En dan heb je nog outsiders als Pinot, Peraud, Bardet, Purito, Van Garderen, Uranquote:Op maandag 29 juni 2015 14:56 schreef VASND het volgende:
Met zoveel toppers aan de start is het echt niet te doen om te voorspellen wie er doorheen gaat zakken. Aan de ene kant heb je de moegestreden Contador en Valverde met wel altijd een hoog finishend basisniveau en aan de andere kant Sharky en Quintana die geen zekerheid zijn qua vorm en er dus finaal doorheen kunnen zakken. Muhhhh. Heerlijk.
Ohja als Froome op zn fiets blijft dan wint hij misschien wel bergop. Godver.![]()
Het is opvulling. Ik heb er een die ik alleen voor de teampunten heb staanquote:Op maandag 29 juni 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er maar 1 van 500k, zitten wel aardige renners tussen maar het is overbodig.
Ik denk dat ik wel weet welke je van 500k hebt.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er maar 1 van 500k, zitten wel aardige renners tussen maar het is overbodig.
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 29 juni 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik wel weet welke je van 500k hebt.
Ik ben het niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
Sprintertje die iedereen heeft
Tenzij ze ook over andere capaciteiten beschikken. Dan wel, dat je ze zeker weet dat ie de proloog wint.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdrijders zijn volkomen nutteloos.
Dit is niet echt een tijdrijder.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdrijders zijn volkomen nutteloos.
Ja, zeg dat dan.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet echt een tijdrijder.
Maar ik denk niet dat de over andere capaciteiten beschikkende renner de proloog wint.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tenzij ze ook over andere capaciteiten beschikken. Dan wel, dat je ze zeker weet dat ie de proloog wint.
Dan kan je hem nog nemen voor de andere kwaliteitenquote:Op maandag 29 juni 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat de over andere capaciteiten beschikkende renner de proloog wint.
Kan ik er wat aan doen dat Scorito het een tijdrijder vindtquote:
Majka zie ik het meeste punten scoren, gaat in de bergetappes veel vooraan eindigen.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:53 schreef shankie het volgende:
Wie van deze renners zal de meeste punten pakken deze tour?
- Uran
- Barguil
- Majka
- D. Martin
- Pereaud
- Kelderman
- Arredondo
Ik heb nu Uran, Majka en Arredondo. Raden jullie mij aan hierin te wisselen? Ik lees ook dat Uran niet in zijn beste vorm zit momenteel.
Verder twijfel ik tussen Gallopin en Trentin. Maken zij kans in de heuveletappes en zo ja, wie maakt volgens jullie dan de meeste kans?
Die heeft ook iedereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |