pakken ja, maar Ajax nooit, nou ja nu wel dus
Neequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat dat ooit eerder is voorgekomen hoor. Ver voor mijn tijd in de jaren 60 of 70 niet?
Inderdaad. 2 maal 3x op rij landskampioen.quote:
Ja, je kan toch gewoon nadenken?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie man.
Je zat er idd naast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. 2 maal 3x op rij landskampioen.
Dan heb ik me ooit misrekend. Dacht namelijk dat het een evenaring van het clubrecord was.
Jij hebt altijd alle feitjes paraat?quote:
Nee?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij hebt altijd alle feitjes paraat?
Tja, jij denkt nooit iets zeker te weten terwijl je het toch een keer mis hebt dus?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee?
Ik verbeter iemand alleen niet als ik dat niet heb.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tja, jij denkt nooit iets zeker te weten terwijl je het toch een keer mis hebt dus?
Was redelijk zeker van m'n zaak. Dacht het ooit ergens gezien te hebben. Maar dat was dus 3x op rij landskampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |