abonnement Unibet Coolblue
pi_141487592



• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLíttlePowny


• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje

• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje



• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

• FOK!: M0cr1nat0r
• IGN: Pixxelking


• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda, mouce

• FOK!: Fluorescent-Adolescent
• IGN: ur mom is a noob


SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141488005
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:39 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Als als als. Tuurlijk kun je met Vayne winnen van Caitlyn, maar in lane verlies je met Vayne. BotrK is ook een goed item op Vayne, maar het maakt haar niet OP.
Vayne en botrk waren vorige keer beiden generfd omdat vayne te sterk was in all-in. Dat is nu weer het geval. De lane verliezen hoeft niet als je meer dmg doet bij een all-in. Zelfde is nu eig ook aan de gang met tristana, ze is ineens abnormaal sterk in all-in met die nieuwe bork. Of ik moet meer dan 10x achter elkaar slechte botlaners tegengekomen zijn.
We're slowly approaching inevitable death.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:11:43 #4
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_141488600
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Vayne en botrk waren vorige keer beiden generfd omdat vayne te sterk was in all-in. Dat is nu weer het geval. De lane verliezen hoeft niet als je meer dmg doet bij een all-in. Zelfde is nu eig ook aan de gang met tristana, ze is ineens abnormaal sterk in all-in met die nieuwe bork. Of ik moet meer dan 10x achter elkaar slechte botlaners tegengekomen zijn.
Vayne is al sinds 2012 niet meer generfed. Dit zijn de changes sinds 2013.

Patch 3.6 - 2013-04-29

Condemn
Range now accurately matches her attack range.
v1.0.0.147-Hotfix - 2012-09-18

Base movement speed increased to 305 from 300
Patch 3.6 notes - 2013-05-20

Condemn
Range now accurately matches her attack range.

BotRK is al vaker generfed, maar de nerf hierop is niet op Vayne gericht, ondanks dat ze haar hier wel mee hebben geraakt. Ze willen de shield/heal supports die volop utility bieden weer terug. Zij scalen niet goed met gold, ten opzichte van tank en ap supports en dus voor de 1500ste keer nerfen ze ADC sustain. Zo worden Utility/sustain supports als Janna, Sona, Soraka weer viable.

Tristana is niet sterk met die BotRK... Ze is juist een van de champions die het minst geraakt werd door de changes omdat ze nu direct voor Infinity Edge gaat en daarna phantom dancer.

Tristana is alleen op lv 2, 3 en 6 een all in, daarna komt de midgame en dan kan ze enkel hopen op farm en feed.

Als Vayne iets nodig heeft is het een base-stats buff. Dan heb ik het niet over AD, maar wel over armor en health. Eventueel 5 meer movespeed zou ook mogen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_141490051
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Vayne is al sinds 2012 niet meer generfed. Dit zijn de changes sinds 2013.

Patch 3.6 - 2013-04-29

Condemn
Range now accurately matches her attack range.
v1.0.0.147-Hotfix - 2012-09-18

Base movement speed increased to 305 from 300
Patch 3.6 notes - 2013-05-20

Condemn
Range now accurately matches her attack range.

BotRK is al vaker generfed, maar de nerf hierop is niet op Vayne gericht, ondanks dat ze haar hier wel mee hebben geraakt. Ze willen de shield/heal supports die volop utility bieden weer terug. Zij scalen niet goed met gold, ten opzichte van tank en ap supports en dus voor de 1500ste keer nerfen ze ADC sustain. Zo worden Utility/sustain supports als Janna, Sona, Soraka weer viable.

Tristana is niet sterk met die BotRK... Ze is juist een van de champions die het minst geraakt werd door de changes omdat ze nu direct voor Infinity Edge gaat en daarna phantom dancer.

Tristana is alleen op lv 2, 3 en 6 een all in, daarna komt de midgame en dan kan ze enkel hopen op farm en feed.

Als Vayne iets nodig heeft is het een base-stats buff. Dan heb ik het niet over AD, maar wel over armor en health. Eventueel 5 meer movespeed zou ook mogen.
We zullen zien :)
We're slowly approaching inevitable death.
pi_141491326
Iemand ervaring ranked met Swain?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:31:26 #7
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_141491337
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:31 schreef elshaarawy92 het volgende:
Iemand ervaring ranked met Swain?
Sterk in lane, lategame niet meer heel sterk.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:54:41 #8
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_141492291
Meer mensen last van van server lagg? 15 ms ping maar alle teams laggen kneiterhard
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:07:23 #9
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_141492797
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:31 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Sterk in lane, lategame niet meer heel sterk.
Ik ervaar het juist andersom. Maar eerlijk gezegd heeft hij een andere rol dan de meeste mids tegenwoordig, dus is hij niet echt gemakkelijk te vergelijken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:54 schreef pl4kkie het volgende:
Meer mensen last van van server lagg? 15 ms ping maar alle teams laggen kneiterhard
Ik heb wel dat de server van de client lagt. het duurt 3 seconden om een champion, summoner spell of runepage te selecteren.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_141493730
Ingame rare sprongen met bewegen. Af en toe in client lag. Alleen maar kut teams.

En Swain lane sterk? Pre-6 heeft ie juist problemen tegen veel mids. Mid/Late komt ie pas op gang.
pi_141494446
Lategame is ie OP met zijn hourglass+Ult
We're slowly approaching inevitable death.
pi_141494504
Ik had net een potje waarbij er vierkanten om de minions heen kwamen als ze aggro kregen van andere minions.

2 potjes ranked gespeeld vanmiddag, 2 keer moeten verliezen (dik achter), maar toch 2 keer gewonnen. 1e keer een fed kata die heel enemy team aan stukken scheurde, 2e keer een enemy lee die baron ging solo'en. Wij waren er net op tijd bij, lee dood, baron voor ons --> win :')
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:12:50 #13
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_141494991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:57 schreef FedExpress het volgende:
Ik had net een potje waarbij er vierkanten om de minions heen kwamen als ze aggro kregen van andere minions.

2 potjes ranked gespeeld vanmiddag, 2 keer moeten verliezen (dik achter), maar toch 2 keer gewonnen. 1e keer een fed kata die heel enemy team aan stukken scheurde, 2e keer een enemy lee die baron ging solo'en. Wij waren er net op tijd bij, lee dood, baron voor ons --> win :')
Soms laat hij een particle niet en dan krijg je dat. Wees blij, vroeger was het 't flash icoontje.... De horror. Heb een keer in een game gezeten waarbij de AA van caitlynn niet geladen was. Zo veel flash-icoontjes.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_141496446
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:31 schreef elshaarawy92 het volgende:
Iemand ervaring ranked met Swain?
zwak tot redelijke pre 6 laning daarna godlike vooral met blue.
maar door lage mobility past ie niet echt in de huidige meta.
is wel erg goed tegen assasins vooral in lane, maarja assasins zijn ook niet meer wat ze geweest zijn haha

zijn er ook nog mensen hier die wel eens een potje smite naast league spelen? kon geen smite topic vinden namelijk
pi_141496879
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:55 schreef motorrijdertje het volgende:

[..]

zwak tot redelijke pre 6 laning daarna godlike vooral met blue.
maar door lage mobility past ie niet echt in de huidige meta.
is wel erg goed tegen assasins vooral in lane, maarja assasins zijn ook niet meer wat ze geweest zijn haha

zijn er ook nog mensen hier die wel eens een potje smite naast league spelen? kon geen smite topic vinden namelijk
eentje aanmaken dan denk
pi_141497613
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:06 schreef elshaarawy92 het volgende:

[..]

eentje aanmaken dan denk
moet er wel een beetje animo voor zijn haha
en aangezien het spel nogal aan league gerelateerd is, denk ik vraag ik het hier :)

al swain in ranked uitgeprobeerd?
pi_141497738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:27 schreef motorrijdertje het volgende:

[..]

moet er wel een beetje animo voor zijn haha
en aangezien het spel nogal aan league gerelateerd is, denk ik vraag ik het hier :)

al swain in ranked uitgeprobeerd?
ja maar speel soms als ik zin heb vind het best een fun champ
pi_141497770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:27 schreef motorrijdertje het volgende:
moet er wel een beetje animo voor zijn haha
en aangezien het spel nogal aan league gerelateerd is, denk ik vraag ik het hier

al swain in ranked uitgeprobeerd?
Smite een tijdje gespeeld maar uiteindelijk mee gestopt omdat het te makkelijk is: te weinig diepgang in abilities en items. Ook de graphics waren uiteindelijk minder dan gehoopt.
Heb nog een account met alle champs (uit die bundel + nieuwe), mocht je wat euro's over hebben.
pi_141498178
Ik speel nu weer eens shaco jungle, wat een heerlijke champ is dat zeg. Zijn late game wordt ook redelijk onderschat. :D
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
pi_141498188
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Smite een tijdje gespeeld maar uiteindelijk mee gestopt omdat het te makkelijk is: te weinig diepgang in abilities en items. Ook de graphics waren uiteindelijk minder dan gehoopt.
Heb nog een account met alle champs (uit die bundel + nieuwe), mocht je wat euro's over hebben.
hoelang is dat geleden? het spel is namelijk wel erg veranderd in de loop der tijd, velen vonden dat inderdaad van de open beta.
haha helaas, heb net gisteren zelf die ultimate god bundel gekocht.
pi_141498261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:40 schreef motorrijdertje het volgende:
hoelang is dat geleden? het spel is namelijk wel erg veranderd in de loop der tijd, velen vonden dat inderdaad van de open beta.
haha helaas, heb net gisteren zelf die ultimate god bundel gekocht.
Paar maanden geleden. Had gehoopt dat youtube (zoals vaker) een verkeerd beeld gaf van de graphics. Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze zo slecht zijn wanneer je je bedenkt dat ze de intentie hebben een soort van tweede league te worden in een 3D setting.
pi_141499199
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Paar maanden geleden. Had gehoopt dat youtube (zoals vaker) een verkeerd beeld gaf van de graphics. Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze zo slecht zijn wanneer je je bedenkt dat ze de intentie hebben een soort van tweede league te worden in een 3D setting.
tja het is een gratis spel after all
en meningen verschillen natuurlijk! IK stoor me totaal niet aan de graphics, en ik met vele andere spelers blijkbaar. maar ieder z'n eigen ding natuurlijk :)
pi_141499347
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:04 schreef motorrijdertje het volgende:
tja het is een gratis spel after all
en meningen verschillen natuurlijk! IK stoor me totaal niet aan de graphics, en ik met vele andere spelers blijkbaar. maar ieder z'n eigen ding natuurlijk
Normaal gesproken ben ik ook niet zo'n graphicshoer, maar gezien het gebrek aan de diepgang, die lol wel heeft, hoopte ik voor compensatie op dat vlak. Maar goed, snap dat je 't wel leuk vind om te spelen. Wordt het misschien ook moeilijker in hogere elo's?
pi_141501827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Normaal gesproken ben ik ook niet zo'n graphicshoer, maar gezien het gebrek aan de diepgang, die lol wel heeft, hoopte ik voor compensatie op dat vlak. Maar goed, snap dat je 't wel leuk vind om te spelen. Wordt het misschien ook moeilijker in hogere elo's?
moeilijker wordt het zeker haha, vooral mechically en dat is wat ik juist ook zo leuk vind alles is skillshot, geen xin zhao dus met rechtsklikken het beter doet dan een zed die keihard alle knoppen indrukt en vet hard probeert :P
als ik soms kijk naar zo'n tournament van smite dan heb ik wel echt zoiets wow dat wil ik ook kunnen haha ben bijna level 30, kijken of dan er wat van bak in ranked.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:22:53 #25
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_141503873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:40 schreef motorrijdertje het volgende:

[..]

hoelang is dat geleden? het spel is namelijk wel erg veranderd in de loop der tijd, velen vonden dat inderdaad van de open beta.
haha helaas, heb net gisteren zelf die ultimate god bundel gekocht.
Nouja, in der loopt der tijd. het spel is officeel uitgebracht in maart. Das nog niet zo lang geleden.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')