Over Kelderman heb ik ook mijn twijfels.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:24 schreef Ferdii het volgende:
Wie overtuigd mij om toch mollema te kiezen? heb niet het gevoel dat hij veel gaat presteren deze tour
Even afwachten of hij nog iets kan laten zien deze Dauphine, zo niet heeft het weinig zin om hem te kiezen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:24 schreef Ferdii het volgende:
Wie overtuigd mij om toch mollema te kiezen? heb niet het gevoel dat hij veel gaat presteren deze tour
Kruijswijk in de giroquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Regel 1 bij een tourpoule: Als je hoog wilt eindigen, geen Nederlanders kiezen.
Die ik niet had geselecteerdquote:
Dit iddquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Quintana.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:03 schreef Ferdii het volgende:
wie is de grootste kanshebber voor de witte trui?
Ik heb een voorlopige line-up met die twee erin.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ja of bardet, kan er maar 1 kwijt in mijn team
Voor de witte trui lijkt Quitana me eigenlijk gewoon een no-brainer.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:19 schreef Ferdii het volgende:
ja of bardet, kan er maar 1 kwijt in mijn team
Zoveel zijn daar niet van hoor. Hoogstens 2 aankomsten waar de sprinters+ (zoals ik ze maar even noem) echt wat extra's kunnen pakken. De overige kansen in week 1 zijn weer gelijk té lastig (Huy en Bretagne).quote:Op zondag 14 juni 2015 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Er zijn maar iets van 5 vlakke sprints dit jaar. Houd er rekening mee dat je ook wat sprinters pakt die een paar heuveltjes onderweg en/of een aankomst heuvelop aankunnen.
Hangt van de sprinter af. Kristoff komt er niet boven nee, maar Sagan wellicht wel.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoveel zijn daar niet van hoor. Hoogstens 2 aankomsten waar de sprinters+ (zoals ik ze maar even noem) echt wat extra's kunnen pakken. De overige kansen in week 1 zijn weer gelijk té lastig (Huy en Bretagne).
Bretagne kan Sagan misschien wel, Huy is echt een dikke vette nee. Vergeet niet dat daar gewoon dat zowat alle kanshebbers uit de Waalse Pijl elk jaar gewoon aan de start staan plus klassementsrenners in topvorm die daar nooit starten. Ik zie hem niet eens top-10 rijden daar.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hangt van de sprinter af. Kristoff komt er niet boven nee, maar Sagan wellicht wel.
Hmm, alsnog. Drie relevante aankomsten voor 'heuvelsprinters' vind ik aardig wat, en je kunt daar best wat puntjes pakken als je sprinters opstelt die wellicht ook in de vlakke massasprints zich nog gaan mengen (en daar bijvoorbeeld 11e eindigen en nog wat sprokkelen).quote:Op zondag 14 juni 2015 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bretagne kan Sagan misschien wel, Huy is echt een dikke vette nee. Vergeet niet dat daar gewoon dat zowat alle kanshebbers uit de Waalse Pijl elk jaar gewoon aan de start staan plus klassementsrenners in topvorm die daar nooit starten. Ik zie hem niet eens top-10 rijden daar.
Kies Mollema.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:24 schreef Ferdii het volgende:
Zo werkt het meestal wel , al pakte Mollema en van Dam vorig jaar nog aardig wat punten en waren erg goedkoop.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als ze de muur van Huy op knallen, heb je al wel een andere gele trui-drager.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat in de eerste week het geel dragen. Martin, Tom de Molen of Cancellara?
Verder ben ik wel rond qua wat ik wil aan teams, maar hier tast ik in het duister
Cancellara kan zo'n muur van Huy toch wel overleven en Dumoulin misschien ook wel? Dat is precies mijn probleem.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:55 schreef flyguy het volgende:
[..]
Als ze de muur van Huy op knallen, heb je al wel een andere gele trui-drager.
Op zo'n muur verlies je sowieso niet meer dan 20 seconden, helemaal niet als er geen grote gaten vallen in het peloton. Ik zie Dumoulin, Cancellara en Martin dat alledrie wel overleven. Maar als degene die je kiest de proloog niet wint heb je bijna niets aan ze.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cancellara kan zo'n muur van Huy toch wel overleven en Dumoulin misschien ook wel? Dat is precies mijn probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |