Over Kelderman heb ik ook mijn twijfels.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:24 schreef Ferdii het volgende:
Wie overtuigd mij om toch mollema te kiezen? heb niet het gevoel dat hij veel gaat presteren deze tour
Even afwachten of hij nog iets kan laten zien deze Dauphine, zo niet heeft het weinig zin om hem te kiezen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:24 schreef Ferdii het volgende:
Wie overtuigd mij om toch mollema te kiezen? heb niet het gevoel dat hij veel gaat presteren deze tour
Kruijswijk in de giroquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Regel 1 bij een tourpoule: Als je hoog wilt eindigen, geen Nederlanders kiezen.
Die ik niet had geselecteerdquote:
Dit iddquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Quintana.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:03 schreef Ferdii het volgende:
wie is de grootste kanshebber voor de witte trui?
Ik heb een voorlopige line-up met die twee erin.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ja of bardet, kan er maar 1 kwijt in mijn team
Voor de witte trui lijkt Quitana me eigenlijk gewoon een no-brainer.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:19 schreef Ferdii het volgende:
ja of bardet, kan er maar 1 kwijt in mijn team
Zoveel zijn daar niet van hoor. Hoogstens 2 aankomsten waar de sprinters+ (zoals ik ze maar even noem) echt wat extra's kunnen pakken. De overige kansen in week 1 zijn weer gelijk té lastig (Huy en Bretagne).quote:Op zondag 14 juni 2015 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Er zijn maar iets van 5 vlakke sprints dit jaar. Houd er rekening mee dat je ook wat sprinters pakt die een paar heuveltjes onderweg en/of een aankomst heuvelop aankunnen.
Hangt van de sprinter af. Kristoff komt er niet boven nee, maar Sagan wellicht wel.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoveel zijn daar niet van hoor. Hoogstens 2 aankomsten waar de sprinters+ (zoals ik ze maar even noem) echt wat extra's kunnen pakken. De overige kansen in week 1 zijn weer gelijk té lastig (Huy en Bretagne).
Bretagne kan Sagan misschien wel, Huy is echt een dikke vette nee. Vergeet niet dat daar gewoon dat zowat alle kanshebbers uit de Waalse Pijl elk jaar gewoon aan de start staan plus klassementsrenners in topvorm die daar nooit starten. Ik zie hem niet eens top-10 rijden daar.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hangt van de sprinter af. Kristoff komt er niet boven nee, maar Sagan wellicht wel.
Hmm, alsnog. Drie relevante aankomsten voor 'heuvelsprinters' vind ik aardig wat, en je kunt daar best wat puntjes pakken als je sprinters opstelt die wellicht ook in de vlakke massasprints zich nog gaan mengen (en daar bijvoorbeeld 11e eindigen en nog wat sprokkelen).quote:Op zondag 14 juni 2015 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bretagne kan Sagan misschien wel, Huy is echt een dikke vette nee. Vergeet niet dat daar gewoon dat zowat alle kanshebbers uit de Waalse Pijl elk jaar gewoon aan de start staan plus klassementsrenners in topvorm die daar nooit starten. Ik zie hem niet eens top-10 rijden daar.
Kies Mollema.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:24 schreef Ferdii het volgende:
Zo werkt het meestal wel , al pakte Mollema en van Dam vorig jaar nog aardig wat punten en waren erg goedkoop.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als ze de muur van Huy op knallen, heb je al wel een andere gele trui-drager.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat in de eerste week het geel dragen. Martin, Tom de Molen of Cancellara?
Verder ben ik wel rond qua wat ik wil aan teams, maar hier tast ik in het duister
Cancellara kan zo'n muur van Huy toch wel overleven en Dumoulin misschien ook wel? Dat is precies mijn probleem.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:55 schreef flyguy het volgende:
[..]
Als ze de muur van Huy op knallen, heb je al wel een andere gele trui-drager.
Op zo'n muur verlies je sowieso niet meer dan 20 seconden, helemaal niet als er geen grote gaten vallen in het peloton. Ik zie Dumoulin, Cancellara en Martin dat alledrie wel overleven. Maar als degene die je kiest de proloog niet wint heb je bijna niets aan ze.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cancellara kan zo'n muur van Huy toch wel overleven en Dumoulin misschien ook wel? Dat is precies mijn probleem.
Nouja Cancellara is ook wel goed op de kasseien en kan sowieso wel aankomen na wat moeilijkere ritten (beetje ala Sagan). Dus ik overweeg hem vooral, maar het is de vraag of hij ergens echt in het geel gaat komen of alleen maar wat resultaten gaat rijden, zijn tijdrijden is toch minder dan vroeger..quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zo'n muur verlies je sowieso niet meer dan 20 seconden, helemaal niet als er geen grote gaten vallen in het peloton. Ik zie Dumoulin, Cancellara en Martin dat alledrie wel overleven. Maar als degene die je kiest de proloog niet wint heb je bijna niets aan ze.
Afgelopen Waalse Pijl stonden slechts de 22 eersten binnen 20 seconden van Valverde. De nummer 40 al op 1.09. Ik zou het niet onderschatten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zo'n muur verlies je sowieso niet meer dan 20 seconden, helemaal niet als er geen grote gaten vallen in het peloton. Ik zie Dumoulin, Cancellara en Martin dat alledrie wel overleven. Maar als degene die je kiest de proloog niet wint heb je bijna niets aan ze.
Bij de Waalse Pijl spelen natuurlijk nauwelijks andere belangen dan de winst. Bij een Touretappe is dat natuurlijk wel anders.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:27 schreef flyguy het volgende:
[..]
Afgelopen Waalse Pijl stonden slechts de 22 eersten binnen 20 seconden van Valverde. De nummer 40 al op 1.09. Ik zou het niet onderschatten.
Greipel. Demare is toch wel een stukje minder. Ik had hem vorig jaar geselecteerd, niet veel mee gescoord. Bovendien ligt hij er bij een serieuze heuvel wel erg snel af (oké, Greipel ook wel, maar die kan daadwerkelijk etappes winnen mits ze vlak zijn).quote:
En Coquard vs Greipel? Coquard wordt precies wel iets van verwachtquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Greipel. Demare is toch wel een stukje minder. Ik had hem vorig jaar geselecteerd, niet veel mee gescoord. Bovendien ligt hij er bij een serieuze heuvel wel erg snel af (oké, Greipel ook wel, maar die kan daadwerkelijk etappes winnen mits ze vlak zijn).
Die keuze is al iets lastiger.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:25 schreef Belgosome het volgende:
[..]
En Coquard vs Greipel? Coquard wordt precies wel iets van verwacht
Kwiatkowski is heerlijk allround en dus normaal heel handig voor pooltjes. Maar hij is momenteel niet echt in vorm, lijkt het.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:05 schreef Fifut het volgende:
Kwiatkowski kan zowel in de proloog knallen als op de Muur van Huy. Is dit geen kandidaat voor de eerste week?
Het kutte van valpartijen is dat het pooltjes vaak een beetje tot loterij maakt. Er vallen altijd renners uit waar je net je geld op gezet had, en een ander profiteert dan van pure pech. Vorig jaar won mijn moeder de pool omdat zij als enige Talansky en Costa niet had.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dat wordt me wat met al die sprinters en het relatief lage aantal ritten dat waarschijnlijk in een massasprint zal eindigen. Al die treintjes voor Cavendish, Kittel, Kristoff, Sagen, Greipel, Coquard, Demare, Matthews en dan zal ik er nog een paar vergeten + alle klassementsrenners die voorin willen zitten...ik vrees voor vele valpartijen en derhalve ga ik in de poultjes niet al te veel sprinters opstellen, in tegenstelling tot bijna elk ander jaar.
Ok, dan wordt het denk ik een sprinter daar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:55 schreef Ferdii het volgende:
Heel misschien kruijswijk als hij voor de etappe mag gaan, de rest niet
Rojas is stabiel, maar niet extreem goed. Zorgt altijd wel voor een handvol punten maar zal nooit een etappe winnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ok, dan wordt het denk ik een sprinter daar.
Rojas, Cimolai of Farrar, moeilijke keuze
Hij reed best aardig in de RvZ. Maar in de Tour vorig jaar bakte hij er niks van, hij werd zelfs gekozen tot meest onopvallende renner. Wellicht willen mensen hem een herkansing geven nu.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:18 schreef Jeeeeuj het volgende:
Ik zie dat veel mensen Reichenbach in zijn of haar Tourpoule hebben staan, wat is de reden daarvan? Jongerenklassement?
Hoe verwacht je dat MTN de sprint aan gaat, lijkt me een duidelijke sprintersploeg namelijk. Kunnen ze een goede sprinttrein opzetten of is het Farrar, Hagen en een handje Afrikanen die gewoon allemaal vol gaan mits in goede positie?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Rojas is stabiel, maar niet extreem goed. Zorgt altijd wel voor een handvol punten maar zal nooit een etappe winnen.
Farrar is een grotere gok, die hebben we jarenlang niet op het allerhoogste niveau gezien. Maar als hij dat niveau weer kan bereiken kan die gok heel goed uitpakken.
Cimolai zou ik niet doen, teveel B-garnituur.
Het is twijfelachtig of Kittel meegaat. De vraag is als hij meegaat of ze hem of Degenkolb gaan uitspelen. Ik heb geen Kittel staan, wel Degenkolb.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eerst had ik geen Froome, dus alles om moeten bouwen. Nu heb ik geen Kittel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |