Purito of heb je die al?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:54 schreef dogoe het volgende:
als ik uran eruit haal heb ik 3 miljoen te besteden. aan wie kan ik die beter besteden dan? heb al talansky, pinot, van garderen en bardet
Niet aan Talansky in ieder geval. Die van de anderen is smaak.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:54 schreef dogoe het volgende:
als ik uran eruit haal heb ik 3 miljoen te besteden. aan wie kan ik die beter besteden dan? heb al talansky, pinot, van garderen en bardet
nee die heb ik nog niet, zit ook te denken aan majka. maar die moet natuurlijk knechten voor contador waardoor ik verwacht dat hij dan vaak net buiten de eerste 20 binnenkomt.quote:
Wat is je team tot nu toe?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:56 schreef dogoe het volgende:
[..]
nee die heb ik nog niet, zit ook te denken aan majka. maar die moet natuurlijk knechten voor contador waardoor ik verwacht dat hij dan vaak net buiten de eerste 20 binnenkomt.
Froomequote:
Zou wel proberen 20 man mee te nemen (of 19 in ieder geval). Verder niet zo veel op aan te merken. Al is mijn team wel wat anders.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:59 schreef dogoe het volgende:
[..]
Froome
Quintana
Van garderen
Valverde
Bardet
Pinot
Kwiatkowski
Uran
talansky
A. Vuillermoz (Twijfel ik over maar goedkoop)
S. Yates (twijfel ik over maar goedkoop)
B. Hagen
Sagan
M. Matthews
Kristoff
Degenkolb
Demare
G. Van Avermaet (met een beetje pech stapt hij uit ivm een bevalling van een kind)
wie zou ik dan moeten schrappen? uran? en dan 2 renners van 1.5 miljoen erbij nemen? en zit nog te twijfelen of ik talansky voor kelderman moet omwisselen (om toch een nederlander te hebben)quote:Op maandag 29 juni 2015 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou wel proberen 20 man mee te nemen (of 19 in ieder geval). Verder niet zo veel op aan te merken. Al is mijn team wel wat anders.
Dat is jouw keus. Maar tactisch gezien zou je voor bv. Uran er twee van 750k en een van 1.5m kunnen pakken. Dan spreid je veel beter. En van de goedkope heb je nu alleen nog Yates en Vuillermoz (en Demare, maar die zullen echt veel mensen hebben).quote:Op maandag 29 juni 2015 14:04 schreef dogoe het volgende:
[..]
wie zou ik dan moeten schrappen? uran? en dan 2 renners van 1.5 miljoen erbij nemen? en zit nog te twijfelen of ik talansky voor kelderman moet omwisselen (om toch een nederlander te hebben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn sowieso twee koopjes te vinden van ¤500.000 in de sprinterssectie.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:19 schreef dogoe het volgende:
denk dat ik talansky schrap. Nu twijfel ik alleen of ik t.gallopin voor 1.5 neem en dan nog 500.000 overhoud of dat ik trentin en vanmarcke voor beide 1 neem.
Haha zo goed ben ik helaas niet op de hoogte dit jaar.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er zijn sowieso twee koopjes te vinden van ¤500.000 in de sprinterssectie.
shht.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er zijn sowieso twee koopjes te vinden van ¤500.000 in de sprinterssectie.
Alle cq-pagina's van de 500's bekijkenquote:Op maandag 29 juni 2015 14:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als je de boel niet zo goed volgt, dan kun je hier niet heel veel mee.
Ik weet wie je hebtquote:Op maandag 29 juni 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zelfs 2 outsiders voor het eindklassement van 500.000 in mijn team.
Maar er staat niemand van 500k in het klassementslijstjequote:Op maandag 29 juni 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zelfs 2 outsiders voor het eindklassement van 500.000 in mijn team.
Niet 10 knechten in je team hebbenquote:Op maandag 29 juni 2015 14:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Maar er staat niemand van 500k in het klassementslijstjeonmogelijk!
Gewoon heel OGE en dan alles opstellen op de TTTquote:Op maandag 29 juni 2015 14:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet 10 knechten in je team hebben
Wel goede tactiekquote:Op maandag 29 juni 2015 14:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Gewoon heel OGE en dan alles opstellen op de TTTduizend punten here I come
Bovenaan het lijstje met 500squote:Op maandag 29 juni 2015 14:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jack Bauer doet mee. Dat weet ik waar hij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |