Leun niet teveel op oude glorie. Vind dat je inderdaad teveel sprinters hebt staan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mijn voorlopige lijstje op het werk.
Zoals gezegd mogen we geen kopmannen selecteren (alle rugnummers eindigend op 1).
Probleem: deze worden pas op vrijdag voor de start bekend.
Vermoedelijk worden de dikgedrukte namen kopman in hun ploeg.
Heb ik niet iets teveel sprinters?
0. BOASSON HAGEN Edvald MTN-Qhubeka
0. CANCELLARA Fabian Trek Factory Racing
0. CAVENDISH Mark Etixx-Quick Step
0. COQUARD Bryan Team Europcar
0. DEGENKOLB John Team Giant-Alpecin
0. DUMOULIN Tom Team Giant-Alpecin
0. GERRANS Simon Orica-GreenEdge
0. GREIPEL Andre Lotto Soudal
0. KREUZIGER Roman Tinkoff-Saxo
0. KRISTOFF Alexander Team Katusha
0. KRUIJSWIJK Steven Team Lotto NL-Jumbo
0. KWIATKOWSKI Michal Etixx-Quick Step
0. MAJKA Rafal Tinkoff-Saxo
0. MATTHEWS Michael Orica-GreenEdge
0. NIBALI Vincenzo Astana
0. PORTE Richie Team Sky
0. POZZATO Filippo Lampre-Merida
0. SANCHEZ GONZALEZ Samuel BMC Racing Team
0. TALANSKY Andrew Team Cannondale-Garmin
0. VALVERDE Alejandro Movistar Team
Kruijswijk ook?quote:Op maandag 29 juni 2015 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Nederlanders spelen in scorito. De alternatieven die een beetje gelijk geprijsd zijn zijn beter.
Ik vind de Nederlanders oprecht te duur in Scorito.
Die heeft de giro gereden dus lijkt me ook weinig bijzonders te kunnen.quote:
Als je ziet dat Uran er voor 3 mil in staat. Oke die kan een beetje tijdrijden maar verder..quote:Op maandag 29 juni 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft de giro gereden dus lijkt me ook weinig bijzonders te kunnen.
Hij was aardig aan de prijs sowieso.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer, hoe meer uitvallers, hoe meer de gekozen teams hetzelfde worden
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:42 schreef hhh38 het volgende:
Jammer, hoe meer uitvallers, hoe meer de gekozen teams hetzelfde worden
Maar hij doet wellicht toch mee:quote:Op maandag 29 juni 2015 12:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hij was aardig aan de prijs sowieso.
Lastig, lastig...quote:11:24 – Nacer Bouhanni heeft deelname aan de Tour de France toch nog niet helemaal uit zijn hoofd gezet. De 24-jarige sprinter kwam zondag hard ten val in de finale van het Frans kampioenschap en liet vervolgens weten dat hij de Tour wel kon vergeten, maar is daar na een nachtje slapen op teruggekomen.
De aanleiding voor het nieuwe optimisme bij Bouhanni is medisch onderzoek, dat uitgewezen heeft dat de sprinter toch geen ribben gebroken heeft. De ribben zijn 'slechts' gekneusd en dus ziet de excentrieke Fransman plotseling weer perspectief. "Ik hoop aanwezig te zijn bij de start van de Tour", twittert hij.
De Tour de France was dit jaar het hoofddoel van Bouhanni, die de afgelopen jaren al ritten won in de Giro en Vuelta. Eerder deze maand schreef hij twee etappes op zijn naam in de Dauphiné.
Ribben doen toch vooral pijn. Sprinten moet wel lukken toch?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kan nooit echt fit zijn in de eerste week..
3 miljoen voor Mollema slaat nergens op inderdaad, 2 miljoen voor KelderGod is een prima prijs.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Nederlanders spelen in scorito. De alternatieven die een beetje gelijk geprijsd zijn zijn beter.
Sowieso nooit Nederlanders in de tourpoule zetten.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mja dat kan ik me nog voorstellen, hoewel ik betere mannen voor maar 500000 meer zie.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
3 miljoen voor Mollema slaat nergens op inderdaad, 2 miljoen voor KelderGod is een prima prijs.
Mollema speel ik wel in een van mijn pooltjes.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Sowieso nooit Nederlanders in de tour zetten.
In de giro was ie nergens.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:49 schreef dogoe het volgende:
Uran is dus geen aanrader? ik dacht dat hij wel een goed seizoen had gehad...
Was ziek, kwam er aan het eind weer doorheen.quote:
maar ja hij heeft dus ook al een giro gereden.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was ziek, kwam er aan het eind weer doorheen.
Joachim Rodriguez is dan een optie.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:54 schreef dogoe het volgende:
als ik uran eruit haal heb ik 3 miljoen te besteden. aan wie kan ik die beter besteden dan? heb al talansky, pinot, van garderen en bardet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |