En dan heb je nog outsiders als Pinot, Peraud, Bardet, Purito, Van Garderen, Uranquote:Op maandag 29 juni 2015 14:56 schreef VASND het volgende:
Met zoveel toppers aan de start is het echt niet te doen om te voorspellen wie er doorheen gaat zakken. Aan de ene kant heb je de moegestreden Contador en Valverde met wel altijd een hoog finishend basisniveau en aan de andere kant Sharky en Quintana die geen zekerheid zijn qua vorm en er dus finaal doorheen kunnen zakken. Muhhhh. Heerlijk.
Ohja als Froome op zn fiets blijft dan wint hij misschien wel bergop. Godver.![]()
Het is opvulling. Ik heb er een die ik alleen voor de teampunten heb staanquote:Op maandag 29 juni 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er maar 1 van 500k, zitten wel aardige renners tussen maar het is overbodig.
Ik denk dat ik wel weet welke je van 500k hebt.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er maar 1 van 500k, zitten wel aardige renners tussen maar het is overbodig.
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 29 juni 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik wel weet welke je van 500k hebt.
Ik ben het niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
Sprintertje die iedereen heeft
Tenzij ze ook over andere capaciteiten beschikken. Dan wel, dat je ze zeker weet dat ie de proloog wint.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdrijders zijn volkomen nutteloos.
Dit is niet echt een tijdrijder.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdrijders zijn volkomen nutteloos.
Ja, zeg dat dan.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet echt een tijdrijder.
Maar ik denk niet dat de over andere capaciteiten beschikkende renner de proloog wint.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tenzij ze ook over andere capaciteiten beschikken. Dan wel, dat je ze zeker weet dat ie de proloog wint.
Dan kan je hem nog nemen voor de andere kwaliteitenquote:Op maandag 29 juni 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat de over andere capaciteiten beschikkende renner de proloog wint.
Kan ik er wat aan doen dat Scorito het een tijdrijder vindtquote:
Majka zie ik het meeste punten scoren, gaat in de bergetappes veel vooraan eindigen.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:53 schreef shankie het volgende:
Wie van deze renners zal de meeste punten pakken deze tour?
- Uran
- Barguil
- Majka
- D. Martin
- Pereaud
- Kelderman
- Arredondo
Ik heb nu Uran, Majka en Arredondo. Raden jullie mij aan hierin te wisselen? Ik lees ook dat Uran niet in zijn beste vorm zit momenteel.
Verder twijfel ik tussen Gallopin en Trentin. Maken zij kans in de heuveletappes en zo ja, wie maakt volgens jullie dan de meeste kans?
Die heeft ook iedereen.quote:
Vind ik een betere keus dan Vuillermoz.quote:
Hoe weet je dat ik die heb?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik een betere keus dan Vuillermoz.
Oke thanks. Zal ik Uran of Arredondo nog vervangen voor een van die ik noemde? Of misschien voor Meintjes?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:03 schreef Belgosome het volgende:
Majka zie ik het meeste punten scoren, gaat in de bergetappes veel vooraan eindigen.
Die heb ik niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige Belg die te rechtvaardigen valt is Van Avermaet.
Is wel de duurste... Je kan voor dat geld bijna Barguil en Martin samen pakken. En het is niet eens zeker dat Majka een klassement rijdt of het laat lopen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:03 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Majka zie ik het meeste punten scoren, gaat in de bergetappes veel vooraan eindigen.
Maar ik doe aan een ander spel mee, gaat niet om renners kopen. Gewoon om het selecteren van een aantal rennersquote:Op maandag 29 juni 2015 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is wel de duurste... Je kan voor dat geld bijna Barguil en Martin samen pakken. En het is niet eens zeker dat Majka een klassement rijdt of het laat lopen.
Wellens heb ik op dit moment, maar ik wist even niets beters.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige Belg die te rechtvaardigen valt is Van Avermaet.
Ik heb wel tips in dmquote:Op maandag 29 juni 2015 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wellens heb ik op dit moment, maar ik wist even niets beters.
Bingo!quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tim Wellens dan. Verder zie ik niet iemand die zijn punten waard gaat zijn.
Ik snap de keuze. Alleen denk ik dat het toch tegen gaat vallen. Hij zal voor de etappe-overwinning gaan en dat moet dan maar net lukken... Kan je misschien beter iemand pakken die voor plek 15 gaat in AK. Dan heb je wat meer zekerheid.quote:
Ik moest keuzes maken, aangezien ik redelijk wat dure namen mee heb.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap de keuze. Alleen denk ik dat het toch tegen gaat vallen. Hij zal voor de etappe-overwinning gaan en dat moet dan maar net lukken... Kan je misschien beter iemand pakken die voor plek 15 gaat in AK. Dan heb je wat meer zekerheid.
Ja, snap ik. Alsnog zijn er voor lage bedragen ook nog aanhangwagentjes voor het AK te koop.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik moest keuzes maken, aangezien ik redelijk wat dure namen mee heb.
Ik denk dat hij mee kan tot het moment dat de top 4 gaat versnellen. In dat opzicht weet ik niet of hij hoger gaat eindigen dan een hesjedal, piti, purito, mollema, martin, uran, etc etc etc. (als een van hun al niet mee kan). Daarnaast een niet bovengemiddelde laatste kilometer, dan is 3,5Mil best wel veel. Eerste keer kasseitjes ook voor 'm.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:03 schreef Belgosome het volgende:
[..]
pffff Hesjedal. Die heeft voor en na zijn gewonnen Giro toch alleen maar gefaald?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mee kan tot het moment dat de top 4 gaat versnellen. In dat opzicht weet ik niet of hij hoger gaat eindigen dan een hesjedal, piti, purito, mollema, martin, uran, etc etc etc. (als een van hun al niet mee kan). Daarnaast een niet bovengemiddelde laatste kilometer, dan is 3,5Mil best wel veel. Eerste keer kasseitjes ook voor 'm.
Geen topper, wel vechter. zijn Giro dit jaar was wel aardig.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
pffff Hesjedal. Die heeft voor en na zijn gewonnen Giro toch alleen maar gefaald?
Maar als jullie nog drie renners mogen kiezen die de meeste punten zullen pakken (niet kijken naar het geld, want ik doe aan een ander spel mee), welke zouden jullie dan kiezen?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:18 schreef VASND het volgende:
Ik denk dat hij mee kan tot het moment dat de top 4 gaat versnellen. In dat opzicht weet ik niet of hij hoger gaat eindigen dan een hesjedal, piti, purito, mollema, martin, uran, etc etc etc. (als een van hun al niet mee kan). Daarnaast een niet bovengemiddelde laatste kilometer, dan is 3,5Mil best wel veel. Eerste keer kasseitjes ook voor 'm.
2x Barguilquote:Op maandag 29 juni 2015 20:25 schreef shankie het volgende:
[..]
Maar als jullie nog drie renners mogen kiezen die de meeste punten zullen pakken (niet kijken naar het geld, want ik doe aan een ander spel mee), welke zouden jullie dan kiezen?
- Uran
- Barguil
- Majka
- D. Martin
- Pereaud
- Kelderman
- Arredondo
- Barguil
- Meintjes
Verder heb ik nu Gallopin, maar twijfel ik tussen Gallopin en Trentin. Wie maakt volgens jullie dan de meeste kans op punten?
Peraud, Barguil en Barguilquote:Op maandag 29 juni 2015 20:25 schreef shankie het volgende:
[..]
Maar als jullie nog drie renners mogen kiezen die de meeste punten zullen pakken (niet kijken naar het geld, want ik doe aan een ander spel mee), welke zouden jullie dan kiezen?
- Uran
- Barguil
- Majka
- D. Martin
- Pereaud
- Kelderman
- Arredondo
- Barguil
- Meintjes
Verder heb ik nu Gallopin, maar twijfel ik tussen Gallopin en Trentin. Wie maakt volgens jullie dan de meeste kans op punten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |