Leun niet teveel op oude glorie. Vind dat je inderdaad teveel sprinters hebt staan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mijn voorlopige lijstje op het werk.
Zoals gezegd mogen we geen kopmannen selecteren (alle rugnummers eindigend op 1).
Probleem: deze worden pas op vrijdag voor de start bekend.
Vermoedelijk worden de dikgedrukte namen kopman in hun ploeg.
Heb ik niet iets teveel sprinters?
0. BOASSON HAGEN Edvald MTN-Qhubeka
0. CANCELLARA Fabian Trek Factory Racing
0. CAVENDISH Mark Etixx-Quick Step
0. COQUARD Bryan Team Europcar
0. DEGENKOLB John Team Giant-Alpecin
0. DUMOULIN Tom Team Giant-Alpecin
0. GERRANS Simon Orica-GreenEdge
0. GREIPEL Andre Lotto Soudal
0. KREUZIGER Roman Tinkoff-Saxo
0. KRISTOFF Alexander Team Katusha
0. KRUIJSWIJK Steven Team Lotto NL-Jumbo
0. KWIATKOWSKI Michal Etixx-Quick Step
0. MAJKA Rafal Tinkoff-Saxo
0. MATTHEWS Michael Orica-GreenEdge
0. NIBALI Vincenzo Astana
0. PORTE Richie Team Sky
0. POZZATO Filippo Lampre-Merida
0. SANCHEZ GONZALEZ Samuel BMC Racing Team
0. TALANSKY Andrew Team Cannondale-Garmin
0. VALVERDE Alejandro Movistar Team
Kruijswijk ook?quote:Op maandag 29 juni 2015 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Nederlanders spelen in scorito. De alternatieven die een beetje gelijk geprijsd zijn zijn beter.
Ik vind de Nederlanders oprecht te duur in Scorito.
Die heeft de giro gereden dus lijkt me ook weinig bijzonders te kunnen.quote:
Als je ziet dat Uran er voor 3 mil in staat. Oke die kan een beetje tijdrijden maar verder..quote:Op maandag 29 juni 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft de giro gereden dus lijkt me ook weinig bijzonders te kunnen.
Hij was aardig aan de prijs sowieso.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer, hoe meer uitvallers, hoe meer de gekozen teams hetzelfde worden
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:42 schreef hhh38 het volgende:
Jammer, hoe meer uitvallers, hoe meer de gekozen teams hetzelfde worden
Maar hij doet wellicht toch mee:quote:Op maandag 29 juni 2015 12:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hij was aardig aan de prijs sowieso.
Lastig, lastig...quote:11:24 – Nacer Bouhanni heeft deelname aan de Tour de France toch nog niet helemaal uit zijn hoofd gezet. De 24-jarige sprinter kwam zondag hard ten val in de finale van het Frans kampioenschap en liet vervolgens weten dat hij de Tour wel kon vergeten, maar is daar na een nachtje slapen op teruggekomen.
De aanleiding voor het nieuwe optimisme bij Bouhanni is medisch onderzoek, dat uitgewezen heeft dat de sprinter toch geen ribben gebroken heeft. De ribben zijn 'slechts' gekneusd en dus ziet de excentrieke Fransman plotseling weer perspectief. "Ik hoop aanwezig te zijn bij de start van de Tour", twittert hij.
De Tour de France was dit jaar het hoofddoel van Bouhanni, die de afgelopen jaren al ritten won in de Giro en Vuelta. Eerder deze maand schreef hij twee etappes op zijn naam in de Dauphiné.
Ribben doen toch vooral pijn. Sprinten moet wel lukken toch?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kan nooit echt fit zijn in de eerste week..
3 miljoen voor Mollema slaat nergens op inderdaad, 2 miljoen voor KelderGod is een prima prijs.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Nederlanders spelen in scorito. De alternatieven die een beetje gelijk geprijsd zijn zijn beter.
Sowieso nooit Nederlanders in de tourpoule zetten.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mja dat kan ik me nog voorstellen, hoewel ik betere mannen voor maar 500000 meer zie.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
3 miljoen voor Mollema slaat nergens op inderdaad, 2 miljoen voor KelderGod is een prima prijs.
Mollema speel ik wel in een van mijn pooltjes.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Sowieso nooit Nederlanders in de tour zetten.
In de giro was ie nergens.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:49 schreef dogoe het volgende:
Uran is dus geen aanrader? ik dacht dat hij wel een goed seizoen had gehad...
Was ziek, kwam er aan het eind weer doorheen.quote:
maar ja hij heeft dus ook al een giro gereden.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was ziek, kwam er aan het eind weer doorheen.
Joachim Rodriguez is dan een optie.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:54 schreef dogoe het volgende:
als ik uran eruit haal heb ik 3 miljoen te besteden. aan wie kan ik die beter besteden dan? heb al talansky, pinot, van garderen en bardet
Purito of heb je die al?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:54 schreef dogoe het volgende:
als ik uran eruit haal heb ik 3 miljoen te besteden. aan wie kan ik die beter besteden dan? heb al talansky, pinot, van garderen en bardet
Niet aan Talansky in ieder geval. Die van de anderen is smaak.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:54 schreef dogoe het volgende:
nee die heb ik nog niet, zit ook te denken aan majka. maar die moet natuurlijk knechten voor contador waardoor ik verwacht dat hij dan vaak net buiten de eerste 20 binnenkomt.quote:
Wat is je team tot nu toe?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:56 schreef dogoe het volgende:
[..]
nee die heb ik nog niet, zit ook te denken aan majka. maar die moet natuurlijk knechten voor contador waardoor ik verwacht dat hij dan vaak net buiten de eerste 20 binnenkomt.
Froomequote:
Zou wel proberen 20 man mee te nemen (of 19 in ieder geval). Verder niet zo veel op aan te merken. Al is mijn team wel wat anders.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:59 schreef dogoe het volgende:
[..]
Froome
Quintana
Van garderen
Valverde
Bardet
Pinot
Kwiatkowski
Uran
talansky
A. Vuillermoz (Twijfel ik over maar goedkoop)
S. Yates (twijfel ik over maar goedkoop)
B. Hagen
Sagan
M. Matthews
Kristoff
Degenkolb
Demare
G. Van Avermaet (met een beetje pech stapt hij uit ivm een bevalling van een kind)
wie zou ik dan moeten schrappen? uran? en dan 2 renners van 1.5 miljoen erbij nemen? en zit nog te twijfelen of ik talansky voor kelderman moet omwisselen (om toch een nederlander te hebben)quote:Op maandag 29 juni 2015 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou wel proberen 20 man mee te nemen (of 19 in ieder geval). Verder niet zo veel op aan te merken. Al is mijn team wel wat anders.
Dat is jouw keus. Maar tactisch gezien zou je voor bv. Uran er twee van 750k en een van 1.5m kunnen pakken. Dan spreid je veel beter. En van de goedkope heb je nu alleen nog Yates en Vuillermoz (en Demare, maar die zullen echt veel mensen hebben).quote:Op maandag 29 juni 2015 14:04 schreef dogoe het volgende:
[..]
wie zou ik dan moeten schrappen? uran? en dan 2 renners van 1.5 miljoen erbij nemen? en zit nog te twijfelen of ik talansky voor kelderman moet omwisselen (om toch een nederlander te hebben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn sowieso twee koopjes te vinden van ¤500.000 in de sprinterssectie.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:19 schreef dogoe het volgende:
denk dat ik talansky schrap. Nu twijfel ik alleen of ik t.gallopin voor 1.5 neem en dan nog 500.000 overhoud of dat ik trentin en vanmarcke voor beide 1 neem.
Haha zo goed ben ik helaas niet op de hoogte dit jaar.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er zijn sowieso twee koopjes te vinden van ¤500.000 in de sprinterssectie.
shht.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er zijn sowieso twee koopjes te vinden van ¤500.000 in de sprinterssectie.
Alle cq-pagina's van de 500's bekijkenquote:Op maandag 29 juni 2015 14:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als je de boel niet zo goed volgt, dan kun je hier niet heel veel mee.
Ik weet wie je hebtquote:Op maandag 29 juni 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zelfs 2 outsiders voor het eindklassement van 500.000 in mijn team.
Maar er staat niemand van 500k in het klassementslijstjequote:Op maandag 29 juni 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zelfs 2 outsiders voor het eindklassement van 500.000 in mijn team.
Niet 10 knechten in je team hebbenquote:Op maandag 29 juni 2015 14:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Maar er staat niemand van 500k in het klassementslijstjeonmogelijk!
Gewoon heel OGE en dan alles opstellen op de TTTquote:Op maandag 29 juni 2015 14:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet 10 knechten in je team hebben
Wel goede tactiekquote:Op maandag 29 juni 2015 14:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Gewoon heel OGE en dan alles opstellen op de TTTduizend punten here I come
Bovenaan het lijstje met 500squote:Op maandag 29 juni 2015 14:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jack Bauer doet mee. Dat weet ik waar hij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |