Je hebt twee keer heraclesquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:26 schreef Iwanius het volgende:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 Psv
4 Vitesse
5 Twente
6 Ado
7 Utrecht
8 Heerenveen
9 Groningen
10 AZ
11 Heracles
12 GAE
13 Cambuur
14 Dordrecht
15 Willem II
16 NAC
17 Heracles
18 Excelsior
Ach jochie voel je je gebeten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gaat in dit topic om een voorspelling, niet om wat je hoopt. Wat snap je daar niet aan?
Nee, waarom?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:08 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ach jochie voel je je gebeten?
Fc Twente heeft wel een topploeg, maar is nog geen topclub. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef Kreator het volgende:
Grappig om te zien dat praktisch iedereen Twente in de top 3 zet, maar als je dan zegt dat het een topploeg is, dan snap je er niets van want dat is alleen Ajax, Feyenoord of PSV.
Evenaring van het clubrecord.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, waarom?
Vier landstitels op rij is een clubrecord voor Ajax
Met 1 kampioenschap ben hoor je niet bij de grote 3 .quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef Kreator het volgende:
Grappig om te zien dat praktisch iedereen Twente in de top 3 zet, maar als je dan zegt dat het een topploeg is, dan snap je er niets van want dat is alleen Ajax, Feyenoord of PSV.
Nee, het is voor Ajax een clubrecord. PSV is het tweemaal gelukt om 4 keer op rij de landstitel te pakken ja, maar Ajax nooit, nou ja nu wel dusquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Evenaring van het clubrecord.
Pas als Ajax komend seizoen voor de 5de keer op rij landskampioen zou worden zou dat een clubrecord betekenen. Overigens acht ik die kans best aannemelijk.
Tevens een schande voor de overige clubs.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Evenaring van het clubrecord.
Pas als Ajax komend seizoen voor de 5de keer op rij landskampioen zou worden zou dat een clubrecord betekenen.
Goede inhoudelijke reactie man.quote:
Ik zou toch zweren dat dat ooit eerder is voorgekomen hoor. Ver voor mijn tijd in de jaren 60 of 70 niet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, het is voor Ajax een clubrecord. PSV is het tweemaal gelukt om 4 keer op rij de landstitel te pakken ja, maar Ajax nooit, nou ja nu wel dus
Neequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat dat ooit eerder is voorgekomen hoor. Ver voor mijn tijd in de jaren 60 of 70 niet?
Inderdaad. 2 maal 3x op rij landskampioen.quote:
Ja, je kan toch gewoon nadenken?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie man.
Je zat er idd naast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. 2 maal 3x op rij landskampioen.
Dan heb ik me ooit misrekend. Dacht namelijk dat het een evenaring van het clubrecord was.
Jij hebt altijd alle feitjes paraat?quote:
Nee?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij hebt altijd alle feitjes paraat?
Tja, jij denkt nooit iets zeker te weten terwijl je het toch een keer mis hebt dus?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee?
Ik verbeter iemand alleen niet als ik dat niet heb.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tja, jij denkt nooit iets zeker te weten terwijl je het toch een keer mis hebt dus?
Was redelijk zeker van m'n zaak. Dacht het ooit ergens gezien te hebben. Maar dat was dus 3x op rij landskampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |