Maar Degenkolb is weer een pak wisselvalliger. Dan zou ik misschien weer voor Greipel gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het is twijfelachtig of Kittel meegaat. De vraag is als hij meegaat of ze hem of Degenkolb gaan uitspelen. Ik heb geen Kittel staan, wel Degenkolb.
Nou dan kan ik een hoop beteren opnoemen, al heb je altijd de kans dat Kwiat weer gaat vliegen, dan gaat hij sowieso een hoop punten scoren in de eerste week.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:17 schreef Belgosome het volgende:
Kwiatkowski, meenemen of niet? (Voor een spel waar je 15 renners + 5 reserves meeneemt ongeacht budget)
Dat is geen gekke suggestie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou eerder aan Gallopin denken dan maar misschien ben ik gek.
Was in de Dauphiné nog niet erg op dreef, maar dat zegt ook niet alles over de Tour, dus daar heb je ook niks aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou eerder aan Gallopin denken dan maar misschien ben ik gek.
Valverde denk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:45 schreef kibo het volgende:
Wie is de grootste kanshebber op geel na Huy?
Cancellara zou ook nog kunnen?quote:
Die is over de top. Dan zou ik toch Valverde kiezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Rui Costa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Volgens mij gaat Alaphilippe niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:15 schreef michaelfreak het volgende:
Nog 2 plaatsen vrij en dit is het rijtje waar ik uit wil kiezen, suggesties?
Kwiatkowski, alaphilippe, Rui costa, Greipel, rodriguez, mattthews
Ik neig toch naar Kwiatkowski en rui costa maar moeilijk moeilijk..
Costa en Matthews.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:15 schreef michaelfreak het volgende:
Die gaat moeten knechten voor Bardet joh.quote:
Matthews en Rodriguezquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:15 schreef michaelfreak het volgende:
Rodriguez en Matthewsquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:15 schreef michaelfreak het volgende:
quote:
Hier spreken de kenners.quote:
Geen van beide. Te weinig sprints. Kies dan Kristoff.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:33 schreef theodoor9 het volgende:
Wie zouden jullie kiezen: Greipel of Bouhanni?
Die heb ik al, maar wilde er een van de twee voor die paar vlakke sprints eigenlijk. Bij scorito.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen van beide. Te weinig sprints. Kies dan Kristoff.
Matthews inderdaad. Ik weet niet of hij goed geprijst is, maar voor vlakke sprints is Cavendish misschien nog een optie.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:46 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Die heb ik al, maar wilde er een van de twee voor die paar vlakke sprints eigenlijk. Bij scorito.
Matthews/Degenkolb kan ik wellicht toevoegen. Maar ik had voor die eerste het idee dat dat na de Giro geen geweldig idee was.
Greipelquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:33 schreef theodoor9 het volgende:
Wie zouden jullie kiezen: Greipel of Bouhanni?
Ben zelf ook wel benieuwd naar Cav.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:51 schreef Fretwork het volgende:
Ben echt heel benieuwd naar Valverde, Kwiat, Rodriguez en Costa, kan alle kanten opgaan volgens mij.
Snap ik, en toch durf ik hem niet te ruilen voor Bouhanniquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben zelf ook wel benieuwd naar Cav.
Ja Cav is dus weer wat duurder. En gezien de weinige vlakke sprints wilde ik voor de goedkopere/wellicht zelfs betere optie kiezen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Matthews inderdaad. Ik weet niet of hij goed geprijst is, maar voor vlakke sprints is Cavendish misschien nog een optie.
Ik heb men tourpool ook nog maar 6x gewijzigd...vandaagquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kreeg zo steeds meer zin in de Tour. Die tourpouls zijn toch een vorm van voorpret.
Als je het qua geld red, dan zou ik zeker voor Matthews kiezen. En anders maar Greipel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:56 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja Cav is dus weer wat duurder. En gezien de weinige vlakke sprints wilde ik voor de goedkopere/wellicht zelfs betere optie kiezen.
Ik zou dan kiezen voor een goedkopere sprinter die top 10 rijd. Heb je meer waar voor je geld en waarschijnlijk win je er nog meer mee ook. Rojas, Boasson, Demare, Bennet o.i.d.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:46 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Die heb ik al, maar wilde er een van de twee voor die paar vlakke sprints eigenlijk. Bij scorito.
