abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141529680
Soms hebben ze ook wel wat meegemaakt. De mensen die dat zelf van de daken schreeuwen stellen zich meestal aan.
pi_141530476
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:47 schreef corehype het volgende:
Daarom moet je ook enkel 18-jarige chicks daten als man ^O^

Die daarboven hebben issues want 'veel meegemaakt' :P

Eens met ts _O_
Is typisch zo'n 16-jarige uitspraak, die hebben veel meegemaakt en zijn volwassen voor hun leeftijd. En voelen zich gevleid door aandacht van vieze volwassen mannen zoals jij. :')
  woensdag 25 juni 2014 @ 17:23:08 #103
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_141538340
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

Creatief lezen met Spongeboss.
Blijkbaar goed opgelet op die cursus. :)
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_141538448
Sowieso Depay :')

De Poëet _O_ _O_
  donderdag 26 juni 2014 @ 08:46:24 #105
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_141565310
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Is typisch zo'n 16-jarige uitspraak, die hebben veel meegemaakt en zijn volwassen voor hun leeftijd. En voelen zich gevleid door aandacht van vieze volwassen mannen zoals jij. :')
Houd je bek, oma. Blijf uit de buurt van het uitgaansleven, er is niets meer misselijkmakend dan een oud wijf tegenkomen in de club.

Gedraag je naar je leeftijd.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_141565592
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2014 08:46 schreef corehype het volgende:

[..]

Houd je bek, oma. Blijf uit de buurt van het uitgaansleven, er is niets meer misselijkmakend dan een oud wijf tegenkomen in de club.

Gedraag je naar je leeftijd.
Wow sterke comeback.
  donderdag 26 juni 2014 @ 09:14:45 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141565678
Leed is niet te vergelijken, en iedereen gaat er anders mee om.
Dus ja, hij kan het heel zwaar hebben gehad voor westerse standaarden en daar kan hij ook problemen aan hebben overgehouden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 26 juni 2014 @ 09:18:18 #108
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141565738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:01 schreef sturmpie het volgende:

[..]

eens

zolang je niet minstens 1 x verkracht bent in je leven, al je geld is gejat, je meerdere malen slachtoffer bent van lichamelijke mishandeling. door je ouders in elkaar geslagen. psychisch mishandelt. dan heb je geen recht van klagen. om van kindsoldaat nog maar niet te spreken, dat is in NL beetje moeilijk, om kindsoldaat te zijn geweest als je hier bent geboren.
Yay, ik mag terecht klagen!! *O*

Oh...wacht.... -O-
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 26 juni 2014 @ 09:21:05 #109
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141565803
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 23:53 schreef BMTH het volgende:
ik kan er zelf echt niet tegen als mensen hun slecht gedrag verwijten aan ''ik heb een moeilijk leven gehad'' in nederland, meeste mensen in nederland weten niet eens hoe goed ze het hebben.
Als kinderen een moeilijke jeugd hebben gehad ( seksueel misbruik, mishandeling, geestelijk mishandeld enz) en ze krijgen niet de juiste hulp om dit te verwerken of het wordt gewoon compleet genegeerd is het niet vreemd dat die kinderen/tieners hun frustratie gaat uiten op een verkeerde manier.
Er is genoeg leed in Nederland, mensen zoals jij die roepen dat ze geen leed kennen maakt het niet beter voor ze natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 26-06-2014 11:51:42 ]
  donderdag 26 juni 2014 @ 11:29:48 #110
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_141568808
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 09:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als kinderen een moeilijke jeugd hebben gehad ( seksueel misbruik, mishandeling, geestelijk mishandeld enz) en ze krijgen niet de juiste hulp om dit te verwerken of het wordt gewoon compleet genegeerd is het niet vreemd dat die kinderen/tieners hun frustratie gaat uiten op een verkeerde manier.
Er is genoeg lees in Nederland, mensen zoals jij die roepen dat ze geen leed kennen maakt het niet beter voor ze natuurlijk.
Moeilijke jeugd is nog steeds boehoe, een kindsoldaat wordt dagelijks misbruikt en die zeikt ook niet :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
  donderdag 26 juni 2014 @ 11:53:35 #111
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141569535
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:29 schreef corehype het volgende:

[..]

Moeilijke jeugd is nog steeds boehoe, een kindsoldaat wordt dagelijks misbruikt en die zeikt ook niet :')
Dus omdat iemand anders in een ander land het misschien erger heeft is jouw leed verwaarloosbaar.
Dus als ik nu beide benen zou verliezen mag ik niet klagen omdat er ook mensen zijn zonder benen er armen.
Als ik blind raak mag ik niet klagen aangezien er ook mensen zijn die doof en blind zijn.
Als ik een kind zou verliezen mag ik niet klagen aangezien er mensen zijn doe twee kinderen hebben verloren?

Sorry, ik wist niet dat leed een wedstrijd was en alleen de "winnaar" mag gaan klagen. :')
  donderdag 26 juni 2014 @ 14:44:37 #112
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_141574814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus omdat iemand anders in een ander land het misschien erger heeft is jouw leed verwaarloosbaar.
Dus als ik nu beide benen zou verliezen mag ik niet klagen omdat er ook mensen zijn zonder benen er armen.
Als ik blind raak mag ik niet klagen aangezien er ook mensen zijn die doof en blind zijn.
Als ik een kind zou verliezen mag ik niet klagen aangezien er mensen zijn doe twee kinderen hebben verloren?

Sorry, ik wist niet dat leed een wedstrijd was en alleen de "winnaar" mag gaan klagen. :')
Geile avatar heb je :D
pi_141678346
quote:
Ik ben halsoverkop verliefd geworden 8 mnd geleden. Op het eerste gezicht. Ik heb hem na het stappen ontmoe en zeg liever niet hoe (doet er ook niet echt toe).

Hij is veel ouder dan ik, maar ik ben voor mijn leeftijd al erg volwassen. ik zit in 5 VWO en woon sinds kort op kamers. heb al veel meegemaakt, gezien etc.

hij is gewoon zo wereldwijs, zo slim, sterk, knap...tja zo kan ik nog wel 4 pagina's doorgaan. Het komt erop neer dat hij mijn nummer vroeg en de volgende avond zaten we samen in een restaurant. De dagen erna appte hij me hele lieve dingen en nog geen week later zijn we samen op 2e date geweest, tussendoor is hij nog bij me thuis geweest en na de 3e date heeft hij mij ontmaagd. Hij was zo lief, voorzichtig. Ik begrijp dat het raar klinkt allemaal, sorry hiervoor...

Nu zijn we dus zo 7,5 mnd verder en blijven daten. Ook kwam hij 's avonds vaak bij mij. Toen ik hem vroeg waarom ik niet bij hem kon komen (thuis) kwam het hoge woord eruit...hij is al 15 jaar getrouwd. heeft 2 kleine kinderen. het huwelijk met zijn vrouw is de laatste 5 jaar superslecht geworden.
Ik schrok behoorlijk en mijn eerste reactie was gaan huilen, ik kon helemaal niets meer uitbrengen. hij heeft me toen getroost en geknuffeld en is bij me blijven slapen. Omdat hij ook vaak nachtdienst heeft kon hij dat thuis dus verantwoorden.

het verklaart wel waarom hij niet met me in onze woonplaats uit wou maar altijd me op kwam halen en dan reden we naar een nabije stad. Hij zei toen dat het voor zijn werk is (omdat hij bij de politie zit en dus toch een soort voorbeeldfunctie heeft en ik zo jong ben, bijna 17)
Maar nu snap ik dat het er gewoon om ging dat hij zijn vrouw tegen kon komen...en zij weet niet van mijn bestaan.

Als we samen zijn is het zo bijzonder. hij heeft dat nog nooit met een andere vrouw gehad. Hij weet 100% zeker dat hij met mij verder wil en ik ook met hem. Ik heb me nog nooit zo geliefd gevoeld en zo mooi. nog nooit zo leuk bij iemand gehad als bij hem. hij wil dat ik op hem wacht tot hij alles geregeld heeft en het zijn vrouw verteld heeft.
maar soms ben ik bang dat ik aan het lijntje gehouden word. dat hij zijn vrouw nooit zal verlaten zoals je wel vaak leest.

Ik snap dat het raar klinkt allemaal in zo'n korte tijd....wat denken jullie?
:')
Maar dan nog zo naïef zijn om hierin te trappen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2014 13:37:56 ]
  zondag 29 juni 2014 @ 13:39:44 #114
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_141678398
Niet doorhebben dat je gebruikt wordt :')
  zondag 29 juni 2014 @ 16:56:15 #115
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_141685246
Het is moeilijk om te oordelen over de mentale toestand van bepaalde personen, maar veel zaken zoals gedragsproblemen e.d. zijn vaak terug te vinden in de jeugdjaren. Iedereen heeft zijn persoonlijke bagage en de ene wel wat meer dan de anderen.

Wat ik dan niet begrijp is dat mensen op een volwassen leeftijd zo blijven hangen in hun zelfmedelijden. Ik kan gerust pubers begrijpen die roepen dat ze 'zoveel hebben meegemaakt' en het heel moeilijk met zichzelf kunnen hebben, maar er moet toch een moment komen in je leven dat je net uit die gebeurtenissen leert en verder gaat. Als je dat niet alleen kan, zijn er genoeg hulpmiddelen om iemand te helpen. (Een goede psychologische begeleiding ofzo)

Ik vind dat je er als persoon aan moet werken en naar voren moet kijken en niet gaat moeten zitten aandacht vragen. Dat is gewoon je verleden als excuus gebruiken.
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_141685318
Meest terechte klacht 2014.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')