Matthews/Degenkolb kan ik wellicht toevoegen. Maar ik had voor die eerste het idee dat dat na de Giro geen geweldig idee was.
Waar krijg je punten voor?quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:09 schreef michaelfreak het volgende:
In mijn poule mag ik trouwens vrij 12 renners kiezen, maar dat maakt het kiezen er niet makkelijker op...
deze jongens gaan het hopelijk doen voor me:
Mark Cavendish (Etixx - Quick Step)
Alberto Contador (Tinkoff - Saxo)
Tom Dumoulin (Team Giant Alpecin)
Christopher Froome (Team Sky)
Alexander Kristoff (Team Katusha)
Michal Kwiatkowski (Etixx - Quick Step)
Vincenzo Nibali (Astana Pro Team)
Thibaut Pinot (FDJ)
Nairo Quintana (Movistar Team)
Joaquim Rodríguez (Team Katusha)
Peter Sagan (Tinkoff - Saxo)
Alejandro Valverde (Movistar Team)
Zelf zou ik dan Dumoulin ruilen voor Greipel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:15 schreef michaelfreak het volgende:
etappewinst 30-15-12-9-8..
trui per dag 10-5-5-3
eindklass: 150-75-50..
Na vanavond denk ik inderdaad Dumoulin er uit te halenquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zelf zou ik dan Dumoulin ruilen voor Greipel.
Waarom zoveel sprinters? Er gaan 3 of 4 sprintetappes zijn. Valverde lijkt me een vaste keuze.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:43 schreef TheoD8 het volgende:
Ik speel al een aantal jaren de Scorito poule, en hoop dat jullie wat advies kunnen geven voor mijn voorspelling van dit jaar. Ik heb 9 klassements renners, en 7 sprinters:
Froome, Quintana, Contador, Pinot, J. Rodrizuez, van Garderen, Porte, Bardet en Talansky
Sagan, Kristoff, Bouhanni, Matthews, Coquard, Boasson Hagen, Demare
Over de volgende renners twijfel ik nog, of ik ze nog in me team moet opnemen:
Valverde, Majka, Fuglsang, Peraud, Ruid Costa en Kwaitkowski
Cavendish, Greipel, Degenkolb, Rojas
Ik hoor graag suggesties, en misschien renners waar ik nog niet aan heb gedacht.
Persoonlijk twijfel ik over Porte, Bardet en Talansky. Zeker Porte omdat hij zal moeten knechten. Dan zou ik eerder voor een Costa of Kwiat gaan. Knechten zullen weinig punten opleveren zolang hun kopman er nog in zit. Maar het blijft lastig natuurlijk. Vorig jaar had ik ook Talansky en heeft me toen erg weinig opgeleverd. Maar dit jaar kan het weer anders zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:19 schreef TheoD8 het volgende:
hmm op basis van de laatste jaren, maar verder nog tips voor de klassements mannen die ik al heb geselecteerd ?
gaat niet mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het is twijfelachtig of Kittel meegaat. De vraag is als hij meegaat of ze hem of Degenkolb gaan uitspelen. Ik heb geen Kittel staan, wel Degenkolb.
Had ik enigszins op geanticipeerd. Ik heb Degenkolb gepakt, omdat ik verwachtte dat Giant hem zou uitspelen. Verder kan ie nog wat doen in de rit met kasseien. Normaal zou ik Greipel standaard meenemen, maar gezien de weinige vlakke sprints heb ik toch Valverde gepakt als extra klimmer/klassementsrenner.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:48 schreef Ferdii het volgende:
[..]
gaat niet mee.
helaas niet, zouden veel mensen ingestonken zijn, die bakt er tot nu toe weinig van
hoop mensen die hem standaard als kopman hadden gepakt gok ik
ik twijfel nog, wil eigenlijk wel greipel houden voor de sprintjes, maar een extra klimmer met valverde is ook een optie. Heb dan alleen wel 11 klimmers/klassementquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Had ik enigszins op geanticipeerd. Ik heb Degenkolb gepakt, omdat ik verwachtte dat Giant hem zou uitspelen. Verder kan ie nog wat doen in de rit met kasseien. Normaal zou ik Greipel standaard meenemen, maar gezien de weinige vlakke sprints heb ik toch Valverde gepakt als extra klimmer/klassementsrenner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |